عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی:

ائتلاف در جبهه اصلاح‌طلبان شکل گرفته است/همه گروه‌های سیاسی به فکر حضور حداکثری مردم باشند

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف در بین اصلاح طلبان، گفت: اما آنچه اکنون مهم است شکل گرفتن ائتلاف یا عدم آن نیست، بلکه مهم مشارکت حداکثری مردم است.

ائتلاف در جبهه اصلاح‌طلبان شکل گرفته است/همه گروه‌های سیاسی به فکر حضور حداکثری مردم باشند

عباس شیخ الاسلامی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار مشهد فوری اظهار کرد: انتخابات پیش رو با دوره های گذشته تفاوت هایی دارد چرا که مشکلات متعدد مردم و تبعاتی که از این مشکلات زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده، ممکن است باعث قهر کردن مردم با صندوق های رای شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ممکن است مردم مشکلات جامعه را به پای نظام بنویسند، گفت: مشارکت در انتخابات حق مسلم مردم است و همه احزاب و جناح ها باید تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم به کار گیرند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی ادامه داد: نوع مشارکت مردم در انتخابات آینده در مجموع بستگی به شرایط کاندیداهایی دارد که توسط شورای نگهبان می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل مشارکت مردم می تواند تایید طیف وسیعی از گروه ها توسط شورای نگهبان باشد، خاطرنشان کرد: این مهم باعث می شود تا مردم به این اطمینان خاطر برسند که مجلس آینده می تواند متشکل از خطوط فکری متفاوت باشد و تنها در اختیار گروه خاصی نیست.

شیخ الاسلامی افزود: همانطور که امام راحل فرمودند که مجلس در راس امور است، مجلس باید بتواند تغییری در زندگی مردم ایجاد کند و مردم می خواهند ببینند که انتخابشان تغییری در جهت بهبود شرایط ایجاد کرده است.

وی در خصوص احتمال شکل گیری ائتلاف در جریان های سیاسی نیز گفت: در جلساتی که تاکنون انجام شده ائتلاف در بین اصلاح طلبان تشکیل شده و تجربه انتخابات گذشته نشان می دهد که این ائتلاف در جبهه اصولگرایان نیز رخ خواهد داد.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خراسان رضوی ادامه داد: اما آنچه اکنون مهم است شکل گرفتن ائتلاف یا عدم آن نیست، بلکه مهم مشارکت حداکثری مردم است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فضای انتخابات آینده قدری خاکستری است و نمی توان پیش بینی خاصی برای آن کرد، گفت: فعالیت منطقی و قدرتمند مثلث شورای نگهبان، احزاب و مردم می تواند مجلسی قوی با وجود نمایندگانی متعهد و دلسوز و به دور از منافع شخصی خود را رقم بزند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها