حضور ام‌باپه در المپیک توکیو

ستاره جوان پاری سن ژرمن تاکید کرد که می‌خواهد در المپیک 2020 توکیو شرکت کند تا یکی از ستاره های بزرگ این رقابت باشد.

حضور ام‌باپه در المپیک توکیو

المپیک 2020 به میزبان توکیو برگزار می شود. تیم ملی فوتبال فرانسه با بازیکنان جوان و سرشناسی که در اختیار دارد یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت بزرگ به شمار می آید. کیلیان ام‌باپه ستاره جوان پاری سن ژرمن اعلام کرد که در المپیک 2020 شرکت خواهد کرد.

او گفت: قهرمانی در جام ملت های اروپا را در کارنامه ندارم اما قبل از آنها می‌خواهم در المپیک شرکت کنم و امیدوارم که بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

ام‌باپه تنها 20 سال سن دارد با این حال توانست قهرمانی در جام جهانی و همچنین جام حذفی و لیگ فرانسه را در کارنامه داشته باشد. او به فینال لیگ ملت‌های اروپا هم راه پیدا کرده و در فصل جای این شانس را دارد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم با پاری سن ژرمن تجربه کند.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه با وجود آنکه در جام ملت های اروپا به ام‌باپه نیاز دارد اما موافقت خود را با حضور او در المپیک توکیو اعلام کرد.

این ستاره جوان از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است. درخشش او در پاری سن ژرمن باعث شده تا مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید و بارسلونا قرار گیرد اما بسیار بعید است که پاری سن ژرمن به راحتی دست بردار این ستاره جوان و آینده دار خود شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها