شرار محله دولت‌آباد دستگیر شدند

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۲ عامل نزاع و درگیری در محله دولت آباد شهر ری خبر داد.

شرار محله دولت‌آباد دستگیر شدند

سرهنگ سید محمد گنجه رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره نزاع و در گیری در محله دولت آباد شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و شهروندان اظهار داشتند که این افراد شرور با سلاح سرد ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده‌اند که بلافاصله تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشامی اعلامی مراجعه کردند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران در نشانی اعلامی مشخص شد که عاملان نزاع و درگیری که ۲ تن بودند پس از مجروح کردن ۲ تن از شهروندان از محل متواری شده اند. بلافاصله هر ۲ مصدوم برای خدمات درمانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه یکی از عاملان نزاع و درگیری در حوالی سه راه تقی آباد شناسایی شد، عنوان کرد: با هماهنگی‌های قضائی عصر روز گذشته بیست و یکم آبان، تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم منتقل کنند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه عامل دوم نزاع و درگیری در حوالی دولت آباد شناسایی و بلافاصله قبل از متواری شدن، وی نیز در یک عملیات پلیسی دیگری دستگیر شد.

منبع: خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها