آیت الله جنتی دنبال چیست؟ / ایجاد پرسش در اذهان و طرح هشدار چقدر ضرورت دارد؟

روزنامه ایران درباره اظهارات آیت الله جنتی در خصوص کنارگذاشتن فرمانداران در آستانه انتخابات نوشت:اینکه چرا دبیر محترم شورای نگهبان این مسأله را به عنوان یک دغدغه اصلی در آن همایش مطرح کنند سؤال‌برانگیز است.

آیت الله جنتی دنبال چیست؟ / ایجاد پرسش در اذهان و طرح هشدار چقدر ضرورت دارد؟

مسأله این است که جامعه در سخنان رئیس هیأت‌های نظارت و دبیر شورای نگهبان به دنبال اظهارات دیگری است. جامعه متوقع است که دغدغه اصلی برای شورای نگهبان مشارکت حداکثری مردم، ایجاد فضا و شرایط برای جلب رأی‌دهندگان، ایجاد امید و نشاط انتخاباتی، اجرای کامل قانون و فاصله گرفتن از دیدگاه‌های جناحی و سلیقه‌ای در حوزه‌های نظارتی باشد.اما اینکه ایشان در این سخنرانی جز همین نظر هشدارآمیز درباره استانداران و اشارتی به ضرورت حفظ امید مردم آن هم در کنایه به سخنان رئیس‌جمهوری در یزد سخن دیگری به میان نیاورده‌اند مطلوب نیست.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    اقای جنتی با زیر پا گذاشتن میثاق ملی که همان قانون اساسی و انتخابات ازاد و عادلانه می باشد کشور را به اینجا رسانده و شوربختانه همیشه هم جای شاکی و مدعی می نشیندو به کسی هم پاسخگو نیست.

  • حسین
    0

    خوب معلومه. حاج اقا جنتی دوست ندارند هیچی از دایره قدرت و کنترلشان بیرون برود. قانون که بانهایت ناجوانمردی دست ایشان را باز گذاشته. فقط مونده این استانداران و بخشداران دهاتهای دوردست کشور که صندوقها را آنگونه که مطلوب معظم له باشد از آب دربیاورند. یک مقداری نگران همین هستند. بالاخره تعداد اینها زیاد است و ممکن است بعضی شان کمی به حق الناس معتقد باشند و صدوق نامطلوب دربیاد.

  • کاربر ناشناس
    0

    جوانان کشورمان شهید شدند که همچین کسانی عمرشان طولانی شود و بیشتر حکمرانی کنند و در همه جا طبق صلاح و رفاه خود نه مردم و مملکت نظر و قانون تصویب کنند.!!!؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها