کنعانی‌مقدم: حزب سبز ایران همگام با جبهه ایستادگی وارد انتخابات می‌شود

دبیرکل حزب سبز ایران از هماهنگی حزب تشکل متبوع‌اش با جبهه ایستادگی برای حضور در انتخابات خبر داد.

کنعانی‌مقدم: حزب سبز ایران همگام با جبهه ایستادگی وارد انتخابات می‌شود

حسین کنعانی‌مقدم در پاسخ به این پرسش که برنامه حزب سبز ایران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور در شورای ائتلاف اصولگرایان است یا خیر، اظهار کرد: برنامه‌های انتخاباتی ما در چارچوب جبهه ایستادگی دنبال می‌شود و این جبهه نیز در ارتباط با شورای وحدت هماهنگی‌هایی را انجام داده و خود ما هم با جامعه روحانیت مبارز به عنوان مرجع مسائل سیاسی و انتخاباتی مشورت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم در انتخابات شخص‌محوری را کنار بگذاریم و بیشتر به دنبال این باشیم که مجلس‌ کارآمد باشد؛ حال از هر جناحی و افرادی به آن وارد شوند محل بحث نیست، بلکه مهم این است که جایگاه مجلس شورای اسلامی در طرح مطالبات مردم و پیگیری مشکلات‌شان قدرتمند باشد.

دبیرکل حزب سبز ایران تاکید کرد: ما به دنبال شخص‌محوری در انتخابات پیش‌رو نخواهیم بود و از این‌که در سپهر سیاسی سلبریتی به وجود آمده و افرادی بدل به شخصیت‌های این‌چنینی شده‌اند نیز اظهار تاسف می‌کنیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرزاد
    0

    بازم برین رای بدین تا یه مشت وطن فروش خائن رو به نون و نوایی برسونین واقعا راست گفتن از ماست که بر ماست هرچی سرمون بیاد حقمونه چون خودمون خاهان ظلم بر خودمون هستیم امسال هم با شعار مرگ بر آمریکا یه مشت آدم ساده رو میکشونن پای صندوق خرشون که از پل گذشت،گذشت گور بابای بقیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها