امیدوارم بنزما در لیون از فوتبال خداحافظی کند

جونینیو، ستاره سابق لیون، ابراز امیدواری کرد که کریم بنزما در آینده به لیون بازگردد و در این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

امیدوارم بنزما در لیون از فوتبال خداحافظی کند

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، کار خود را از آکادمی فوتبال لیون آغاز کرده بود. او همچنین تا سال 2009 در این تیم فوتبال بازی می کرد و پس از آن بود که به رئال مادرید پیوست. بنزما در فصل جدید عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده و در حال حاظر در بهترین فرم خود قرار دارد.

جونینیو که در زمان بازیگری با بنزما در لیون هم بازی بود، ابراز امیدواری کرد که این ستاره فرانسوی در آینده به لیون بازگردد و در این تیم از فوتبال خداحافظی کند. او در این باره گفت: " من به کریم بنزما پیشنهاد می کنم که در لیون به فوتبالش پایان دهد. او در آکادمی این باشگاه رشد کرده است. قطعا لیون نمی تواند حقوق بنزما در رئال مادرید را به او پرداخت کند اما با این وجود باشگاه باید منتظر یک فرصت مناسب برای جذب او باشد."

جونینیو در ادامه گفت: " من می خواهم که کریم بنزما به لیون بیاید و دو سال برای ما بازی کند و بعد از آن نیز به بازیکنان جوان تمرین دهد. من در برزیل با کریم صحبت کردم و متوجه شدم که او احترام زیادی برای لیون قائل است و همین موضوع باعث می شود که دوست داشته باشد که به اینجا بازگردد. او می تواند رهبر لیون باشد و امیدوار هستم که او در لیون از فوتبال خداحافظی کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها