رسول دانیال‌زاده در خارج از کشور بازداشت شد

ابر بدهکار نظام بانکی را بشناسید/ رسول دانیال زاده و تصاویر برج‌ها و شرکت‌های سلطان فولاد / پای فریدون درمیان است؟

رسول دانیال زاده نمین اهل اردبیل، سلطان فولاد ایران و مالک برج های لوکس روما رزیدنس و فلورا کامرانیه تهران و یکی از ابر بدهکاران نظام بانکی کشور است. او در خارج کشور بازداشت شده و به ایران آورده شد.

ابر بدهکار نظام بانکی را بشناسید/ رسول دانیال زاده و تصاویر برج‌ها و شرکت‌های سلطان فولاد / پای فریدون درمیان است؟

رسول دانیال زاده نمین اهل اردبیل، سلطان فولاد ایران و مالک برج های لوکس روما رزیدنس و فلورا کامرانیه تهران و یکی از ابر بدهکاران نظام بانکی کشور است که توانسته تسهیلات کم بهره فراوان را از شعب بانک ملت و ملی داخل و خارج از کشور به چنگ آورده و با پرداخت رشوه به مدیران بانکی به خصوص حسین فریدون (برادر رئیس جمهور)، ثروت هنگفتی کسب کند. او دو پسر به نام امید رضا و اسرافیل و دو دختر به نام آرزو و آزاده دارد که همگی، عضو هیات مدیره شرکت های اقماری دانیال زاده به نام: شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین، شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان، شرکت لوله گالوانیزه ماهان سمنان، شرکت مجتمع فولاد گیلان، شرکت فولاد کاویان هستند.

رسول دنیال زاده نمین، پدر عروس حسن روحانی نیست و هیچ ارتباط سببی یا نسبی با کامبیز مهدی زاده فرساد، داماد رئیس جمهور نداشته و همکاری سید محمد هادی رضوی (داماد محکومی وزیر تعاون) نیست.

آقای دانیال زاده با همکاری شماری از پزشکان و مهندسان تجهیزات پزشکی، ۲ شرکت به نام طب و توسعه تپش و توسعه طب قلب تاسیس کرده و در زمینه صنعت سلامت کشور که از صنایع پر سود ایران عصر ۱۴۰۰ به شمار می رود، فعالیت دارد. خبرها از متواری شدن او از کشور در ماه های اخیر گزارش می دهد که گویا وی مسیر خاوری را در پیش گرفته است.

رسول دانیال زاده (سلطان فولاد ایران)، مثل: عباس ایروانی (سلطان قطعه سازی خودرو)، سید معین بارانی بهبهانی (سلطان پورشه و نساجی)، باقری درمنی (سلطان قیر و املاک)، مدلل ها (سلطان شکر)، وحید مظلومین (سلطان ارز و سکه)، اسداله عسگراولادی (سلطان خشکبار)، خاندان گرامی (سلطان واردات خودرو)، محسن احمدیان (سلطان پتروشیمی)، یک فعال کسب و کار در ایران بوده که راه و روش کاسبی را به خوبی می دانست و حوزه فعالیتش، منحصر به یک بخش خاص در اقتصاد نبود. همان طور که در اسناد این گفتار مشاهده می کنید، او در صنعت فولاد، در صنعت ساختمان سازی و صنعت واردات تجهیزات پزشکی و صنعت سلامت (با شرکت های توسعه طب قلب و طب و توسعه تپش)، فعالیت داشت.

این گزارش شما را با یکی از سلاطین ایران آشنا می‌کند.

رسول دانیال زاده کیست؟

رسول دانیال زاده ، سلطان فولاد ایران، یکی از بزرگ ترین بدهکاران به شبکه بانکی کشور است که نامش در کنار مدلل ها و حسین هدایتی و بهروز ریخته گران و گروه جهانبانی به عنوان ابربدهکاران بانک سرمایه در سال ۱۳۹۷ اعلام شد.

گفته شده که قصر فرمانیه رسول دانیال زاده ، از طریق تسهیلات کم بهره از بانک ملی و بانک ملت ساخته شده و شعبه دوبی بانک ملت نیز در اعطای تسهیلات به وی فعال بود.

رسول دانیال زاده، از دوستان حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) است. نامش همواره در کنار نام برادر حسن روحانی دیده می شود. حسین فریدون، به جرم دریافت رشوه ۳۱۰ میلیارد ریالی و اتهامات اقتصادی، اوایل مهر ۹۸ به ۵ سال زندان و رد مال محکوم شد. در سال ۱۳۹۵، نام دانیال زاده در کنار نام حسین فریدون قرار گرفت. دانیال زاده و مالامیری، با سفارش حسین فریدون، از بانک ملت شعبه دوبی، ۴۰۰ میلیون درهم با کارمزد صفر درصد وام گرفته و آن را در بانک ملت شعبه جهان کودک تهران، سپرده گذاری کرده و سود ۲۲ درصد گرفتند.

رسول دانیال زاده کیست؟

سخنگوی قوه قضاییه، در بهمن سال ۹۵، درباره دستگیری رسول دانیال زاده نمین گفته بود که او از بدهکاران بزرگ بانکی است و با حسین فریدون ارتباط داشت. دختر حسین فریدون در لندن و کانادا زندگی می کند و رسول دانیال زاده، یکی از مرتبطان فریدون با خارج ا زکشور بود.

رسول دانیال زاده که چندین شرکت با هیات مدیره ای همسرش و پسرش و دخترانش را اداره می کند، در پوشش تامین مواد اولیه سه کارخانه فولاد سازی خودش (فولاد گیلان، نورد و لوله سمنان و مجتمع فولاد کاویان) با LC هایی که افتتاح می کرد، ضمن جدب سهمیه ارزی، زمینه خروج ارز از کشور با صورت معامله با شرکت های صوری را نیز فراهم می کرد.

رسول دانیال زاده نمین به منظور فرار مالیاتی و پرداخت بدهی های بانکی و استهمال چند باره بدهی، به شبکه بانکی کشور رشوه می داد. تسهیلاتی که وی با رانت گرفته بود، تبدیل به املاک و مستغلات زیادی در داخل و خارج از کشور مثل شرکت گلد فیرو در امارات و شرکت ال سی اس در هامبورگ آلمان شد.

تصاویر برج‌ها و شرکت‌های رسول دانیال زاده: سلطان فولاد ایران

او یکی از مجلل ترین ساختمان های ایران را به نام روما رزیدنس و و فلورا و مریم در کامرانیه و فرمانیه در اختیار دارد که صدها میلیارد تومان قیمت بازاری دارد و هم ردیف ساختمان های مجلل در باستی هیلز لواسانات است.

رسانه ها از بدهی چند هزار میلیارد تومانی دانیال زاده به شبکه بانکی کشور خبر می دهد. او میلیارد ها تومان تسهیلات از شبکه بانکی دریافت کرده و به جای تولید، صرف ساختمان سازی لوکس در مناطق مرفه شمال شهر تهران شده است. رابطه دانیال زاده و حسین فریدون، به ساختمانی در محدوده کریم خان تهران مرتبط می شد که گویا برای ستاد انتخاباتی روحانی، در نظر گرفته شده بود.

رسول دانیال زاده، سلطان فولاد ایران، یکی از بزرگ ترین بدهکاران به  شبکه بانکی کشور است

گفته شده که رسول دانیال زاده نمین ، در خرید ملکی در سعد آباد برای همسر حسین فریدون نیز همکاری داشته است. گویا بر برگزاری مراسم تشییع مادر حسین فریدون نیز مبلغی از سوی دانیال زاده به حساب همسر خواهر حسین فریدون واریز می شود.

اسناد شرکت های رسول دانیال زاده

رسول دانیال زاده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۷ در ده ها شرکت تجاری، تولیدی، وارداتی و صادراتی فعالیت داشته و تلاش کرده تا حوزه کسب و کار خود را از فولاد به تجارت های مختلف در حوزه ساختمان سازی و واردات گسترش دهد و حبطه فعالیت هایش، صرفا در کامرانیه و الهیه و فرمانیه تهران و ساخت برج های لاکچری در محدوده شهرداری منطقه ۱، محدود نبود و در استان گیلان و سمنان و قزوین، شرکت ها و مجمتع های تولیدی و صادراتی داشت که در این گفتار اقتصاد شهروند، شما را با شماری از فعالیت های تجاری رسول دانیال زاده آشنا می کنیم.

در این بررسی ها، شما با شرکت ها، همکاران، سرمایه های ثبت شده و آدرس برخی از شرکت های رسول دانیال زاده اشنا می شوید.

رسول دانیال زاده در شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

اسناد شرکت های رسول دانیال زاده

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۰۶۰ مورخ سی و یکم شهریور ماه سال هشتاد و دو، شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۶۷۱ که از دهه هفتاد هجری شمسی فعالیت داشت، رسول دانیال زاده نمین و مسعود رزار و پری ایمانی را به عنوان عضو هیات مدیره اعلام کرد. شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین، از جمله شرکت های اقماری سلطان فولاد ایران محسوب می شود که بیش از ۲۰ سال در حوزه تولید ورق های گالوانیزه فعالیت دارد.

رسول دانیال زاده در شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین، ریاست هیات مدیره را بر عهده داشت.

رسول دانیال زاده  در شرکت صنایع لوله گالوانیزه روی پوشان قزوین

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۷۴۸ مورخ ششم بهمن ماه سال هشتاد و چهار، رسول دانیال زاده نمین به همراه مسعود رزاز و پری ایمانی در هیات مدیره ابقا شده و علی عیزاده گیاشی را به عنوان بازرس اصلی شرکت انتخاب کردند.

رسول دانیال زاده در شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان

رسول دانیال زاده در شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان

دومین شرکتی از مجموعه شرکت های اقماری این میلیاردر فراری کشور در این گزارش اقتصادشهروند اشاره می شود، شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان است. شرکتی سهامی خاص به شماره ثبت ۹۱۷۳۱ که طبق روزنامه ر سمی به شماره ۱۷۲۰۰ مورخ بیست و پنجم اسفند ماه سال هشتاد و دو، رسوال دانیال زاده نمین به سمت مدیرعاملی آن اعلام می شود و همراه او، محسن هاشمی و علی اصغر گنجیان هستند که به ترتیب، ریاست هیات مدیره و نایب رئیسی هیات مدیره را عهده دار می شوند.

 رسول دانیال زاده، خویشاوندان خود را نیز وارد فعالیت های کسب و کارش کرده

تصویر روزنامه رسمی بالا نشان می دهد که رسول دانیال زاده ، خویشاوندان خود را نیز وارد فعالیت های کسب و کارش کرده است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۶۱۲ مورخ بیست و چهارم مرداد ماه سال هشتاد و چهار، شرکت کارخانجات نورد لوله سمنان، علی اصغر گنجیان (رئیس هیات مدیره) رسول دانیال زاده نمین (نایب رئیس هیات مدیره)، اسرافیل دانیال زاده نمین (مدیرعامل) را معرفی کرده است.

رسول دانیال زاده نمین به سمت نایب رئیس هیات  مدیره

دو سال بعد، ترکیب هیات مدیره تغییر می کند. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۳۶۳ مورخ بیست و دوم اسفند ماه سال هشتاد و شش، رسول دانیال زاده نمین به سمت نایب رئیس هیات مدیره منصوب و امید رضا دانیال زاده ، مدیرعامل می شود.

رسول دانیال زاده و شرکت گالوانیزه ماهان سمنان

رسول دانیال  زاده و شرکت گالوانیزه ماهان سمنان

سومین شرکتی که از مجموعه فعالیت های این سوپرمیلیاردرهای فراری تهرانی ها در این گفتار اقتصاد شهروند ارائه می شود، شرکت لوله گالوانیزه ماهان سمنان (سهامی خاص) به شماره ثبت ۱۶۷۶۴۰ است. در این شرکت، اسرافیل و امید رضا، عضو هیات مدیره هستند. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۵۵۴ مورخ هفدهم خرداد ماه سال هشتاد و چهار، شرکت لوله گاوانیزه ماهان سمنان، پسر آقای سلطان فولاد را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد.

 رسوال دانیال زاده نمین، به عنوان مدیرعامل  شرکت مجتمع فولاد گیان

طبق روزنامه رسمی به شماره ثبت ۱۷۶۲۱ مورخ سوم شهریور ماه سال هشتاد و چهار، رسوال دانیال زاده نمین ، به عنوان مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد گیان، خواستار ثبت برند FGC می شود که در عکس بالا مشاهده می کنید. این برند به ایشان تعلق دارد.

در زمانی که آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری فوق از طریق اداره مالکیت صنعتی تهران اعلام شد، محل زندگی سلطان فولاد، خیابان پاسداران، کوهستان نهم شماره ۳۳ اعلام شد.

رسول دانیال زاده در شرکت مجتمع فولاد گیلان

رسول دانیال زاده در شرکت مجتمع فولاد گیلان

رسول دانیال زاده ، در استان گیلان، در شرکت مجتمع فولاد این استان فعالیت داشت. این شرکت، سهامی خاص بوده و به شماره ثبت ۱۶۷۶۴۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۱۰۱۶۶۵ ثبت شده است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۷۱۴ مورخ شانزدهم آبان ماه سال نود و یک، دختر و پسران رسول دانیال زاده،‌عضو هیات مدیره می شوند:

آرزو دانیال زاده (عضو هیات مدیره) آزاده دانیال زاده (عضو هیات مدیره) رسول دانیال زاده نمین (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل) مرضیه محسنی (نایب رئیس هیات مدیره)

۲ دختر آقای دانیال زاده به همراه خانمی که احتمالا همسر وی محسوب می شود، اعضاء هیات مدیره این شرکت را تشکیل می دادند.

 روزنامه رسمی به شماره ۲۰۳۵۰ مورخ بیست و پنجم دی ماه سال نود و سه

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۳۵۰ مورخ بیست و پنجم دی ماه سال نود و سه، شرکت مجتمع فولاد گیلان، رسوال دانیال زاده نمین را به عنوان رئیس هیات مدیره، مرضیه محسنی را به عنوان نایب ریس هیات مدیره و آرزو و آزاده را به عنوان اعضای هیات مدیره ابقا کرد. بهروز عبادی خورده بلاغ که از دوستان خاندان دانیال زاده است، به عنوان بارزس علی البدل این شرکت معرفی می شود.

 ترکیب هیات مدیره برای  شرکت مجتمع فولاد گیلان

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۲۰ مورخ بیست و نهم آذر ماه سال نود و چهار، همین ترکیب هیات مدیره برای شرکت مجتمع فولاد گیلان، تکرار می شود.

رسول دانیال زاده  و شرکت طب و توسعه تپش

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۲۱ مورخ هفتم مهرماه سال نود و هفت، رسول دانیال زاده نمین به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت انتخاب می شود. مرضیه محسنی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و دخترانش، عضو هیات مدیره ابقا می شوند. موسسه حسابرسی اصلاح گستران امین، حسابرسی این شرکت را بر عهده می گیرد.

رسول دانیال زاده و شرکت طب و توسعه تپش

رسوال دانیال زاده و شرکت توسعه طب قلب

رسول دانیال زاده و شرکت طب و توسعه تپش! شاید برای اولین بار است که نام شما با این شرکت در حوزه پزشکی آشنا می شود. بله، سلطان فولاد ایران علاوه بر ساختمان سازی لوکس در بالا شهر پایتخت،‌ در حوزه واردات و صادارات تجهیزات پزشکی و ساخت بیمارستان نیز با شماری از پزشکان و متخصصان مهندسی پزشکی پایتخت، همکاری داشت.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۳۷۵ مورخ پانزدهم فروردین سال هشتاد و هفت، شرکت طب و توسعه تپش (سهامی خاص)، به شماره ثبت ۳۱۹۸۶۴ در تهران ثبت می شود. موضوع این شرکت: راه اندازی و احداق مرکز و بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق، تامین تجهیزات تخصصی پزشگی مرتبط با ارائه هر گونه خدمات بهداشتی و درمانی،‌انعقاد قرارداد با کلیه شرکت های بیمه ای، واردات و صادارات کلیه کالاهای مجاز، اخذ و اعطای نمایندگی، شرکت در مناقصات و مزایدات و اخذ وام واعتبار از کلیه بانک های کشور را شامل می شود.

مرکز اصلی این شرکت پزشکی سلطان فولاد ایران، خیابان توانیر تهران، روبروی بیمارستان دی اعلام شد. سرمایه اولیه شرکت، ۱۰ میلیون ریال و مدیران آن که از دوستان و همکاران رسول دانیال زاده هستند، به شرح زیر اعلام شد:

فرید متین (رئیس هیات مدیره ) مسعود قاسمی (نایب رئیس هیات مدیره ) محمد حسین ماندگار(عضو هیات مدیره ) رسول دانیال زاده نمین (عضو هیات مدیره) حمید بهمن (عضو هیات مدیره و مدیرعامل )

رسوال دانیال زاده و شرکت توسعه طب قلب

دومین شرکت فعال در صنعت بهداشت و سلامت که رسول دانیال زاده تاسیس کرد

دومین شرکت فعال در صنعت بهداشت و سلامت که رسول دانیال زاده یک سال پس از تاسیس شرکت طب و توسعه تپش تاسیس کرد، شرکت توسعه طب قلب (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۴۸۶۰۹ نام دارد. این شرکت، در زمینه واردات و صادارات کلیه کالا های مجاز و اعطای نمایندگی شرکت در مناقصات و مزایدات و عقد قرارداد با مراکز درمانی، فعالیت دارد.

مرکز اصلی این شرکت، به سعادت آباد رفت. جایی که پاتوق بسیاری از شرکت های اقماری متمولین پایتخت است. سرمایه این شرکت نیز ۱ میلیون تومان اعلام شد. مدیرانش به شرح زیر اعلام گردید:

مسعود قاسمی (رئیس هیات مدیره) امید رضا دانیال زاده (نایب رئیس هیات مدیره) رسول دانیال زاده (عضو هیات مدیره) حمید بهمن (عضو هیات مدیره و مدیرعامل)

کیان دخت توکل به عنوان بازرس اصلی این شرکت انتخاب شده بود.

خانواده و شخص دانیال زاده و شرکت ها و کسب و کارش

چند سال بعد از تاسیس شرکت توسعه طب قلب، طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۱۰۰، مورخ چهاردهم اسفند ماه سال نود و دو، حمید بهمن به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب می شود. امید رضا دانیال زاده ، نایب رئیس هیات مدیره می شود و سلطان فولاد ایران، عضو هیات مدیره ابقا می شود. سید نظام الدین سرکشیک نیز بازرس اصلی شرکت توسعه طب قلب معرفی شد.

منبع: اقتصاد شهروند

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 91
  • من
    0

    ایشون رو اکبر طبری لو داده و از یارهای آملی لاریجانیه که بخاطر مسائل سیاسی میگن که با حسین فریدون رابطه داشته در حالی که رابطه اصلیش با آملی بوده

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      همشون رو باید با زن وبچه و نوه و نتیجه و فک فامیل یکجا انداخت تو قیر مذاب اینا ادم بشو نیستن

    • کاربر ناشناس
      0

      تفلکی چیزی نداشته کاش شماره حساب میداد مردم کمکش کنن

    • م
      0

      یعنی بایداینهارو اعدام کنند فقط دستگیری ومحاکمه دردی رو دوانمیکنه

    • رهگذر
      0

      آره تو راست میگی جیمز باند ترشی نخوری جای میو میو زم رو میتونی بگیری

    • کاربر ناشناس
      0

      توراخدا این دزدهارابگیرید

    • کاربر ناشناس
      0

      توراخدا این دزدهارابگیرید

    • م س
      0

      ای بابا چقدر سطان دزد داریم دزد بگیران مالی که گرفته میشه کجاست بیچاره ماایرانیان

  • م غ
    0

    فقط میتونیم بگیم خدا لعنتشون کنه که خون مردم بی گناه و بی بضاعت رو میمکند وجیباشونو پر میکنن

    نظرات شما -
    • بیچاره
      0

      دا همتون لعنت کنه همتون شریک دزدیت

  • مهدی
    0

    تا این زالوهای اقتصاد هستن،که تعدادشونم کم نیست ماشالله،آب خوش از گلوی این ملت پایین نمیره،فساد ریشه کرده،هیچ امیدی به درست شدنش نیست،چون هر مسئولی،یه جایی پاش گیره،لعنت خدا به همشون

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا لعنت کنه همه اونهایی که هم به ما هم نسل بعد ما خیانت کردن و از این کشور بردند در حالیکه با ۱۸ سال سابقه تو شرکت بزرگ خودروسازی با دوتا حق اولاد دو ملیون و دویست هزار حقوق میگیرم هنوز پیمانکار هستم با حداقل حقوق وزارت کار این همه سال هنوز طبقه بندی مشاغل نشدم با یک کارگر یک روز کار کرد برابرم خدایا خودت فرجی کن

  • ملت
    0

    ما شما را به اوج میرسانیم این نتیجه انقلابه شهدا که رفتن مردم بدبخت هم مچاله شدن لعنت خدا بر کسایی که حق الناس کردن

  • فهيمه
    0

    كاش دستگيري اينها فايده اي هم داشت مث سلطان سكه كه معلوم نشد سلطان كدوم سكه ها بود

    نظرات شما -
    • خان
      0

      سلطان مستراب کیه ....بیشرفای دزد.

  • علیرضا
    0

    خدا همشونو لعنت کنه یک مشت دزد بی پدر و مادر .مردم تو خورد و خوراکشون به دردسر افتادن این بیشرفها به فکر زندگی لاکچری برا خود و توله هاشون هستن.دستگاه قضایی این نامردا رو باید اعدام کنه.زندان برا پولدارها عین هتل میمونه.

  • مجتبی مرادی
    0

    اقا دوتا اینجورپولارو وصول کنن ازاین خدابی خبرا تقسیم کنن بین ۱۶ملیون کمیته امدادی اوناواجب ترن یا این حرام زاده ها

  • ق ا
    0

    مثلا نمیشه بگی با حسین فریدون رابطه داشته ن چ قد ی عده احمق هستن واقعا یا بی شرف و دزد بالاخره دزده حالا با هرکی ارتباط داشته باید محاکمه بشن فرقی نداره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تا حسین فریدونیها نباشن این اتفاقات نمی افته.

    • ساسی
      0

      آخه خبرفوری داره ماهیت واقعی رسانه خودشو نزدیک انتخابات برملا میکنه. تند تند داره علیه خانواده روحانی تیتر میزنه. همش هم درستند. ولی این ارزو رو به گور میبرید که اون طرفی ها بیان سرکار. اصولگرا اصول گرا دیگه تمومه ماجرا

  • سعید
    0

    اینهایی که تو این وضعیت به فکر جیب خودشون و سرمایه گذاری تو خارج هستن از منافقین کثیف ترن

  • هادی
    0

    واقعا متاسفم برا کشوری که ایقد بی در و وپیکر و رانت و رشوه اختلاس و دزدی و کلاهبرداری مد شده...به کجا داریم میریم خدا داند؛ مردم عادی دارن تو فقر میسوزن و از لحاظ معیشتی و اقتصادی دارن زجر میکشن؛ اونوقت سرمایه های این مملکت میره دست امثال این نکبت زاده ها که باهاش کیف و حال کنن ؛ مردم عادی برا یه وام 10 میلیونی 2تا ضامن میخوان و برای معوقه بانکی که مردم دارن بانک هی تهدید میکنه که میندازیمتون زندان؛ به امید روزی که فاصله طبقاتی کم شه و مردم ایقد حسرت نخورن و امیدوار بمونن

    نظرات شما -
    • خوردندوبردند
      0

      همه رو‌مسوولین خوردند چیزی نمونده برای مردم جز ۴۵ریال یارانه

    • خوردندوبردند
      0

      همه رو‌مسوولین خوردند چیزی نمونده برای مردم جز ۴۵ریال یارانه

  • کشور سلاطین
    0

    خدا لعنت کنه این سلاطین رو...نمیدونم مسئولین مملکت چه گ...میخوردن که بیخبر اینهمه سلطان شکل گرفته حالا که همه چیزو خوردن و بردن و خون مردمو تو شیشه کردن دارن سروصدا میکنن که سلطان شکر و گرفتیم سلطان خودرو رو گرفتیم ...بابا جمع کنین این فیلما دیگه رنگ وحنایی نداره

  • علی
    0

    خدالعنت کنداکبرهاشمی رفسنجانی راکه بنیانگذارنظام سرمایداری درایران بودوراه اختلاس درست کردبرای بعدبهای خودش

    نظرات شما -
    • خان
      0

      آقای عزیز چرا به هاشمی فحاشی میکنی لعنت بر دشمنانش . هاشمی یکی از یاران امام ورهبری بودند و زحمات زیادی برای نظام و کشور کردند درست نیست کهه اینچنین فحاشی میکنی . امام فرمودند یا انقلاب زنده است هاشمی هم است .

  • عیدی محمد مرتضائی
    0

    باسلام ازآقای رئیسی رئیس قوه قضائیه می خواهیم بااین گونه افرادبرخوردقاطع بشودوپس ازمصادره اموال آنهاودریافت پولهای به سرقت برده ازآنها به مجازات درخورآنهادرنظرگرفته شود. متشکر

  • ناشناس
    0

    خدالعنتشون کنه.بایدهمگان ازجناب رئیسی حمایت کنندتاریشه ی این مفسدان زده بشه.

    نظرات شما -
    • کدخدا
      0

      به جون تو از ای جیب میگرن میریزن به جیب دیگه فک میکنی میدنشون به منو تو

  • محمد
    0

    زنده باد سپاه قدرت ایران زنده باد رهبری زنده باد ایران بله مردم دارند میبینند که رئیسی عزمشو جزم کرده و فقط حرف نمیزنه مثل بعضیا داره عمل میکنه زنده باد رئیسی

    نظرات شما -
    • طرفدار
      0

      از همه اینایی که گفتی توی چهل سال اخیر، این محصول اومده بیرون. هنرشان همین بوده. نظام و مملکت دستشان بوده اینم نتیجش

  • علیرضا جانی نوروزی
    0

    زنده باد سپاه عزیز.. انشاءالله هدف بعدی..مسیح پولینژاد..یا خاوری کثیف باشه..جانم فدای رهبری و سپاه..

  • کاربر ناشناس
    0

    با سلام، چقدر بدبخت شدیم ما مردم که یک دزد را بیرون کردیم ولی در را برای دزدان دیگر باز کردیم اگر قدیم امثال خیامی ها بودند ولی کار می‌کردند ولی امروز روستا زاده هایی مثل فریدون آمدند یک دزد سر گردنه شده با توجه به اینکه این دسته از اراذل نه تنها هیچ خیری ندارند بلکه هیچوقت سیر نخواهند شد

  • بزرگمهر
    0

    س ، ایاحراست بانک ،بازرسی بانک ها ،مسیولین حسابرسی ، کارشناسان دیوان محاسبات ، اداره اطلاعات ، تاحالا خوب بودن. اگراین سازمان ها که حکم مدیران سایه دارن ، یابازداشت ، یاسازمان هلی بی خاصیت که هیچ فایدی برای سازمان خودندارندوفقط ایستگاهی هستندبرای باج گیری ولاپوشانی مدیران متخلف تعطیل شوندبهتراست. راه نجات کشورازدست این مدیران بی خاصیت وسپدجوونتخلف شفاف سازی است ، وتصویب قانون سوت زنی مثل کشپرهای توسعه یافته . خدارامنارگذاشتندوقانون رانلاک قراردادند. چون مدیران خداترس نیستند

    نظرات شما -
    • زحمتکش
      0

      شریک دزد و رفیق قافله

  • سلمان
    0

    حالا می فهمیم چرا روحانی این روزها اینقدر عصبیه و به قوه قضاییه و سپاه می پره!

  • علی پور
    0

    این همه ثروت ومال نامشروع ووام را ظرف یک شب ویک سال بدست آورده؟ بیچاره کارمند وکاروگر وجوان بیکار برای20یا30میلیون وام چه بدبختیهایی راباید بکشد. افرادی هم باین راحتی وام با کارمزد حداقل می گیرند بازرسین خواب بودند؟ یااینکه مدارک افراد بدون پارتی وضعیف را فقط کنترل می کنند؟ اگراینگونه افراد اعدام هم شوند .فشارهایی راکه ملت کشیدند جبران بخواهد شد

  • ناشناس
    0

    حالا اینو بگیرید و اگه من و شما تو این مقام باشیم، از همین راهها این کارارو ادامه نمیدیم. چی فرض کردید مردمو

  • اووووف
    0

    این همه فساد.. آقای رئیسی. رئیس قوه قضائیه محترم .کجا تشریف دارید..؟؟ اینها حقیقت داره ؟؟ این همه پول بیت المال دست این آقاست.. ؟؟ حکم خدا اجرا شود .. مفسد فی الارض. محارب با ملت و دولت و نظام . خودش و همدستانش در میدان شهر اعدام شوند و تمام املاک آنها در داخل و در خارج مصادره شود و به بانکها ارجاع شود .

  • احمد لواسانی
    0

    دست مریزاد سربازان امان زمان

  • کاربر ناشناس
    0

    صبح آزاده,شک نکنین

    نظرات شما -
    • لبیک
      0

      اگه دسته سپاه باشه ازادی داخل کار نیست خیال راحت

  • جاوید یاوری
    0

    یکایک کسانی که به این دزد ها رای دادن شریک جرمند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حالا ادم متوجه می شود چرا روحانی در یزد رئسی را زیر سوال برد .می دانست دانیال زاده دستگیر شده افشاگری او فریدون و او را دچار مشکل می کند . عجب روز گاری است

  • زنجانی
    0

    سلام القانیان صاحب بانک صادرات رفت خیامی صاحب ایران خودرو که پیکان را بیست پنج هزار تومان میداد ملی کردیم سرمایه داری این است حتما باید روابط داشته باشد الان دنبال سرمایه دار میگردند که سرمایه گذاری کند آن چنان سرمایه دار که داشته باشد که هزار نفر را جذب کار کند حال این تازه نفس نبایدروابط داشته باشد..یا باید اعدام باشدپس سرمایه گذار نمیاد سرمایه اش به خطر بگذارد پس به نظرم این موارد مطرح شدن هم نقشه استعمار است

  • ناشناس
    0

    مسئله دستگیری این قبیل افراد بیشتر شبیه شوی تبلیغاتی است تا جنبه ی مبارزه با فساد. اختلاس و دزدی باید از ریشه تو این مملکت درمان بشه نه اینکه بعد غارت و چپاول. دقیقا شبیه تجویز دارو برای شخص مرده است. چه بسا دزدی ها و اختلاس هایی که تا اخر فاش نشده باقی مانده اند

    نظرات شما -
    • زحمتکش
      0

      بسیار موافق نظرتان هستم .وقتی عرصه برای دزدی و اختلاس باز است مانند مرحمی است که روی زخمی گذاشته شده که عفونتش به استخوان زده .حال باید عضو را برید .مرحم بی فایده است .فضا برای دزدی باید ناامن شود.

  • حسن
    0

    فریدون مهربان است عزیز کلاهبرداران است.

  • مصدق نوری
    0

    این فرد با هوش ذکاوت خود وکار افرین ب این جا رسیدن طلب بانکی را بگیرن

  • شهروند
    0

    البته این مطلب هم حتمأ قید کنید که ایشان در سال 83.84 شرکت فولاد کاویان را خریداری نمود و متاسفانه با مدیریت آقای مهندس بهبهانی آن را به خاک سیاه نشاندند و پرسنل آنرا بدبخت کردند

  • حامد
    0

    از آقای رییسی میخوام بلافاصله اورا‌محاکمه و پولهایش را به حساب اینجانب واریز نماید.با تشکر

    نظرات شما -
    • مردم بیچاره
      0

      متاسفانه قبل ازشما نوبت گرفته شد

  • خان
    0

    پ سلطان مستراب کدومشونن.آشغالای دزد نمک به حروم

  • بینام
    0

    این مردم چقدر ساده هستند و فورا همه چیو باور می کنند کدام مبارزه با فساد همه ش کشکه فقط برای راضی وسرکار گذاشتن مردمه بیچاره است آخه کدام آدم عاقلی با خواست وپای خودش بر می گرده که محاکمش کنن همانطور که سخنگوی قوه قضائیه گفت این فرد به خواست خودش آمده اینا خودشون میدونن که هیچ کاری باهاشون نمیکنن همه حبس و رد مال وغیره که محکوم میشن دروغی بیش نیست همه از جمله روحانی وریسی جهانگیری وغیره دستشون تو ی کاسه است خوان نعمتی براشون گسترده شده چطور از آن می گذرند آخه کی دیده این دزدهای که محکوم شدن رفتن زندان کی دوران محکومیت های طویل المدت گذراندن مثل حبس سعید مرتضوی یا حسن عباسی یا برادرر وحانی واین آخرم مشای بقایی رو به بهانه مریضی هرچند زندان نبودن ولی چون نمی تونستن تو جامعه راحت بگردن چون مردم میگفتن آه مگه اینا زندان نبودن بهشون عفو خورده فرداش راحت بیان بگردن آه از جهالت مردم که به حرف این سیاست مداران پس از چهل سال بازم باور وبهش دلخوش می‌کنند نه دزدی گرفته میشه نه مالی پس داده میشه و سر صدای روحانی با ریسی برای شرکت درانتخابات وشیره مالیدن دوباره سرمردم ازهمه جا بی خبره

  • بنده خدا
    0

    لعنت خدا براسرائیل امریکا و استکبار

    نظرات شما -
    • مردم بیچاره
      0

      بگولعنت خدابر مفلس مال مردم‌خوارودزد

  • ایرانی
    0

    قانون ما نقص داره که این مفسدین بوجود اومدن باید راه رو بست تا کسی سوء استفاده نکنه

  • حسین
    0

    تا سیستم سنتی هست همینه، لعنت به این دولت کثیف که سیستم شفاف سازی الکترونیکی رو پشت گوش انداخت تا این انگلهای شیطانی خون این ملت مظلوم رو بدوشند، آقای رئیسی حالا نوبت شماست ، اینم دزد ....

  • جنوبی
    0

    انقلابی که قرار بود مال بیچارگان و پا برهنه ها باشه فقط بدبختی و جنگ و تحریمش و......... مال ما شد .بخور بخورش ما اینا کشور های اطراف.هر جا هم که مسعولین عرصه به انها تنگ شد یاد ملت قهرمان و همیشه در صحنه میافتند و پشت انها قایم میشوند .واز آبرو و جیب انان خرج میکنند .ننگتان باد .آینده گان راجع به خیانت های شما چه فکر میکنند.

  • عادل قاسمی Dear
    0

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان امیدوارم همیشه موفق باشید و پیروز و سربلند و سلامت باشید، صادقانه می خوام یک راست بروم سر اصل مطلب، حقیقت های پنهان را باید آشکار کرد تا دیگر شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم که فقط و فقط فقط درد و محنت و خواری بکشیم و جالب اینجاست که یک روز بعد به سادگی از ذهن مردم و مسئولان خارج می شود و انگار نه انگار که چنین اتفاقی افتاده و همچین آدمهای لنجنی دست به اختلاس زده اند و پول ما مردم بیچاره رو به غارت بردند از بیت المال و‌ اونوقت می خواهند به ما بیچاره ها یک میلیون تومان وام بانکی بدهند هزار تا ضامن و چه میدونم فیش حقوقی و حتما هم باید ضامن ما کارمند استخدامی باشه و از این حرف ها، حال اینکه در این بین یک مشت لاشی که بوی گوه می دهند هر کسی که می خواد باشه، خدا میلیارد دلار رو بالا می کشند و انگار نه انگار که چنین اتفاقی افتاده، و روز بعد هم همه فراموش می کنند ، ای خدا بیدار شو نگذار حق و حقوق ما بیچاره ها رو ضایع کنند ، بخدا قسم می خورم نفرت دارم از همچین موجودات پلشتی که باعث خورده شدن روح و روان ما می شوند ، نفرین خدا بر آنان و بر همه کسانی که از بیت المال دزدی می کنند و حق و حقوق مردم جامعه کشورم ایران زمین رو ضایع می کنند، نفرین خدا بر آنان و فقط و فقط فقط خدا جوابشون رو بدهد ، من همیشه با خدای بزرگ و مهربان خودم قدم بر می دارم و الان هم بغض سنگین کردم و از خدای بزرگ و مهربان خودم می خوام به بدترین شکل ممکن کسانیکه از بیت المال دزدی می کنند و اختلاس کردن رو تنبیه و رسوا کنه هر کسی که می خواد باشه ای خدای بزرگ و مهربان من خودت جرشون بده و رسواشون کن ...

  • عادل قاسمی Dear
    0

    اصلا دوست ندارم، سلام کنم و خسته نباشید بگم به مسئولان، وقتی که می بینم یک عده بدردنخور حق و حقوق مردمان کشورم رو به این راحتی ضایع می کنند، صادقانه خواستم بگم خداوند متعال همه کسانیکه از بیت المال دزدی می کنند رو ضایع و رسوا کنه و به بدترین شکل ممکن تنبیه شون کنه ، اصلا یک انسان نمی تونه تصور کنه ، تو این شرایط بوجود اومده برای مردم ایران زمین چگونه دلتون میاد اختلاس و دزدی کنید از بیت المال، جای اینکه کمک کنید این یک ذره بودجه مملکت رو هم می خواهید غارت کنید ، تف ، تف، تف توی ذات کثیف تان ، صادقانه اگر من جای قانون گذار بودم، خدایا خودت میدونی من چی میگم خودت میدونی چه کاری انجام می دادم ، بخدا از اونجا به بعد هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ هیچ کسی دست به اختلاس نمی زد ، ملا عام شیشه نوشابه رو باید غیب می کرد به علاوه این که کل پول و سود هایی که از آن کرده رو پس می گرفتم ، رسوا می کردم تمام دست های پشت پرده در هر کجای دنیا که باشه و مگر می شود ، یک انسان هضم کنه چنین حرکت هایی رو اون هم در این شرایط بوجود اومده برای مردم ایران زمین من، یکجا سیل اومده و جایی دیگه زلزله اومده ‌،،، اونوقت یک بی ناموس خیلی خیلی خیلی راحت بیاد اختلاس کنه واقعا چه دنیایی شده همه چیز و همه کس شده پول، ،، ، اینها یک مشت لنجن هستند که می خواهند به اعتبار و داشته های جمهوری اسلامی ایران و کشور ایران زمین من ضربه بزنند ، من اصلا با رژیم کاری ندارم و اصلا حال نمی کنم با سیاست مداران دنیا ولی مردمان جامعه کشورم برام خیلی خیلی خیلی مهم هستند ، در این شرایط که در مناطق کوهستانی و سرد سیر زلزله اومده و در چادر بنده خدا ها دارند به ناچاری زندگی می کنند و جایی دیگه سیل اومده و دارند به سختی زندگی می کنند اونوقت یک مشت لاشی پول اختلاس کنند و در آخر سر هم آقای Xصدایشان کنند آنها با تمام داشته هایشان برای من و مردمان ایران یک ان آقا هستند و یک پلشت به درد نخور و احمق و لاشی، که در این شرایط بوجود اومده برای کشورم ایران زمین، (زلزله و سیل ) اختلاس می کنند...خداوند متعال جوابشان را بدهد ، خدایا بیدار شو نگذار حق و حقوق من و امثال من رو به همین راحتی بالا بکشند ، نگذار حق و حقوق انسان هایی که در شرایط سخت زندگی می کنند توسط عده ای سود جو خورده شود ، صادقانه خواستم بگم ای کاش خدایا درس می خواندم و بالا سر این گونه افراد بودم بخدا قسم می خورم جرشون می دادم ، جر می دادمشون خدایا کسانیکه حق و حقوق من و مردمان ایران زمین من رو به راحتی بالا می کشند ، تف به روشون و خدایا خودت به بدترین شکل ممکن رسواشون کن و آزارشون بده ، بگذار از دماغشون بالا بیاد ، حسین هدایتی سیخی چنده، و رسول دانیال ،،،داشاق ؟؟؟اینها دیگه کی هستند ؟؟؟!!!خدایا هر کسی می خواد حق و حقوق مردم جامعه کشورم رو ضایع کنه رو خودت رسواشون کن و تنبیه شون کن ...آمین....اینطوری همه مردمان کشورم بیشتر و بیشتر و بیشتر به سوی خداوند متعال قدم بر می دارند و عقیده هاشون هم بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه و پایبند تر می شوند ، و وقتی که این به درد نخور ها تنبیه نشوند و به سزای اعمالشان نرسند ، قبول کن خدایا مردم دور می شوند از راه راست و مسیر زیبای زندگی، باید خدایا رسوایشان کنی تمام اختلاس کننده ها و دست های پشت پرده در هر کجای دنیا که باشه رو رو کنی ،،،تا دیگر شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم الهی آمین ...

  • مهدی
    0

    هیچ کلمه ایی به زبان ادم نمیاد یعنی واژه ایی درخوراین حیوانات وحشی نیست. ماتوایران رای به یه مشت دزد کثیف دادیم مردم به نون شب هم محتاج شدن این رسول اقا تنها نبوده کل سیستم قضایی مجریه ومقننه همراهش بودن تف به ذات دزد حروم زاده

  • زهرا
    0

    خوخوبه یه سلطان را برداشتن صد تا سلطان پیدا شد افسوس

  • سمیه
    0

    چ فایده الان چند تا از این سلطانهارو دستگیر کردن مثلا چ دردی از این مردم بدبخت که تو نون شبشون موندن شده تا بود چنین بود همه اینا سیاستشونه

  • ارسلان دولتخواه
    0

    ما منتظر سبد کالا حمایتی هستیم اینها کجا هستند ؟؟؟؟ پس به کی میشود اعتماد کرد؟؟؟؟ارز مملکت را به خارج منتقل کردند !!!!

  • فرزاد
    0

    تا جاییکه مطالب بالا نشان می دهد این آقا یه کارآفرینی که در صنعت فولاد، صنایع پزشکی و ساختمان سازی فعالیت کرده و از نبوغ و روابط خود در این زمینه ها استفاده کرده. توسعه اقتصادی بدون بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات بانکی امکان پذیر نیست. اگر تخلفی در دادن وام و استفاده از رانت رخ داده باید توسط قوه قضاییه رسیدگی شود و عوامل اصلی مجازات شوند. با مصادره این اموال این کارخانه ها نیز نتیجه ای جز بلایی که بر سر هفت تپه، فولاد خوزستان، هپکو و..... نخواهد داشت. چاره کار شفافیت، مبارزه با فساد اداری و سبک و چابک کردن دولت است

  • ناشناس
    0

    ایا رییس جمهوری که برادرش و اطرافیانش و برادرمعاونش ( جهانگیری ) درحال چپاول این کشور زخم خورده هستند صلاحیت حکومت بر مردم زحمت کشیده ایران را دارن . عدالت کجا رفته . یه روز نون گرون می کننه یه روز بتزین و روز دیگه هر اجناسی که نیاز اساسی مردم هست . مردمو تا خرخره تو بدبختی غرق کردن خودشان در حال دزدی هستن پاداش مردم ساده ای که تا پاسی از شب تو صف ایستادن تارای دهند و قدرت کشور در دستان بی کفایت اینها قرار دهند خیلی خوب دادن . این سلبریتی ها که فریاد می زدن به اینها رای بدهید کجا قایم شدن .

  • ناشناس
    0

    داداش اینارو ول کن یارانه رو کی میدن میخوام برم 4کیلو انار بخرم هنوز نوبر نکردم

  • ugd
    0

    علی برکت اله

  • ناشناس
    0

    کسی که از برادرش خبر نداره چطور انتظار دارید از لایه های پایینی ملکت خبر داشته باشه

  • سید علی
    0

    خدا به دادمردم برسه... مملکت بی درو پیکری داریم.چگونه یک شخص میتواند چندهزار میلیارد وام بگیرد و بعد راحت ازکشور خارج شود... مرگ بر آمریکا

  • آقا زاده و ژن خوب واقعی
    0

    آیا درسته که این سلطان پدر عروس رییس جمهور است؟؟؟؟

  • امیر
    0

    هه

  • روح اله
    0

    در چنین زمان کنونی قیام مختار می خواهد و بس.

  • مریم
    0

    علی برکت الله خدا منو بکشه هرچی میخوام فکر نکنم که رییس جمهور این وسط گنهکاره نمیشه البته متن خیلی سعی کرده بود این دزد رو کارآفرین جا بزنه نویسنده خودتو در گناه دزدان شریک نکن ایشون اگر کارافرینی هم کرده با وام های کم بهره و رشوه بوده کلی هم سود کرده این شرکت ها و فعالیت ها پوشش دزدی ها بوده ارزش اقتصادی نداشته

  • بینام
    0

    کدام محاکمه کدام سیاست مدار که جرمی که اینا مرتکب شدن چون مخل مبانی از جمله امنیت کشور بوده رو به جرم مفسد فی ارض یا محارب اعدام کردن اعدام مال چهاتا آدم ضعیفه که برای یک میلیارد درصد پولی که اینا اختلاس کردن مرتکب خطای گشته است نفرین بر تمامشان از اولشان تا اخرشان

  • رضایی م س
    0

    بیچاره روحانی ایکاش توی یزد سخنرانی نمیکرد که زودتر دستگیرش کنند

  • علی
    0

    جالب حکم برادر رییس جمهور، پنج سال.... واقعاً اگر عوام بودن هم پنج سال بود... چرا با این حجم از دزدی و فساد، اعدام نمیشن... فردا همین آقا رو ده سال زندونی میکنن که اونم همش مرخصی، مثل برادر جهانگیری که با روحانی می‌ره سفر استانی.... این کشور خیلی وقت فساد به ریشه اش زده...

  • غلام حسین کریمی
    0

    سلام حسن آقا که میگه ۲میلیاد ***دلار ما کجاست آخر نکنه این پول نخاسته بده داداشی جون و دوستان دنبالش میگرده حق داره ریس جمهور باید پیگیر باشه بدونه دلار ها کجاست اگر این پول دست ایشان بود شما ضرب به ۱۹ هزار تومان کن در اون زمان ببین چقدر میشه واقعا حق داره یکی بگه کی برده حسن جون برو کلانتری محل فرمانیه شکایت کن حق اش بذار کف کیفش از ش بگیر مگر شهر حرتهحسن جون

  • ج
    0

    وای برما مددکاران کمیته اماد و بهزیستی هم پول نان ندارن پس زود پولا را بگیرید بزنید حسابشان که چندین ساله خیلی چیزها محرومن و‌پیش بچه هایشان شرمنده

  • جنوبی
    0

    عدالت در کشورهای لاییک حتی کمونیستی بهتر اجرا میشه مانند نخست وزیر کره جنوبی مقامات متخلف چین و ژاپن و این بود عدالت امام علی که بما وعده میدادید. او که به برادرش هم حتی تخفیف نداد (عقیل)همگی دروغ گو هستید از بزرگای رفته تا بعدیای در نوبت رفتن .از بزرگ تا کوچک.خدا عذابتان دهد

  • سعید
    0

    حوزه کارآفرینی ایران تماما آلوده به رانتهای مختلف است و اگر قرار بر گرفتن باشد تک تک کارآفرینان به ظاهر موفق با رانت و رابطه های غیر معقول و رشوه به جایی رسیدن شرکتهای دانش بنیان همگی کشک است و تنها راهی برای دور زدن قانون و مالیات و چپاول بیت المال. بهتر است معاونت علمی و صندوق نواوری رو درش رو ببندید و بیشتر از این کارآفرینان رو به راه امثال دانیال زاده ها سوق ندید.

  • مجید
    0

    خیلی از دوستان گفتن خدا جوابشونو بده.. بله واقعا یه روزی خدا جوابشونو میده ولی کی...؟ وقتی که جوونیمون رفت وقتی که شعار دادنو عمل نکردن؟ وقتی که از زندگی خسته شدیم و اخبار روز واسمون شده جک و لطیفه؟؟ وقتی الان نخواد درست بشه میخوام صدسال سیاه درست نشه....(دیگی که واسه من نجوشه میخوام سر سگ تووووووش بجوشه) واقعا باید مسولین خدارو صدهزار مرتبه شکر کنن که مردمان ایرانمون اینقد با غیر و و تعصب بخاطر کشورشون سکوت میکنن...

  • ایرانی
    0

    وقتی به این دستگیری ها باور میکنیم که خاوری رو از کانادا بکشند ایران

  • سید جمالی
    0

    به خدا دست همتون توکاره.اسلام را نابود کردید شما.برید بمیریدمردن واقعاًحق شما دست در اندرکاران مملکت هست.شما رافقط باید کرد زیر خاک بااین افترایی که درست کردید.

  • احمدی
    0

    خودم کارگر یکی از شرکت های آقای دانیال زاده بودم این اقا رو از نزدیک بارها ملاقات کردم میخوام بگم انسان نون رسانی بود میدونم حداقل هزاران نفر در کنار شرکتهای این اقا نون میخورن اگه خطاهایی داشت باید محاکمه بشه و امیدوارم نون کارگرهای شرکت‌های این اقا قطع نشه مهمتر اونهایی که فقط میدوزند و فرار میکنن و هیچ کاری تو این مملکت انجام نمیدن و مسئولین بی لیاقت که موجب نا رضایتی مردم میشن به سزای اعمال شون برسن

  • سعید
    0

    به نظر من همه مون وگذاشتند سرکار این همه سلطان گرفتند چی شد ایا شکم خانواده ها سیر میشه ایا کاری برای معیشت مردم میکنند خیر فقط آه میکشیم خدا نسل دزدورشوه دهنده رشوه گیرنده مسئول بی خاصیت رونابود کنه خدا آه مظلوم رو از ظالم بگیره دلم پر درده جناب آقای رئیس جمهور زحمت بکشید شبها یه سری به حاشیه شهر بزنید ببینید مردم شریف کشور تاکمر داخل سطل آشغال دنبال ته مانده غذا میگردند این حق ما ایرانیهانبود اگرتوشهامت داشتی دیدی برادرت اختلاس کرده باید استعفا میدادی پس خودتم شریک جرمی من رای دادم که سرم را بالا بگیرم تو سرم رو جلوی خانواده ام پایین آوردی هرماه شرمنده زن وفرزندم هستم خودم مریضم دیابت دارم تومور مغزی دارم به خاطر گرانی دارونمیتوانم معالجه کنم حقوقم کفاف زندگیم را نمیده بایک میلیون شصد هزار تومان زندگی کنم یا دنبال معالجه باشم خدا باعث وبانی این گرانی را نابود کنه انشاالاه خودتم سرطان بگیری ال برکت الاه

  • رسول صحابه
    0

    وضعیت کنونی جمهوری اسلامی تداعی کننده وضعیت اسلام در زمان خلافت عثمان است.

  • Karim
    0

    به این میگن عدالت،، اصل عدالت در ممالک اسلامی را به رخ دنیا کشاندید،، خداوندا به حق آبروی ابالفضل العباس، به حق خون گلوی بریده حسین، به حق معصومیت فرزندان شهدا، هر کسی به این مردم و به این مرز و بوم خیانت می کند خار و ذلیل و رسوا یشان بگردان، خدایا نیست و نابودشان کن الهی آمین یا ربالعالمین

  • کاربر ناشناس
    0

    فعلا مملکت بی مصاحبه.بخورید نوش جونتون.همون که امام فرمود نگزارید آن قلاب دست نا اهلان بیفتد.چی بودیم چی شدیم.اگرهم نظارت باشه امایی وجود داره که این حضرات ای گونه میتازونن.تاریخ قضاوت خواهد کرد ایران را چطوری به این روز انداختن.ای کثافتها به ظاهر انقلابی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها