دلیل رفع توقیف فیلم «خانه پدری»: اصلاحات ابلاغی انجام شد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کارگردان فیلم سینمایی «خانه پدری» گفت: من بسیار خوشنودم که فیلم «خانه پدری» رفع توقیف شده و بی‌نهایت از قوه قضائیه و شخص آیت‌الله رئیسی سپاسگزارم که با مساعدت‌های خود باعث شد تا مشکلات بوجود آمده برای اکران این اثر مرتفع شود.

دلیل رفع توقیف فیلم «خانه پدری»: اصلاحات ابلاغی انجام شد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

«خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری که چندی پیش توقیف شده بود، امروز و با مساعدت آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه کشور رفع توقیف شد و بلیت فروشی این فیلم هم اکنون در سینماتیکت آغاز شده است.

توقیف این فیلم سینمایی از همان لحظه آغاز، موافق و مخالفان متعددی داشت، این مسئله کمی سینما را به حاشیه کشانده و نظرات متناقضی را در این حوزه به وجود آورد، تا اینکه با ورود و نظارت مستقیم رئیس قوه قضائیه بر این مسئله سرانجام فیلم کیانوش عیاری رفع توقیف شد.

**عیاری: از رئیس قوه قضائیه بابت رفع توقیف «خانه پدری» بی‌نهایت سپاسگزارم

کیانوش عیاری نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر، پیرامون اعلام خبر رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» گفت: من بسیار خوشنودم که فیلم «خانه پدری» رفع توقیف شده و بی نهایت از قوه قضائیه و شخص آیت‌الله رئیسی سپاسگزارم که با مساعدت های خود باعث شدند تا مشکلات بوجود آمده برای اکران این اثر مرتفع شود.

وی در همین راستا ادامه داد: با ورود شخص آیت‌الله رئیسی و رفع توقیف فیلم «خانه پدری» توسط ایشان خوشبختانه دغدغه‌های من نسبت به بروز مشکلات دیگر در اکران «خانه پدری» به شدت کم شده است.

کارگردان سریال «روزگار قریب» پیرامون اینکه آیا اصلاحات مجددی در فیلم صورت گرفته است یا خیر، بیان کرد: طبق صحبت های صورت گرفته اصلاحاتی به ما ابلاغ شده که در فیلم انجام دادیم و پس از انجام این اصلاحات، دستور رفع توقیف خانه پدری صادر شد.

وی درباره اقدامات فرهنگی رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر آیت‌الله رئیسی بسیار مثبت و تاثیرگذار است، خروج آثار از دایره توقیف برای بدنه سینما بسیار مهم بوده و در جامعه نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت، از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم در ادامه همین راه به اکران فیلم‌های دیگر نیز نظر داشته باشند.


***الوند: آیت‌الله رئیسی باعث بازگشت "خانه پدری" به چرخه اکران شد

سیروس الوند نویسنده و کارگردان سینما درباره رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» گفت: من عملکرد قوه قضائیه رفع توقیف فیلم «خانه پدری» را کاملاً مثبت می‌دانم و خوشحالم که به کمک آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه این فیلم سینمای ایران به چرخه اکران بازگشت.

کارگردان فیلم «آنجا همان ساعت» در همین راستا خاطرنشان کرد: من در حال حاضر نظر خاصی در مورد حواشی «خانه پدری» نمی‌دهم اما این را بگویم که خیلی خوشحالم که فیلم کیانوش عیاری رفع توقیف شد و امیدوارم این راه ادامه پیدا کند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها