کلاهی که سر استقلال رفت؟

نه خطیر پولی پس داده، نه پولی به پروپئیچ رسیده‌است!

ماجرای پروپئیچ و استقلالی‌ها دوباره به جاهای باریک کشیده شده و قرار است به زودی مدیر برنامه این بازیکن مقابل ساختمان فیفا نشست خبری برگزار کند!

نه خطیر پولی پس داده، نه پولی به پروپئیچ رسیده‌است!

پرونده پروپئیچ و استقلال هنوز به پایان نرسیده و مشخص نیست دقیقا چه فرجامی خواهدداشت؟ مدیربرنامه این بازیکن به زودی می‌خواهد نشست خبری مقابل ساختمان فیفا برگزار کند، اما بد نیست مروری داشته‌باشیم بر پرونده این بازیکن بی‌فایده برای استقلالی‌ها که در دوران مظلومی به استقلال پیوست و در دوران منصوریان کنار گذاشته‎شد.

پس از داغ شدن موضوع محرومیت استقلال در پرونده پروپییچ و فشار هواداران مسعود سلطانی فر در اقدامی فوری به مدیرت استقلال دستور حل این مشکل را می دهد.

در این بین دکتر علی خطیر که گفته میشد به مسائل حقوقی اشنایی کامل دارد به امیرحسین فتحی میگوید فعلا از پرداخت هرگونه پول به بازیکن‌مذکور خودداری کنند.

خطیر به هیئت مدیره آبی‌ها قول گرفتن تخفیف از وکیل این بازیکن را می دهد.

پس از ناکامی خطیر در توافق با وکیل پروپییچ فتحی از وزیر ورزش درخواست کمک مالی می‌کند.

وزیر ورزش به دلیل فشار ایجاد شده توسط هواداران ‌معترض استقلالی مقداری از بدهی این بازیکن را از طریق ارز دولتی تامین می‌کند و مقرر می‌گردد که در سال جاری در هزینه های باشگاه صرفه جویی شود.

پس از تامین پول لازم با درخواست علی خطیر او برای پرداخت پول نقد راهی می‌شود.

آنجا با مشورت همکار وکیلش تصمیم میگرد از پرداخت پول خود داری و با تحت فشار گذاشتن فیفا پول درامدهای باشگاه را برای پرداخت طلب پروپییج وصول کند.

فیفا موقتا از صدور رای علیه استقلال صرف نظر می‌کند.

علی خطیر به ایران باز می‌گردد ولی پولی همراه او نیست.

وزیر ورزش و هیئت مدیره خواستار گزارش کاری خطیر می شوند. او به هیئت مدیره باشگاه اعلام می‌کند پول را همانجا گذاشته تا در صورت وصول نشدن بدهی توسط فیفا فورای تحویل پروپییچ قرار گیرد.

حالا وکیل این بازیکن می‌گوید نه از طرف خطیر پولی دریافت کرده و نه فیفا به آنها پولی داد‌ه‌است.

مشخص نیست دقیقا چه بر سر استقلال خواهدآمد اما به نظر نمی‌رسد استقلالی‌ها با آشی که فتحی، خطیر و سایر اعضای هیات‌مدیره پختند، به سرانجام خوبی برسد و رنگ آرامش را ببیند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها