لواندوفسکی: سخت‌ترین مدافع برای من راموس بوده است

رابرت لواندوفسکی، ستاره زهردار خط حمله بایرن می‌گوید سخت‌ترین مدافعی که تا کنون در مقابلش بازی کرده راموس، ستاره رئال مادرید بوده است.

لواندوفسکی: سخت‌ترین مدافع برای من راموس بوده است

رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن و خارق‌العاده خط حمله بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان تقریبا در مقابل همه مدافعین درجه یک فوتبال اروپا بازی کرده و قدرت دفاعی آنها را به چالش کشیده است. اما لواندوفسکی اخیرا در یک مصاحبه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه دشوارترین مدافعی که تا کنون در مقابلش ایستاده چه کسی بوده، به راموس، ستاره و کاپیتان رئال مادرید اشاره کرده و می‌گوید راموس بیشتر از هر کسی دیگری آزارش داده ولی همیشه از بازی مقابل او لذت برده است.

لواندوفسکی در مصاحبه با وبسایت گل در این باره گفت:" سخت‌ترین حریف؟ مدافعان خوب خیلی زیادی هستند ولی دوئل کردن با سرخیو رامس همیشه برای من لذت‌بخش بوده. من از اینکه می‌توانم با او رقابت کنم و بجنگم همیشه خوشحال بوده‌ام".

لواندوفسکی اولین بار در فصل 2012-2013 چمپیونزلیگ زمانی که بازیکن دورتموند بوده مقابل راموس می‌ایستد. لواندوفسکی در همان بازی که در نهایت با پیروزی 2-1 دورتموند در مرحله گروهی رقابتها به پایان می‌رسد گلزنی می‌کند. راموس در آن بازی در پست دفاع راست رئال بازی می‌کرد.

از آن زمان تا امروز این دو در سطح باشگاهی پنج بار با هم روبرو شده‌اند اما لواندوفسکی در این پنج بازی تنها موفق شده یک گل به تیم سرخیو راموس به ثمر برساند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها