جهانگیری: این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود را از رأی مردم نادیده بگیرند

جهانگیری: این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود را از رأی مردم نادیده بگیرند

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به افزایش برخی مخالفت‌ها پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود را از رأی مردم نادیده بگیرند به همین دلیل به دنبال آن هستند که بگویند ملت اشتباه رأی داده است.

به گزارش خبر فوری به نقل از جماران، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) در بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: ملت ایران 29 اردیبهشت بار دیگر آگاهی، هوشمندی و زمان‌شناسی و دقت نظر خود را به نمایش گذاشت و در منطقه حساس و پرتلاطم خاور میانه تراز جدیدی از دموکراسی در سطح منطقه و حتی جهان ارائه کرد و پیروزی بزرگی برای نظام و رهبری رقم زد.
وی با بیان اینکه بر اثر انتخابات 29 اردیبهشت سرمایه اجتماعی کشور به صورت فزاینده افزایش یافت اظهار کرد: این سرمایه اجتماعی قادر است به سیاستمداران و دولتمردان در همه بخش‌ها فراغ بال بیشتری برای خدمت‌رسانی و انجام وظیفه بدهد.
معاون اول رییس جمهور با انتقاد از برخی اظهارات و تحرکات نسبت به نتیجه انتخابات اخیر در کشور گفت: در این روزها برخی نمی‌توانند عصبانیت خود را از رأی مردم نادیده بگیرند. من نیز نمی‌دانم که چه زمانی این افراد می‌توانند راحت شوند اما باید بدانند که مردم کاری نکرده‌اند که آنها عصبانی شده و اینگونه به مردم و منتخب آنها می‌تازند.
جهانگیری ادامه داد: مردم در یک انتخابات رأی دادند و فردی با رأیی بسیار بالا انتخاب شد. در این شرایط دیگر نیازی نیست که آسمان و ریسمان ببافیم و بگوییم که مردم اشتباه رأی داده‌اند؛ باید رأی مردم را بپذیریم.
وی با بیان اینکه در ایام انتقال دولت، به آرامش و گفت‌وگوی بیشتری نیازمند هستیم تا دولتی قوی‌تر برای آینده شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این افراد سرگرم کردن رییس جمهور و دولت به چنین مباحثی است اما پیداست که دولت نمی‌خواهد با این مسائل خود را سرگرم کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • م هدایتی ازشهرستان کاشمر
    0

    باسلام خدمت آقای جهانگیری:اگراصولگرایان کشورانتقادی ازطریقه مثلامداحی بادمحش.شاعری باشعرش.خطاطی باخطش.خبرنگار.روزنامه.رسانه باخبرش.سیاست مدارانی با موضع گیرشان و......دارندآیا انصافا برای کسب قدرت.کوبیدن رقباونهایتا تضعف دولت است..اگرهم این چنین باشدحداقل 50درصدموضع گیری هایشان به نفع مردم.نظام.رهبری ودولت است.متشکرم که وقت گذاشتید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها