۷۳۰ هزار کارت سوخت معطل در اداره پست/ اعلام سقف سوخت گیری با کارت سوخت شخصی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت:۷۳۰ هزار کارت سوخت در باجه های معطله پست رسوب و به ۲۵۰ هزار نفر پیامک راهنمای دریافت ارسال شده است.

۷۳۰ هزار کارت سوخت معطل در اداره پست/ اعلام سقف سوخت گیری با کارت سوخت شخصی

امیر وکیل زاده، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در خبر ۲۱ اظهار کرد: استفاده از کارت سوخت شخصی محدودیت ندارد و برای هربار سوخت گیری قابلیت ۶۰ لیتر بنزین را دارد.

او افزود: قاعدتا ۶۰ لیتر یک باک کامل را پر می کند و آمارها نشان دهنده این است که هر بار سوخت گیری زیر ۳۵ لیتر است.

وکیل زاده گفت: در کشور تعداد ۸ میلیون موتور سیکلت و ۱۶ میلیون خودروی سواری فعال تردد می کنند که جمعا به ۲۴ میلیون دستگاه می رسد.

او ادامه داد: تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کارت سوخت در کشور صادر شده که به طور میانگین برای هر خودرو و موتور سیکلت ۲ بار کارت صادر شده است. البته این تعداد بیانگر این اصل که کارت اول باطل و مجدد کارت المثنی صادر شده است.

این مقام مسئول گفت: از تاریخ اول تیر امسال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت به ما اعلام شد که از این میان ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت تا کنون صادر شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: رقم درخواست ها در برهه ای از زمان به بیش از ۱۵ هزار درخواست در روز رسید که البته این روند رو به کاهش است، در حال حاضر میزان ۳۰۰ هزار کارت سوخت در دست صدور بوده و ۷۳۰ هزار کارت سوخت در باجه های معطله پستی قرار دارد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به ارسال پیامک برای دارندگان کارت های سوخت در باجه های معطله، گفت: هفته گذشته تعداد ۲۵۰ هزار پیامک به صاحبان کارت های رسوب کرده در پست ارسال و راهنمایی های لازم به آن ها ابلاغ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها