اعتراض به محرومیت خطیبی

مدیریت ماشین‌سازی تبریز به محرومیت خطیبی اعتراض کرد.

اعتراض به محرومیت خطیبی

دیدار پرحاشیه ماشین‌سازان تبریزی و پرسپولیس تهران، با تصمیمات داور مسابقه و اعلام پنالتی برای پرسپولیس در دقایق پایانی به جنجال کشیده‌شد.

نکته جالب توجه اینکه با توجه به فحاشی گسترده هواداران پرسپولیس توقع می‌رفت که کمیته انضباطی با این تیم برخورد کند اما در نهایت فقط این رسول خطیبی بود که یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

حرکات عجیب و غریب کمیته انضباطی البته مسبوق به سابقه است اما نکته خاصی که در این میان وجود دارد، حرف‌هایی ست که تاج و سایر اعضای فدراسیون در روزهای پس از برگزاری این دیدار و جنجال‌هایش به زبان اوردند.

گرچه پرسپولیسی‌ها با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کردند، اما آن بیانیه هم حاشیه‌ساز شد و منتقدان گفتند این باشگاه فقط چون مادر خطیبی، مادر شهید است، این باشگاه بیانیه داده و در بیانیه‌اش هم اتفاقا این موضوع را ذکر کرده، ولی در موارد مشابه هیچگاه نسبت به دلجویی از مربیان دیگر تیم‌ها این باشگاه هیچ واکنشی تابحال نداشته‌است.

در نهایت اما هواداران پرسپولیس که البته موارد انضباطی بلندبالایی در پرونده دارند، محروم نشدند! و فقط رسول خطیبی بود که یک جلسه محروم شد.

مشخص نیست دقیقا چه اتفاقاتی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حال وقوع است، اما آنچه مسلم است، اینکه گرچه حرکات رسول خطیبی در خور شان یک سرمربی نبود، اما رفتارهای عجیب و صحبت‌های تند امیر قلعه‌نویی با بی‌تفاوتی کمیته انضباطی روبه‌رو شد و این کمیته ژنرال آبی‌ها را به واسطه توهین عجیبش نه محروم کرد، نه بازخواست!

حالا مدیریت باشگاه ماشین‌سازی به این حکم اعتراض کرده، اعتراضی که البته بعید ست به جایی هم برسد!

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها