امیدوارم رودریگو مقابل پی اس جی نیمکت‌نشین باشد

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، تمجید ویژه‌ای از عملکرد رودریگو، پدیده برزیلی رئال مادرید، انجام داد.

امیدوارم رودریگو مقابل پی اس جی نیمکت‌نشین باشد

رودریگو، پدیده برزیلی رئال مادرید، این روزها درخشش خاصی در ترکیب این تیم داشته است. او اخیرا موفق شد در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل گالاتاسرای هت تریک کند. رودریگو همچنین به تازگی به اردوی تیم ملی برزیل نیز دعوت شده تا روزهای خوبش ادامه داشته باشد.

رئال مادرید روز 27 نوامبر از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت. دیدار دو تیم می تواند جدا از حساسیت های موجود، تقابل جذابی بین برزیلی های دو تیم نیز به وجود آورد.

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پی اس جی، در فاصله دو هفته تا دیدار حساس این تیم مقابل رئال مادرید، تمجید جالبی از رودریگو انجام داده است. او گفت: " رودریگو سه گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و بازیکنی است که کیفیت فوق العاده ای دارد. استعداد بی نظیر او گواه همه چیز است. من با او یک جلسه در برزیل تمرین کرده ام. رودریگو یک بازیکن با مهارت های بالا است. امیدوارم که او در آینده کمک زیادی به تیم ملی بکند."

تیاگو سیلوا در ادامه گفت: " امیدوارم که زیدان در بازی مقابل ما او را روی نیمکت بنشاند(با خنده). برای همه عجیب بود که او با 18 سال سن چنین کیفیتی را از خود ارائه می دهد. به طرز خوشحالی بعد از گل او نگاه کنید که چقدر متین و با وقار رفتار می کند. رودریگو با وجود سن کمش تجربیات فوق العاده ای دارد."

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها