امحای بیش از 30 تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، بیش از 30 تن انواع مواد مخدر غیردارویی روز گذشته در بیرجند امحاء شد.

امحای بیش از 30 تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، صبح روز گذشته (9 تیر ماه)، بیش از 30 تن انواع مواد مخدر غیردارویی به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر امحا شد.

مواد امحاء شده شامل مواد مخدر سنتی و صنعتی همچون تریاک، هروئین، کراک و گراس است که به‌طور مشترک توسط دستگاه‌های مقابله‌ای استان‌های کرمان و خراسان‌جنوبی شامل نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه، بسیج، مرزبانی، اداره کل گمرکات و سازمان زندان‌ها کشف و ضبط شد.

علی زندی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین کشفیات متعلق به نیروی انتظامی و با حمایت‌های دستگاه قضایی استان بوده، گفت: میزان مواد مخدر کشف شده از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داشته است.

و ی با اشاره به اینکه در این مدت 8 تن و 748 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با بیش از 8 تن است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست سال 95 ، 5 تن و 203 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها