"ترامپ می‌خواهد از شر قاضی‌ها خلاص شود"

یک مقام دولتی ناشناس آمریکا که سال گذشته میلادی یادداشتی در انتقاد از ترامپ در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد، در کتابی تازه ادعا کرده که ترامپ بارها پیشنهاد خلاص شدن از شر قضات را مطرح کرده است.

"ترامپ می‌خواهد از شر قاضی‌ها خلاص شود"

گزارش شده که این نویسنده ناشناس اظهار کرده دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا "بیش از یک بار پیشنهاد داده که از شر قاضی‌ها خلاص شویم" و گفته، بسیاری از سیاست‌هایش در برزخی حقوقی گرفتار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، این نویسنده ناشناس نوشته است: ترامپ یک روز صبح گفت "می‌توانیم از قاضی‌ها خلاص شویم؟ بیایید از شر این قاضی‌های لعنتی خلاص شویم. واقعا نباید هیچ کدام از آن‌ها وجود داشته باشند".

این مقام ناشناس در گزیده‌ای از این کتاب که از سوی پایگاه خبری "آکسیوس" منتشر شده، آورده است: او پا را فراتر گذاشت و از تیم حقوقی‌اش خواست پیش‌نویس لایحه‌ای را برای کاهش شمار قاضی‌های فدرال تنظیم کنند و به کنگره بفرستند.

به گفته این مقام ناشناس، کارکنان ترامپ این خواسته او را نادیده گرفتند.

کاخ سفید در بیانیه‌ای خطاب به پایگاه آکسیوس اظهار کرد: بزدلی که این کاب را نوشته، نام خود را روی آن درج نکرده زیرا این چیزی جز دروغ نیست. نویسندگان واقعی با سوژه خود ارتباط برقرار می‌کنند تا مسائل را حقیقت‌یابی کنند اما این فرد خود را پنهان کرده که اساسی‌ترین بخش یک نویسنده واقعی بودن را غیرممکن می‌کند.

این نویسنده ناشناس در یادداشتی که در سپتامبر ۲۰۱۸ نوشته بود، به اقدام هماهنگ کارکنان دفتر ریاست جمهوری برای "خنثی کردن" بدترین غرایض ترامپ پرداخته بود.

قرار است کتاب او با عنوان "یک اخطار" طی روزهای آینده منتشر شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها