انتقاد تلویحی رییس جمهور از شورای نگهبان:

برخی می‌گویند ما باید تشخیص دهیم که چه کسی به درد می‌خورد؛ بگذاریم احراز صلاحیت در اختیار مردم باشد / اجازه دهیم مردم آنچه را صلاح می‌دانند، انتخاب کنند

رئیس جمهور گفت: برخی می‌گویند که ما باید صلاحیت افراد را احراز کرده و تشخیص دهیم که چه کسی به درد می‌خورد، اما بگذاریم احراز صلاحیت در اختیار مردم باشد.

برخی می‌گویند ما باید تشخیص دهیم که چه کسی به درد می‌خورد؛ بگذاریم احراز صلاحیت در اختیار مردم باشد / اجازه دهیم مردم آنچه را صلاح می‌دانند، انتخاب کنند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ماه‌های آینده که نزدیک به انتخابات می‌شویم، به طور معمول بخاطر رقابت‌های سیاسی، برخی لحن‌ها تند می‌شود، گفت: نباید اجازه دهیم، شیاطین بتوانند با استفاده از این فرصت میان ما تفرقه، اشکال و فاصله ایجاد کنند.

روحانی تأکید کرد: بگذارید همه کاندیداها آزاد باشند و بتوانند حضور پیدا کنند و اجازه دهیم مردم آنچه را صلاح می‌دانند، انتخاب کنند.

رئیس جمهور افزود: برخی می‌گویند که ما باید صلاحیت افراد را احراز کرده و تشخیص دهیم که چه کسی به درد می‌خورد، اما بگذاریم احراز صلاحیت در اختیار مردم باشد.

روحانی با اشاره به اینکه باید قدری انتخاب را به دست مردم بدهیم، گفت: مردم ما فهیم، رشید، فداکار، انقلابی و علاقمند به کشور خود هستند و خادمین را برای پذیرش مسئولیت‌ها انتخاب می‌کنند.

رئیس جمهور گفت: نباید زیاد به فکر حزب، جناح و تفکرات خود باشیم و امیدوارم مجلس آینده مجلسی فعال‌تر و بهتر از گذشته باشد.

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • امین
    0

    بعضي مي‌گويند حقّ شهروندي انتخاب شدن را نبايستي سلب كرد. حقّ انتخاب شدن، حق شهروندي معمولي مثل حقّ شغل و كسب و كار و ساكن شدن در شهر و راه رفتن در خيابان و خريدن اتومبيل و ... نيست. اين يك حقّ شهروندي است كه براي دارنده‌ي آن صلاحيت‌هايي لازم است كه اين صلاحيت‌ها بايد احراز شود. مسؤول احرازش هم فقط شوراي نگهبان نيست؛ هم وزارت كشور است، هم شوراي نگهبان، كه بايد صلاحيت‌ها را احراز كنند.... مقام معظم رهبری

  • ناشناس
    0

    برای اقای روحانی بااین اظهارنظرمتاسفم.

  • فدایی رهبر
    0

    والا اون شورای نگهبانی که تو رو تایید کرده نباشه بهتره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت

  • علی
    0

    حالا که اینقدر سختگیری میشود وضع اینقدر خراب است و ادمهایی ناصالح به مقامات بالای مملکت میرسند . وای به ان روزی که شیر تو شیر هم باشد و هر کس و ناکسی وارد مجلس بشود و رئیس جمهور بشود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها