اخراج استرلینگ از اردوی تیم ملی انگلیس

دو بازیکن انلگیسی در اردوی تیم ملی به دلیل بازی لیورپول و منچسرسیتی با هم درگیر شدند و گرت ساوت‌گیت هافبک سیتی را جریمه کرد.

اخراج استرلینگ از اردوی تیم ملی انگلیس

رحیم استرلینگ، پنجشنبه در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ در دیدار انگلیس برابر مونته نگرو بازی نخواهد کرد. هافبک انگلیسی در اردوی تیم ملی با جو گومز درگیر شد. به همین خاطر گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت بازیکن سیتی را به خاطر مشاجره با بازیکن لیورپول در رابطه با بازی یکشنبه شب کنار بگذارد. لیورپول در آنفلید ۳ بر یک سیتی را شکست داد و فاصله‌اش را با این تیم به ۹ امتیاز افزایش داد.

استرلینگ پس از شوخی گومز درباره نتیجه دیدار یکشنبه شب می‌خواست گردن هم تیمی‌اش را بگیرد. هافبک سیتی اردوی تیم ملی را ترک نخواهد کرد و با هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند. او می‌تواند در بازی یکشنبه برابر کوزوو (آخرین دیدار انگلیس در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰) به میدان برود.

ساوت گیت درباره این درگیری گفت: یکی از بزرگترین چالش‌های ما این است که اجازه ندهیم رقابت باشگاهی در تیم ملی دیده شود. متاسفانه هیجان بازی یکشنبه هنوز میان بازیکنان وجود دارد.

دیدار لیورپول و سیتی به خاطر اعتراض‌های پپ گواردیولا حاشیه داشت. سرمربی اسپانیایی معتقد بود داور دو پنالتی به نفع تیمش نگرفته است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها