محسن کیایی در گفت‌وگو با برنامه سرنا :

کلمه "سلبریتی" را نمی‌پسندم/ نمی‌دانم حساسیت روی هنرمندان از کجا به وجود آمده است؟/در سریال "هم‌گناه" بازهم در کنار آقای پرستویی خواهم بود

بازیگر فیلم سینمایی

کلمه "سلبریتی" را نمی‌پسندم/ نمی‌دانم حساسیت روی هنرمندان از کجا به وجود آمده است؟/در سریال "هم‌گناه" بازهم در کنار آقای پرستویی خواهم بود

محسن کیایی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به همکاری و بازی در کنار پرویز پرستویی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای پرستویی به معنای واقعی در هر دو ژانر کمدی و جدی استاد هستند؛ نکته جالب اینجاست که برای ورود به دنیای بازیگری شاگرد و هنرجوی ایشان بودم و همچنان بعد از گذشت چند سال از کنار پرویز پرستویی کسب تجربه می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از پایان اکران فیلم سینمایی مطرب، در سریالی نمایش خانگی به نام "هم‌گناه" نیز در کنار آقای پرستویی خواهم بود.

کیایی به اظهارنظرهای مختلف بازیگران درباره موضوعات مختلف اشاره کرد و عنوان کرد: وقتی از اظهارنظر صحبت می‌کنیم، هر شخصی در جایگاهی قرار دارد و حق دارد نظرش را بیان کند اما هنرمندان در جایگاهی قرار گرفتند که تمامی نظرهایشان با ذره بین دیده می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: اساسا مردمی هستیم که درباره همه چیز اظهارنظر می‌کنیم و اشکالی هم ندارد اما صحبت‌های سلبریتی‌ها بیشتر دیده می‌شود و نمی‌دانم این حساسیت از کجا به وجود آمده است.

22

حجم ویدیو: 9.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • امیر
    0

    اقای پرستویی هنرمند مردمی و بسیار دوست داشتنی و اشنا به مشکلات مردم

    نظرات شما -
    • علی۶
      0

      سلام شما خودتون سلبرئتی واقعخ ہستید

  • کاربر ناشناس
    0

    کلمه سلبریتی خیلی ناپسند است بعضی ها دوست دارند از لغت دیگر کشور ها تقلید کنند چون به دنبال غرب هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها