نگرانی ساری از مصدومیت رونالدو

سرمربی یوونتوس درباره دلیل تعویض ستاره پرتغالی توضیح داد.

نگرانی ساری از مصدومیت رونالدو

یوونتوس یکشنبه شب با یک گل میلان را شکست داد و به صدر جدول بازگشت اما یکی از اتفاق‌های مهم این دیدار، تعویض کریستیانو رونالدو بود. مهاجم پرتغالی که در دقیقه ۵۵ از زمین خارج شده بود پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد.

تصاویر تلویزیونی نشان داد که بازیکن یوونتوس با عصبانیت زمین را ترک می‌کند و پیش از ورود به رختکن چند کلمه با سرمربی‌اش صحبت می‌کند. پائولو دیبالا به جای رونالدو وارد زمین شد و تک گل بازی را به ثمر رساند. ساری درباره تعویض ستاره پرتغالی گفت: مشکلی با رونالدو داشته باشم؟ نه. ابتدا از او تشکر می‌کنم که خود را به این بازی رساند با وجود این که در شرایط جسمانی خیلی خوبی قرار نداشت.

سرمربی یوونتوس در ادامه اظهار کرد: ترجیح دادم او را تعویض کنم چون خیلی خوب نبود. با این حال تمام تلاشش را کرد تا در شرایط بازی قرار داشته باشد.

سرمربی ایتالیایی درباره جریمه احتمالی رونالدو به خاطر عصبانیتش از تعویض گفت: برای کسانی که تمام تلاش خود را می‌کنند محدودیتی وجود ندارد. به نظرم پنج دقیقه عصبانیت عادی بود. یک سرمربی دوست دارد بازیکنش هنگام ترک زمین عصبانی باشد. اگر غیر از این باشد مرا نگران می‌کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها