رییس قوه قضاییه:

گرفتارحاشیه‌ها نمی‌شویم / پای کار مبارزه با فساد خواهیم ماند / هر زمانی که کارمان به سرانجام رسید مردم را در جریان امور می‌گذاریم

رییس قوه قضاییه گفت: گرفتارحاشیه‌ها نمی‌شویم و مصمم تر از همیشه پای کار مبارزه بافساد خواهیم ماند.

گرفتارحاشیه‌ها نمی‌شویم / پای کار مبارزه با فساد خواهیم ماند / هر زمانی که کارمان به سرانجام رسید مردم را در جریان امور می‌گذاریم

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه شورای عالی مسؤولان قضایی گفت: هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌گزاری می‌کند بداند توقع مردم از تمام دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها داشتن یک نظام اداری سالم است که بدون هر گونه شائبه و فسادی بتواند به مردم خدمت کند.

وی افزود: امروز مسأله فساد برای همه رنج‌آور شده است و دستگاه قضا مصمم است این کار را دنبال کند و هیچ گونه حاشیه‌سازی ما را گرفتار نخواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: قبلاً هم گفته‌ام و باز هم می‌گویم حاشیه‌سازی‌ها نباید دست‌اندرکاران امر مبارزه با فساد را گرفتار کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: هیچ گونه حاشیه‌سازی و هیچ گونه مسأله‌ای که ما را در مبارزه با فساد باز بدارد و این حرکت را از ما دور کند نباید مسأله شود.

وی گفت: لذا ما مصمم‌تر از همیشه و به صورت قاطع در امر مبارزه با فساد خواهیم بود و آن را دنبال می‌کنیم و مردم را در جریان اقدامات قرار خواهیم داد.

رئیس قوه قضائیه افزود: در جریان قرار دادن مردم، احساس مشارکت آنان و حس مسؤولیت‌شان را ایجاد می‌کند و ما برنامه‌مان این بوده هر زمانی که کارمان به سرانجام رسید مردم را در جریان امور بگذاریم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خطاب به مردم و همکاران قضایی گفت: ضمن اینکه به قضات خسته نباشید باید گفت این را هم بگویم که هیچ‌گونه حاشیه‌سازی شما را گرفتار نکند و ما هم گرفتار هیچ حاشیه‌سازی نخواهیم شد در این راه مصمم هستیم و مصمم‌تر از همیشه کار را دنبال خواهیم کرد.

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • احمد رحیمی
    0

    چرا دستگاه قضا که مدعی شفافیت در برخورد با فساد است با توجه به گذشت بیش از یک سال از دستگیری قائم مقام قالیباف به اتهام اختلاس وچپاول هیچ گونه اطلاع رسانی راجع به پرونده وی به مردم نمی کند ؟ مقابله با فساد زمانی موفق خواهد بود که نگاه حزبی ، جناحی ، طایفه ای و .... کنار بگذاریم وفهم وشعور ملت را در دیدن واقعیت ها نا دیده نگیریم .

  • رئیس
    0

    آقای رئیسی طبق فرمایش حضرتعالی ،،،هرکس دزدی وفساد را افشا کند ،تشویق هم می‌شود ،،،دکتر روحانی افشا کرد ،،حالا مرد وقولش ،همانهای که از مجلس بیانیه صادر کرده اند ،حتما کاسه ای زیر نیم کاسه دارند ،،،بسم الله

  • الیاس
    0

    به نظر من اقای رییسی صلاحیت رسیدگی به پرونده های فساد را ندارد چرا که ایشان در گذشته دارای سوابق درخشانی بوده اند و هیچگاه روشنگری نمیکنند موضوع مبارزه با فساد در این برهه زمانی فقط جنبه نمایشی دارد چرا که انتخابات در پیش است اگر نه بفرمایید با این همه سر و صدا و مبارزاتی که جنابتان در این مدت که در مسند قدرت هستید انجام داده اید چرا از مشکلات مردم کاسته نشده است بلکه فساد به شکل وحشتناکی در بازار ها ثبات پیدا کرده و ریشه دوانده است

  • ایرانی
    0

    هرگز قادر به مبارزه با فاسد نخواهید شد مگر اینکه از خانه بزرگان اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و مذهبی کلان کشور شروع کنید. والا اب در هاون می کوبید رئیس

  • شاهد حتک حرمت پیرمردی توسط ریاست حوزه قضایی بودیم۰۹۱۲۵۳۹۰۰۵۴
    0

    سلام . ما مردم قدردان زحمات شما هستیم جناب ریسی. ولی قبول بفرمایید تا زمانی که مجتمع های قضایی با مردم به عنوان ارباب رجوع رفتار نکنند اوضاع این است که هست در واقع قوه قضا باید ابتدا مسولین سالم و آگاه و دلسوز مردم و دست پاک باشد بقیه مواد درست میشود . در مجتمع شهید بهشتی ۲۹مهر ماه امسال ریاست مجتمع قضایی شهید بهشتی بپرسید از مردمی که انروز آنجا بودند چگونه با بی احترامی توهین و تحقیر پیرمردی را ریاست مجتمع قضایی شهید بهشتی به زیر دست دانش دستور داد گوش او را بگیرید بیرون پرتش کنید چرا ؟ چون گفته چرا اصل بی طرفی را رعایت نمی کنید . هر روز مردم با کارت ملی وارد این ساختمان می شوند بپرسید تحقیق کنند ۲۹ مهر امسال (۹۸) چگونه با یک ارباب رجوع ریاست مجتمع قضایی که نام شهید بهشتی روی آن است چگونه عملکرد دارد .

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانی درست گفت اگر راست میگویید دانه درشت ها رو بگیرید نه آفتابه دزد را

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خب داداشش هم دانه درشت بودن تا حالا هم هیچ حرف درستی نزده.

  • ناشناس
    0

    درودبررئیسی

  • عادله
    0

    کاش میشد در رابطه با اعلام موضوع ،از امنیت بر خوردار بود ،برخی اشخاص بظاهر یاور جنابعالی ولی در پنهان با نفوذی که دارند نمی شود نامشان را بر زبان آورد .

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام ،دوطرف دعوا اگه به مردم دلسوز هستن برخورد جدی با فساد بکنن،هرچند از نزديکانشان باشد ،بعد قضاوت با مردم ،تا مردم هر روز شاهد این اختلاس های نجومی نشوند ،مردم دگه اعتمادی به حرف زدن ندارن ،عمل باید باشد ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها