پرسپولیس پول کیسه شن هم ندارد!

سرمربی پرسپولیس می گوید باشگاه حتی پول شن برای زمین تمرینی را هم ندارد!

پرسپولیس پول کیسه شن هم ندارد!

گابریل کالدرون در دومین روز دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس، نشست مطبوعاتی کوتاه و سرپایی را با خبرنگاران برگزار کرد و درباره موضوعات مختلف از جمله محرومیت خودش صحبت کرد.

تیم ملی به زمان نیاز دارد

او در ابتدا راجع به تیم ملی و شرایط آن گفت: منطقی است که تیم ملی هم به فضای خود، زمان و کار احتیاج دارد و به نظر من هم آن ها به 10-12 روز زمان نیاز دارند. این رقفه هایی که در لیگ به وجود می‌آید برای بعضی تیم ها خوب است بعضی نه، در وقفه آخر ما بعد از آن خوب نبودیم. سعی می کنیم وقتی این وقفه تمام شد، مثل بازی های قبل خوب بازی کنیم.

جونیور هنوز در تیم ماست

کالدرون در پاسخ به سوالی درباره براندائو نیز عنوان کرد: جونیور هنوز عضوی از تیم است. من باید ببینم در تمرینات چطور کار می‌کند که شاید از او استفاده می کنم. ما هیچ بازیکنی را رد نمی کنیم و همه را مدنظر داریم و نگاه می کنیم. اگر ببینید جونیور یک بار دیگر بازی کرده یعنی در تمرینات خوب بوده و تغییر کرده.

باشگاه پول شن هم ندارد

گابریل کالدرون با اشاره به وضعیت مالی باشگاه تشریح کرد: من منتظر جواب باشگاه هستم، بعد از 4 روز تعطیلی برگشتیم و متاسفانه زمین همان مشکلی قدیمی را دارد. برای من که سال ها در فوتبال بودم، وقتی شرایط زمین خوب نیست شن می‌ریزند تا منافذی که به وجود می آید را بپوشانند و سطح زمین را صاف می کنند اما ظاهرا پول برای خرید شن هم وجود نداشته و من نگرانم. این چیز زیاد گرانی نیست و چون ما فقط یک زمین تمرین داریم باید از آن نگهداری کنیم. این پروسه ای که گفتم بخشی از مراحل نگهداری از زمین است. همانطور که گفتم امیدوارم مسائل مالی زودتر حل شود چون ما چند ماه است منتظریم. خیلی از بازیکنان مطالبات خود از فصل قبل را باید بگیرند. وقتی فصل سرد و زمستان می‌شود، شن یک چیز مهم است. می دانم مدیران تمام تلاش خود را می کنند تا مشکلات حل شود.


بدون بازیکن خارجی موفق هستیم

سرمربی سرخ ها در خصوص وضعیت مالی خودش و پرداختی باشگاه نیز گفت: 20 درصد از پرداخت اول را انجام داده اند و گفتند ماه بعد قسط دوم پرداخت می شود. اما من با شرایط باشگاه راه آمدم و همانطور که شما گفتید ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. مدیر باشگاه به این شرایط واقف است و تمام تلاش خود را می‌کند تا پرداختی ها انجام شود. شما هم شاهد تمام مشکلات بودید اما می بینید که ما بدون بازیکن خارجی در رده های بالای جدول رقابت می کنیم و این شرایطی که می کنیم قابل تقدیر است چون با تیم هایی رقابت می کنیم که بازیکنان خارجی خوبی دارند.

تا دسامبر همکاری می‌کنم

او درباره صبر خودش و احتمال اعتصاب اظهار داشت: من تا دسامبر با باشگاه همکاری می کنم و سعی می کنم با آن ها راه بیایم و وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری کنم که از این تاریخ تا دسامبر به باشگاه آسیبی نرسد. همانطور که منطقی است من جان و زندگی ام را برای باشگاه بگذارم و آن موقع می توانیم تصمیمی بگیریم. می بینید که من تا آن زمان تلاش خواهم کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها