دلایل عجیب عدم حضور ساری روی نیمکت میلان

مائوریتسیو ساری، سرمربی فعلی یوونتوس فاصله ای با نیمکت میلان در گذشته نداشته است.  

دلایل عجیب عدم حضور ساری روی نیمکت میلان

در میانسالی روند اتفاقات در سال های اخیر برای مائوریتسیو ساری فوق العاده بود و حالا وی روی نیمکت یکی از بهترین و پرستاره ترین تیم های اروپا قرار دارد. امشب یوونتوس برای بازگشت به صدر جدول دیداری دشوار پیش رو دارد و باید به مصاف رقیب سنتی خود میلان برود.

اما مائوریتسیو ساری در گذشته و در سال 2015 فاصله ای تا انتخاب شدن به عنوان سرمربی روسونری نداشت، اما این اتفاق در نهایت منتفی شد. آدریانو گالیانی نام مائوریتسیو ساری را به سیلویو برلوسکونی پیشنهاد داده و مدعی شده وی گزینه مناسبی برای هدایت میلان محسوب می شود.

اما برلوسکونی به دو دلیل با انتصاب مائوریتسیو ساری مخالفت کرده است؛ ابتدا اینکه این سرمربی عقاید کمونیستی داشته و برلوسکونی نیز رابطه چندانی خوبی با این مکتب نداشته است. همچنین در آن مقطع نیز مائوریتسیو ساری مانند امروز به شدت به استعمال سیگار علاقمند بوده و رئیس باشگاه میلان به این دو دلیل، نام ساری را از بین نامزدهای هدایت روسونری خط زد.

در آن مقطع در نهایت سینیشا میهایلوویچ به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب شد و در ادامه نام های بزرگ دیگری نیز هدایت این تیم را بر عهده گرفته و مالکان جدیدی روی کار آمدند، اما در نهایت میلان هرگز به تیم درخشان سال های قبل تبدیل نشد و این روند هنوز هم در مورد یکی از پرافتخارترین تیم های اروپا ادامه دارد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها