کلوپ: اول هند برناردو سیلوا شده بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تا دقیقه 75 تیمش بازی را کنترل کرده است.

کلوپ: اول هند برناردو سیلوا شده بود

امشب لیورپول در دیدار حساس و تعیین کننده فصل موفق شد با نتیجه 1-3 سیتی را مغلوب کرده و حالا نه امتیاز بالاتر از جدی ترین رقیب خود برای قهرمانی در صدر جدول قرار گیرد.یورگن کلوپ از نمایش تیمش ابراز رضایت کرده و در مورد این دیدار صحبت کرد.

یورگن کلوپ گفت: بازی خوبی بود. اگر می خواهید برابر سیتی که بی شک یکی از دشوارترین رقبا در فوتبال جهان است به سبک خودشان بازی کنید، این کار با عقل جور در نمی آید زیرا سیتی در سبک مورد نظر خود بی شک بهترین تیم جهان محسوب می شود. پس ما باید با سبک خودمان بازی می کردیم.

در دقایق ابتدایی اتفاقات پرفشار پیش رفت و همه می خواستند در جریان بازی نقش آفرینی کنند، اما از سوی تیم مقابل تحت فشار قرار می گرفتند. از همان ثانیه اول شاهد بازی پرفشاری بودیم و می توانستیم درک کنیم که این دیدار چقدر برای هر دو تیم مهم بوده است.

ما دو گل فوق العاده به ثمر رساندیم و علیرغم تحمل مشکلات فراوان به نوعی توانستیم تا دقیقه 75 بازی را در کنترل خود درآوریم. اما بعد از آن دیگر بازیکنان لیورپول خسته شده بودند و به همین دلیل توپ در محوطه جریمه ما جریان پیدا می کرد. در چنین دقایقی باید کمی هم خوش شانس باشید. بعد از اینکه سینی به گل رسید، تحرک آنها بیشتر شد و ما نیز تا پایان از روش 1-4-1-4 استفاده کردیم. فضای استادیوم فوق العاده بود و هواداران در مقابل این رقیب قدرتمند، فوق العاده از ما حمایت کردند. من صحنه پنالتی اول بازی را ندیدم اما شنیدم که اول برناردو سیلوا هند کرده است. درک می کنم و می دانم که گواردیولا از این شرایط و اتفاق راضی نیست و ما تنها 22 ثانیه بعد از آن صحنه به گل رسیدیم.

فکر نمی کنم من تا به حال چنین چیزی مانند گل دوم لیورپول دیده باشم. زدن سه گل به سیتی دشوار بود و ما سزاوار این سه امتیاز بودیم. تحمل فشار؟ ما واقعا چنین چیزی احساس نمی کنیم، صادقانه هنوز راه طولانی وجود دارد. مردم قطعا از این به بعد خواهند گفت که لیورپول مغلوب می شود، اما ما اهمیتی نمی دهیم. در ماه نوامبر نه امتیاز از سیتی بیشتر داریم اما چه کسی به دنبال صدرنشینی در این فصل سال است؟

من قبل از بازی شان کاکس (هوادار مضروب لیورپول در بازی با رم) را دیدم. دیدن او بسیار خوشحال کننده بود. او از دیدن من بسیار خوشحال بود ، اما من از دیدن او نیز خیلی خوشحال بودم. همسر و پسر وی نیز اینجا بودند و یک روز فوق العاده بود."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها