ورود زودهنگام سرخابی‌ها به بازار نقل‌وانتقالات

خرید و فروش‌های احتمالی آبی و قرمز برای زمستان را هم‌اکنون بشناسید.

ورود زودهنگام سرخابی‌ها به بازار نقل‌وانتقالات

آبی‌ و قرمز پایتخت با توجه به حساسیت لیگ نوزدهم و البته فشاری که از سوی هواداران احساس می‌کنند، این فصل خیلی زود به پنجره زمستانی چشم دوخته‌اند. اوضاع البته در اردوی پرسپولیسی‌ها کمی متفاوت است و آنها با گل‌نزنی مهاجمان‌شان تصمیم دارند زودتر از سهمیه فیفای خود برای خرید بازیکن جایگزین براندائو استفاده کنند.

براندائو پس از عملکرد ناامیدکننده‌ای که در چند هفته ابتدایی لیگ داشت به نیمکت دوخته شده و مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا او را به تیمی در لیگ بلغارستان ترنسفر کنند و از شرش راحت شوند.‌ آنها اما نیم‌نگاهی هم به جانشین این بازیکن دارند.

لئاندرو دامیائو مهاجم برزیلی 30 ساله و شاغل در جی لیگ ژاپن که در ژانویه 2020 و همزمان با نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران بازیکن آزاد محسوب می شود مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است

اوضاع در اردوگاه آبی‌پوشان متفاوت است. فعلا استقلال برنامه خاصی برای جذب بازیکن ندارد. این اتفاق در حالی رخ داده که ۲ بازیکن تاثیرگذار این تیم، شجاعیان و کریمی با پارگی رباط مواجه شدند و هواداران توقع دارند حداقل جای شجاعیان پر شود.

استراماچونی اعلام کرده است با این شرایط به میلاد باقری و سینا خادم پور نیازی ندارد و اگر شرایط انها عوض نشود میتوانند نیم فصل از این تیم جدا شوند.

همچنین مربی ایتالیایی از عملکرد تبریزی هم رضایت ندارد و از سوی دیگر ذوبی‌ها علاقه دارند، اگر استقلال روی مبلغ رضایت‌نامه کوتاه بیاید، مهاجم سابق‌شان را به فولادشهر برگردانند. انتقال تبریزی از ذوب به تهران، برای استقلال حدودا ۳ میلیارد آب خورد و چه بسا اگر توصیه وزیر ورزش نبود، آذری، مدیرعامل وقت ذوب‌آهن به این انتقال تن نمی‌داد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها