در توئیتر؛

واکنش محسن هاشمی به اظهارات اخیر قالیباف

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در صفحه توییتر خود نوشت: «اظهارات خارج از انصاف و توام باگلایه و تخطئه قالیباف شهردار سابق به مدیریت شهری تهران، زیبنده نبود.»

واکنش محسن هاشمی به اظهارات اخیر قالیباف

محسن هاشمی در صفحه توییتر خود نوشت: «اظهارات خارج از انصاف و توام باگلایه و تخطئه قالیباف شهردار سابق به مدیریت شهری تهران ، زیبنده نبود.

رویه ام در اداره شورای شهر،جلوگیری از تنش زایی مربوط به گذشته و اختلافات ناشی از آن بوده.

قضاوت درمورد پرونده های قدیم،بامقام قضاییست اما دفاع ازحقوق شهروندان را پیگیری میکنیم.»

به گزارش جماران؛ محمدباقر قالیباف، شهردار پیشین تهران، جمعه مهمان برنامه دستخط بود. قالیباف در بخشی از این مصاحبه، گفت: «یک بنده خدایی که الان عضو شورای شهر هستند و قبلاً شهردار بود و اینجا بود، از ایشان پرسیدم شما آن زمان چقدر تراکم می‌فروختید. این که تراکم فروشی از کجا شروع شد؟ خودشان اذعان کردند که از زمان من شروع شد. از زمان قبل از من بود. آقای حناچی می‌گوید قبل از ما شهر را می‌فروختند و الان ما نمی‌فروشیم. یعنی واقعاً اینطور است که شما همه را فروختید؟ نقدهایی به شما می‌کنند که بلندمرتبه سازی کردید.

ما که واقعاً سرپا تقصیر هستیم، ما اصلاً هر نقدی را می‌پذیریم و هر بحثی شود گردن ما از مو باریک‌تر است، ولی در قبال حرف‌های غیرمنطقی، حرف‌هایی که افراد به جای اینکه ذهن و مغز و انرژی خودشان را بگذارند و به این مردم خدمت کنند، مجبور هستند با چانه‌شان مجموعه را اداره کند. وقتی کسی کار نمی‌کند و می‌خواهد در قدرت بماند و با چانه‌اش هم اداره کند هر حرفی را بیان می‌کند.»

منبع: جماران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهدی
    0

    یک مدیر جهادی را برکنار کردید جاش چه کسی را آوردید؟آقای هاشمی قالیباف سرور همه شهردارها بوده و خواهد بود

  • ناشناس
    0

    پس لطفا چانه آقای روحانی را ببندید تا بجای کار و خدمت این همه اراجیف تحویل مردم ندهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها