اتفاق عجیب در اردوگاه آبی‌پوشان

دودستگی پس از اعتصاب 24 ساعته!

برخی از بازیکنان استقلال از دستور استراماچونی سرپیچی کردند و در تمرین حاضر نشدند.

دودستگی پس از اعتصاب 24 ساعته!

روز گذشته استقلالی‌ها در واکنش به شرایط بد مالی تیم خود، دست به اعتصاب زدند و حاضر نشدند تمرین کنند. این اعتصاب البته 24 ساعت بیشتر طول نکشید و امروز با دستور استراماچونی به بازیکنان، آنها در تمرین حاضر شدند.

نکته عجیبی که در تمرین امروز اما بدجوری توی چشم می‌زد، غیبت برخی از ستاره‌ه‍‌ای استقلال، علیرغم توصیه اکید استرا به حضور و برگزاری تمرین بود.

گرچه وریا غفوری، علی کریمی، سیاوش یزدانی، مهدی قائدی، عارف غلامی در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان و امید حضور دارند و غیبت‌شان موجه است اما چند بازیکن سرشناس و اصلی استقلالی‌ها امروز حاضر نشدند در تمرین شرکت کنند.

سایت باشگاه استقلال سعی کرد گزارش تصویری را به شکلی منتشر کند که غیبت این بازیکنان به چشم نیاید و کسی متوجه نشود، اما با پیگیری‌های صورت‌گرفته مشخص شد محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور، از جمله بازیکنانی بودند که حتی به حرف استرا هم محل نگذاشتند و به سرپرست تیم اعلام کرده‌اند تا زمانیکه خبری از پول نشود، آنها هم ترجیح می‌‎دهند به اعتصاب ادامه دهند.

این رفتار بازیکنان گرچه به مذاق استرا خوش نیامده، اما او از این تصمیم بازیکنانش خیلی هم ناراحت نیست و می‌داند که فتحی و اعضای هیات‌مدیره استقلال، با وجود نتایج خوب اخیر آبی‌ها تحت فشار شدیدی قرار گرفته‌اند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت فتحی در این خصوص چه تصمیمی خواهدگرفت؟ به تازگی نقل قولی هم از فتحی منتشر شده که وی گفته ناراحتی استراماچونی اهمیتی ندارد! همه اینها در کنار هم باعث شده #فتحی_اوت بیش از همیشه در فضای مجازی و از زبان هواداران استقلال شنیده شود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها