قیمت انواع خودروهای داخلی ۲۰ سال قبل امروز؛ ۱۹ آبان ۱۳۷۸


19 آبان 1398 - 18:18
5dc82330c75c2_2019-11-10_18-18
۲۰ سال قبل در چنین روزی، قیمت پژو ۴۰۵، ۱۱ونیم میلیون و اکنون ۷۷ و نیم میلیون تومان است.

۲۰ سال قبل در چنین روزی، قیمت پژو ۴۰۵، ۱۱ونیم میلیون و اکنون ۷۷ و نیم میلیون تومان است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dc82330c75c2_2019-11-10_18-18
19 آبان 1398 - 18:18

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عاشور حریبی 0 0 پاسخ 1398/8/20 -01:08

هر چه دزدی بیشتر باشه, ارزش پول بیشتر میات پایین,, این یک امر طبیعی هست در روند طی این سالها

رهگذر 0 0 پاسخ 1398/8/19 -22:02

اگر با قیمت دلار و سکه مقایسه کنید خیلی هم بالا نرفته مثلا به دلار محاسبه کنید الان همون پژو ۴۰۵ باید ۱۵۰ میلیون باشه گیر اصلی تو اینه که نگاه دولت ها به بازاد ارز نگاه کاسب کارانه است این دولت و اون دولت نداره همه دولت ها از میرحسین تا روحانی و حتی قبل انقلاب همه با افزودن نرخ ارز و به قیمت فقیرتر کردن مردم متوسط و فقیر کسری بودجه شون رو تامین میکردن حمایت سرمایه دار ها رو خریدن حالا روحانی دوبرابر همه گند زده دوبرابر همه هم کار نکرده و بیکار بوده هم بی تاثی نیست

عباس.کریمیان 1 0 پاسخ 1398/8/19 -21:33

تواین.دنیا از ما مردمان ایران بدبخت تر .ودربدر تر نیست ...ونخواد بود...حتی کشورهای درحال جنگ عراق .سوریه .افغانستان .بهترین خودرو سوار میشن ...اخه چرا ..این فلاکت رو ما باید تحمل کنیم .اگه تعطیل میشد..بهتر بود ..این همه گشته .معلول .ودربدر به جا نمیذاشتنن..پرایید 50م...باید واردات خودرو ازاد بشه ..تا خود مردم تصمیم بگیرن چی بخرن ..الان فقط توایران قشر پولدار کیف میگنه ..وبقیه بدبخت ودربدر پرایید .سمند .....هستنن

امیر عربان 0 0 پاسخ 1398/8/19 -21:33

سلام / متاسفانه چند ماه پیش بود که با برنامه ریزی از قبل تعیین شده بین خودروسازان و‌قطعه سازان ، و ورود به مناظره های تلویزیونی و خبری به مردم و‌نهاد های نظارتی قول دادند که با تغییر قیمت خودروها از قیمت اعلامی شورای رقابت و حذف این شورا و در اختیار گذاشتن قیمت گذاری به سازمان حمایت ! و حاشیه ی بازاری که خود خودروسازان بوجود اورده بودند نه دلالان !! قیمت خودرو کاهش پیدا میکند و ... حالا چیشد ؛ تا به حال بعد از این رانت هایی که درست کردند خودروسازان و رییس قطعه سازان دعوت شدن که چرا قیمت پایین نیامد و‌کنترل نشد !!

علی 1 0 پاسخ 1398/8/19 -20:17

نمیدونم چرا همه مسئولین فقط سکوت کردن و تماشا میکنند؟میگن بامفسدین اقتصادی به شدت برخورد میشه،ولی نمیدونم چرا بااین دلال ها که توی این شرایط ازهمه بدترن، برخورد نمیشه؟؟؟

علی 4 0 پاسخ 1398/8/19 -20:08

اینقد نگین خدا چون اگه خدایی وجود داشت این بی نموسای بی پدر مادر بی همه چیز خون مردم رو تو شیشه نمیکردن مرد باشین پیامم رو بزارید

شفیعی 3 0 پاسخ 1398/8/19 -19:43

سلام متاسفانه صداوسیما ورسانه های بلندگوی یک عده خاص هستند صدا مردم شنیده نمی شوداگر هم فریادبزنند میگویندامریکای هستند یا باید به اسلام دعوت شوند اگر مسلمان مثل روحانی باشد کا فرشویم بهتراست تا منافق باشیم

محمد 2 0 پاسخ 1398/8/19 -18:55

خداوندی اگر هست چنان دردی به جون خودش و زن بچه کسی که داره اینطوری نونش تو خون مردم در میاره بندازه انشاا...

علی 2 0 پاسخ 1398/8/19 -18:53

حقوق ها را هم می نوشتید تا اشتباه بد نداشته باشی!!! جهت اطلاع شما با همین حقوق نسبت به ۲۰ سال پیش هم توان خرید همین مقدار بوده

حواص جمع 3 3 پاسخ 1398/8/19 -18:50

خجالت بکشید. چقد خبرهای دروغ میگید. برادر من سال 88 یعنی 10 سال پیش پراید خرید 7 میلیون بعد شما میگید 20 سال پیش پراید 6 میلیون بوده. ننگ بر شما ای کاسبان قدرت.

محمدجواد 1398/8/19 -18:52

چرا دوزاری ت کجه؟ نکته همینه دیگه. از یه سالی به بعد وحشتناک قیمت ها رفته بالا. دوره خاتمی تقریبا ثبات داشت. از احمدی نژاد به بعد داغون شد اوضاع. الانم که فاجعه شده

احمدی 2 0 پاسخ 1398/8/19 -18:49

سال ۷۸ پراید شش میلیون تومن ، من خودم سال ۸۴صفرش گرفتم هفت و نیم. یعنی عرض ۶سال یک میلیون و نیم بالا رفت. ولی ماشالله از پارسال تا الان ۳۰قیمتش بالا رفته. ماشالله به این دولت هزار ماشالله به مسئولینش

ارام 3 0 پاسخ 1398/8/19 -18:45

وقتی خود دولت و حکومت مثل گروه مافیایی رفتار می‌کنه و هیچ اراده ای در برخورد با فساد نیست انتظار دیگری از مافیای کثیف خودرو نیست. مافیایی که سالیانه بیشتر از یک جنگ از ملت بدبخت قربانی و معلول و بیوه و صغیر به جا میذاره . بعد یه عده از جنگ میترسن در حالی که جنگ برای نابودی ایران و ایرانی هر روز با قدرت بیشتر در جریانه اونم از طرف دولت و حکومت.

شهرام 3 0 پاسخ 1398/8/19 -18:43

واقعا شرم آوره شیب تند قیمتها به این شکل تو ایران خدا به داد امثال من کارمند ناتوان برسه خدا از باعث و بانی گرانیها نگذره انشالله