ترابی و انگیزه دوباره به لیست ویلموتس

هافبک تاثیرگذار پرسپولیس امیدوار است دوران غیبتش در تیم ملی خیلی زود پایان یابد و بتواند بار دیگر نظر ویلموتس را به خود جلب کند.

ترابی و انگیزه دوباره به لیست ویلموتس

یکی از عجیب‌ترین تصمیمات مارک ویلموتس در اعلام لیست جدید تیم ملی برای بازی با عراق، غیبت نام مهدی ترابی بود. بازیکنی که در فصل جاری از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم کالدرون محسوب شده و توانسته در بیشتر گل‌های این تیم نقش موثری به جا بگذارد.

ترابی در این فصل با 4 گل زده و سه پاس گل و گرفتن یک پنالتی، امیدوار بود بتواند در دیدار با عراق از سوی ویلموتس شانس بازگشت به اردوی تیم ملی را به دست بیاورد که در نهایت این مهم برای او میسر نشد. ترابی اکنون با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس بعد از تعطیلی چهار روزه، با انگیزه دوباره در جمع شاگردان گابریل کالدرون حضور یافته و امیدوار است بتواند شانس بازگشت به جمع ملی‌پوشان را برای خود رقم بزند.

باید دید هافبک سرخپوشان که یکی از مهره‌های قابل اعتنای کالدرون و محبوب هواداران این تیم محسوب می‌شود، قادر خواهد بود به این خواسته خود دست یابد یا خیر. او اکنون دومین اردوی تیم ملی را نیز از دست داده و این در حالی‌ست که در اولین بازی ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی برابر هنگ کنگ 60 دقیقه فرصت حضور در ترکیب را نیز به دست آورده بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها