اگر مجلس ما انقلابی نباشد اسباب غصه و زحمت برای امت اسلامی خواهد بود

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر مجلس ما انقلابی نباشد اسباب غصه و زحمت برای امت اسلامی خواهد بود.

اگر مجلس ما انقلابی نباشد اسباب غصه و زحمت برای امت اسلامی خواهد بود


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام عباسعلی اختری عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در نشست جبهه جهادگران ایران اسلامی در دفتر این جبهه، اظهار داشت: مجلس حالت سمبلیک و زیربنایی دارد و ان‌شالله این گام بقیه حرکات جبهه جهادگران ایران اسلامی را شکل دهند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل شناخت فرد و جامعه عمل است، تاکید کرد: اینکه یک مجلس انقلابی باشد یا نباشد بدیهی است اسم تنها موجب نمی شود که این ادعا واقعیت یابد بلکه همه چیز در گرو عمل است. مهمترین عامل شناخت عمل است با عمل انسان شناخته، معرفی و ارزیابی می‌شود.

حجت الاسلام اختری با تاکید بر اینکه گاهی یک مجلس با عملش متهم به خودباختگی می‌شود، به مجلس در زمان سلطنت رضاخان اشاره و تصریح کرد: در مجلس زمان طاغوت روسیه یک اولتیماتوم داد تمام مجلس جا زد و بنا داشت تسلیم شود. مرحوم مدرس سخنرانی کرد که باید جلوی دشمن ایستاد. مدرس آبروی آن مجلس را حفظ کرد.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تاکید کرد: نمایندگان مجلس انقلابی باید آگاه به مسایل اسلام و جامعه، متعهد، مسئولیت پذیر، دارای اندیشه قوی، شجاع باشند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مجلس انقلابی این است به فریضه مهم و واجب نص معتقد باشد. نص صرفا به معنای نصیحت نیست بلکه یعنی خیرخواهی.

اختری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در هیچ حکومتی سابقه ندارد، گفت: امام (ره) فرمودند دشمن بر روی دروغ خود تبلیغ می‌کند و ما حتی بر راست خود تبلیغ نکردیم. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دستاوردهای انقلاب را بشمردند و به جوانان ۷ توصیه از جمله علم داشتند.

وی با اشاره به متن بیانیه گام دوم گفت: اسلام می‌خواهد جهان را بگیرد و از کشورهای جهان فقط آمریکا مانده که آن هم خودش را باخته است، آمریکا مثل ببر کاغذی خودش را باخته و از نفوذ انقلاب اسلامی در ارتش خودش ترسیده است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه ما از فحش ها و حمله هایی که به روحانیت می‌شود خوشحال می‌شویم گفت: دشمن شما را جدی گرفته و حتما کاری کرده اید، پس به راهتان ادامه بدهید.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم بگوئیم خوب عمل کرده‌ایم، حتی ۵۰ درصد هم عمل نکرده ایم، گفت: اما همین مقدار که کار کرده‌ایم ایران خلیفة الله شده است و همه کشورها که از آن فرار می‌کردند دارند به ایران گرایش پیدا می‌کنند.

اختری در پایان تصریح کرد: اگر مجلس ما انقلابی نباشد اسباب غصه و زحمت برای امت اسلامی خواهد بود.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ش . م
    0

    متاسفانه، مجلس اصلا نطارت بر اجرای قوانین ندارد ،چه فایده که قانون در مجلس تصویب و بتآیید شورای نگهبان برسد ولی برخی دستگاها با سلیقه خود در هیات عمومی رای صادر وحقوق افراد راتضیع و بیچاره زنان ایکه با تمام گرفتاری باید سالها تردد نمایند ، و اخرالامر نتیجه !!!!؟_!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها