فردا تیمی از کمیسیون عمران به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی می‌رود

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: فردا تیمی از کمیسیون عمران به منظور بررسی وضعیت مردم در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اعزام می‌شود.

فردا تیمی از کمیسیون عمران به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی می‌رود

سید احسن علوی ضمن همدردی با مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در کشور ما این احتمال همواره وجود دارد تا زلزله با شدت‌های متفاوتی اتفاق افتاد و لذا ما باید همواره آمادگی لازم را برای مقابله با آن داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور ما بر روی گسل‌های متعددی واقع شده است و ما در کمربند آلپ هیمالیا قرار داریم و لذا باید در سازه‌های خود مقاوم سازی را در اولویت قرار دهیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد زلزله نسبتا شدیدی در میانه بودیم، تصریح کرد: حدود ۳۰ روستا در این زلزله تخریب شده و تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده‌اند و جمعیت کثیری بی خانمان گشته اند. کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی این موضوع را دنبال می‌کند و فردا قرار است تیمی از کارشناسان کمیسیون به منطقه اعزام شوند و گزارشی را از اقدامات انجام شده تهیه کند.

وی در ادامه تاکید کرد: کمیسیون عمران وضعیت مردم در مناطق زلزله زده را از طریق برگزاری جلسات با دستگاه‌های مرتبط نظیر بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی دنبال می‌کند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها