آشنایی با پکیج تور و بلیط و ویزا

پکیج تور و بلیط و ویزا یکی از پکیج های محبوب گردشگران به ویژه برای سفرهای خارجی است. اما چه چیزی باعث شده تا این پکیج و تمامی خدمات آن محبوب شود؟ مزایای ان چیست و بسیاری از سوالات دیگر که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

آشنایی با پکیج تور و بلیط و ویزا

پکیج تور و بلیط و ویزا یکی از پکیج های محبوب گردشگران به ویژه برای سفرهای خارجی است. اما چه چیزی باعث شده تا این پکیج و تمامی خدمات آن محبوب شود؟ مزایای ان چیست و بسیاری از سوالات دیگر که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد. شما هم اگر در تدارک و برنامه ریزی برای سفر هستید و برای این پروسه نیاز به تحقیقات بیشتر دارید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

پکیج تور و بلیط و ویزا چیست؟

اگر بخواهید به سفرهای خارجی بروید اولین و مهمترین گام شما در این سفر ثبت نام تور، تهیه و یا رزرو بلیط هواپیما و البته طی کردن تمامی مراحل برای اخذ ویزا است که ما از آن با عنوان پکیج تور و بلیط و ویزا یاد می کنیم. شما پیش از هر سفر باید بتوانید برای این سه مورد مهم برنامه ریزی کرده و البته بودجه مناسب سفر را نیز داشته باشید. به این ترتیب به جای هماهنگی های جداگانه برای هر کدام و یا جست و جوی سایت ها برای قیمت مناسب بلیط همه را یکجا در پکیج خواهید داشت.

از سوی دیگر پروسه ویزا زمان بر است و نیاز به مدارک بسیاری دارد اما از طریق تور مسافرتی و یا دیگر پکیج ها مانند تور نمایشگاهی و .... این پروسه با اطمینان بیشتری طی خواهد شد. حالا که با اهمیت این پکیج سه تایی آشنا شدید هر کدام را به تفصیل برایتان خواهیم گفت.

انواع تورهای مسافرتی

تورهای مسافرتی با مجوز سازمان گردشگری کشور و البته زیر نظر آژانس های مسافرتی برنامه ریزی می شوند. توجه کنید که منظور ما از تورمسافرتی صرفا برای سفرهای توریستی است. برنامه گشت طبیعت و موارد مشابه از سوی ارگان های دیگری نیز نیاز به اخذ مجوزهای لازم دارند.

تورهای مسافرتی، تورهای نمایشگاهی و تورهای انفرادی با خدمات ویژه ای از جمله ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل درون شهری و بین شهری، خدمات تور لیدر متخصص و البته پذیرایی برای روزهای مشخصی از سال برنامه ریزی شده است. این تورها معمولا با اهداف توریستی، شرکت در نمایشگاه و کنفرانس برنامه ریزی می شوند و بر همان مبنا برنامه سفر مخصوص خود را دارند.

مزیت اصلی تورهای مسافرتی سهولت در اخذ ویزا برای سفرهای خارجی است زیرا به این ترتیب هدف شما از سفر مشخص شده و سفارت کشور مربوطه با اطمینان بیشتری ویزا را صادر خواهد کرد. از سوی دیگر هزینه حمل و نقل شما در تورها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و شما به راحتی با ثبت نام تور از تمام هزینه ها و خدمات ترانسفر آن بهره مند می شوید. نکته آخر نیز لذت سفر گروهی است. اگر از آن گردشگرانی هستید که سفرهای گروهی و بگو بخند در جمع را به سکوت ترجیح می دهید تورها برای شما برنامه ریزی می شود. به این ترتیب و با همراهی دیگر مسافران حسابی خوش می گذرانید و مسافرت دست جمعی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

تهیه بلیط هواپیما

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین هزینه های شما در سفر، بلیط رفت و برگشت است. قیمت بلیط نیز بر مبنای دوری مقصد و البته کلاس انتخابی (اکونومی، فرست و بیزینس) مشخص خواهد شد. فراموش نکنید که مزیت اصلی پکیج تور و بلیط و ویزا همین سهولت خرید بلیط است. به این ترتیب شما می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. به جای گشت و گذار در سایت های مختلف و مقایسه قیمت ها برای انتخاب بلیط مناسب تنها از طریق پکیج بلیط خود را رزرو می کنید و دغدغه بیشتری نخواهید داشت.

در سفرهای خارجی به ویژه کشورهای حوزه شینگن به این مهم توجه کنید که رزرو بلیط رفت و برگشت باید حتما پیش از وقت سفارت انجام شده و ضمیمه پرونده شود. به این ترتیب صدور ویزای شما از سوی سفارت با اطمینان بیشتری انجام می شود زیرا سفارت کشور مربوطه از بازگشت شما به کشورتان مطمئن خواهد شد.

امور ویزا

اما در این قسمت به مهم ترین و البته پیچیده ترین قسمت سفر می رسیم. پروسه اخذ ویزا به هیچ وجه کار ساده ای نیست و جزئیات بسیاری دارد. چینش مدارک در پرونده، رعایت کردن استاندارد، تهیه و ترجمه همه مدارک ضروری از جمله مواردی است که صدور ویزای شما را تا درصد بالایی تضمین می کند. در پکیج تور و بلیط و ویزا مراحل پروسه ویزا نیز انجام خواهد شد.

اگر به تنهایی بخواهید برای پروسه ویزا اقدام کنید باید تمامی قوانین را از طریق سایت سفارت مربوطه بخوانید. تمامی مدارک را برای ترجمه ارسال کنید و چندین نامه مهم را بنویسید ولی در پکیج تور و بلیط و ویزا تمام این موارد برای شما توضیح داده می شود، مدارک از شما گرفته شده و نامه ها ضمیمه پرونده می شود. در این صورت تنها کار شما مراجعه به سفارت است. در نظر داشته باشید برای سفر به کشورهای حوزه شینگن این پروسه اهمیت زیادی دارد زیرا نقص هرکدام از مدارک پرونده می تواند منجر به ریجکتی ویزا شده و شما از سفر باز بمانید.

مزیت های پکیج تور و بلیط و ویزا

اولین مزیت پکیج تور و بلیط و ویزا را می توان صرفه جویی در زمان و هزینه ها دانست. به این ترتیب به جای جست و جوهای متوالی شما به راحتی و با انتخاب پکیج مناسب با مقصد مورد نظر و بودجه ای که دارید نه تنها مقدمات سفر را فراهم کرده اید، بلکه مراحل اصلی آن را باهم برنامه ریزی می کنید. به جای جست و جو در سایت های مختلف تنها انواع تورها و پکیج ها را مطالعه کرده و به جای سردرگمی راحت تر تصمیم خواهید گرفت.

در پکیج تور و بلیط و ویزا ترانسفر و حمل و نقل شما از پیش تعیین شده و همراه با تور لیدر متخصص سفر می کنید. به این ترتیب زیباترین و بهترین نقاط دیدنی مقصد مورد نظر را بازدید کرده و دیگر برای انتخاب محل بازدید، وسیله رفت و آمد و یا حتی پرس و جوی مسیرها معطل نخواهید شد. مزیت آخر اینکه از مصاحبت همسفرانتان لذت خواهید برد و سفری متفاوت را تجربه خواهید کرد

حرف آخر

آخرین پیشنهاد ما به شما لذت بردن از سفر است. چه به دل طبیعت سفر می کنید و چه با انتخاب پکیج تور و بلیط و ویزا کشورهای جدیدی را تجربه می کنید سعی کنید لذت ببرید. به دور از هرگونه تنش و دغدغه لحظات خوبی را تجربه کرده و حسابی لذت ببرید. بعد از پرداخت هزینه های مختلف و پروسه ویزا حالا تنها زمان دوری از تنش های شهری و لذت بردن از سفری است که پیش روی شماست.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها