رییس جمهور در یزد :

نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود/ باید پرونده ۲ میلیارد دلاری برای مردم روشن شود/ کشف میدان جدید نفتی با ذخیره ۵۳ میلیارد بشکه نفت

رئیس جمهور، هفته وحدت را هفته اتحاد ، یگانگی و قرب بیشتر به راه و مسیر پیامبر عظیم الشان اسلام دانست و تاکید کرد که ایستادگی، وحدت و تلاش پیگیر مردم، آمریکا را از رسیدن به اهدافش مایوس کرده است.

نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود/ باید پرونده ۲ میلیارد دلاری برای مردم روشن شود/ کشف میدان جدید نفتی با ذخیره ۵۳ میلیارد بشکه نفت

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در اجتماع پرشور مردم یزد در حسینیه امیر چخماق، با بیان اینکه مردم عزیز یزد در تمام مراحل انقلاب از دفاع مقدس تا سازندگی کشور، در صف مقدم بودند، اظهارداشت: اختلاف و فاصله خواست آمریکا است؛ نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امروز در شرایط تاریخی بسیار مهمی قرار داریم، گفت: ملت ایران در برابر فشار بیگانگان، یکپارچه ایستاده است و علیرغم همه تلاش هایی که آمریکا و دشمنان علیه ملت ایران انجام می دهند این ملت از هر زمان دیگری برای فداکاری نسبت به کشور خود آماده تر است.

روحانی با بیان اینکه ملت ایران در طول یک سال گذشته در برابر فشار بیگانگان ایستادگی کرده است، اظهار داشت: در طول سال ۹۷، ملت ایران به واسطه فشار اقتصادی دشمنان روزهای سختی را از لحاظ اقتصادی داشتند اما در عین حال امروز با ایستادگی، وحدت و تلاش پیگیر مردم به جایی رسیده ایم که آمریکا مایوس شده و به خوبی می داند که ملت بزرگ ایران در برابر فشار دشمنان ایستادگی و مقاومت می کند.

رئیس جمهور آمار و ارقام اقتصادی از اردیبهشت ماه امسال را مورد اشاره قرار داد و گفت: از اردیبهشت ماه امسال، در هر ماه شرایط کشور بهتر شده است.

روحانی اضافه کرد: علیرغم فشار دشمن ملت ایران توانسته است فشار تورم را از اردیبهشت ماه تا مهر ماه، هر ماه کنترل کند و بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ رشد تورم در خرداد ۳/۲درصد، در تیر ماه ۲/۲ درصد، در مرداد ۸/۰ درصد و در شهریور نیز ۸/۰ درصد بوده است و این بدان معناست که کارآفرینان، کشاورزان، کارگران و مهندسین در سراسر کشور بر تلاش خود افزوده اند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اینکه علیرغم همه فشارها صادرات غیرنفتی در کشور رونق دارد به معنای تلاش و کوشش در کشور است و امروز باید در کنار هم برای آبادانی کشور تلاش خود را مضاعف کنیم تا در این شرایط بتوانیم در برابر دنیا در زمینه علم ، دانش و فعال نمودن شرکت های دانش بنیان شاهد تحول بزرگی در کشور باشیم و در این صورت به خوبی می توانیم دشمنان خود را منکوب کنیم.

دکتر روحانی در ادامه سخنان خود تلاش و فعالیت دولت در مبارزه با فساد را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت در این زمینه در سه لایحه مهم راه های اساسی مبارزه با فساد را روشن کرده است که دو لایحه آن به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: مهم ترین مساله در مبارزه با فساد شفافیت است لذا همه مردم، مسوولین، شرکت های دولتی و دستگاه ها باید در نهایت شفافیت کاری را که انجام می دهند برای مردم تشریح کنند و بایستی درآمد و فعالیت شرکت ها و نهادها برای مردم روشن باشد که چه مقدار از بودجه و بیت المال استفاده می کنند و این مبلغ را در چه راهی و برای انجام چه کاری به کار می برند.

روحانی با اشاره به اینکه لایحه شفافیت یکی از لوایح بسیار مهمی است که دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است، گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس در آینده نزدیک بتوانند این لایحه را به تصویب برسانند.

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت همچنین لایحه مبارزه با فساد را نیز تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است و لایحه تعارض منافع در دولت در حال بررسی است و در آینده تقدیم مجلس خواهد شد.

روحانی با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، اظهار داشت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از قوه قضاییه که با فسادهای میلیونی و میلیارد تومانی برخورد می کند می خواهم که مبارزه با فساد میلیارد دلاری را هم برای مردم توضیح دهد.

وی گفت: اینکه هنوز بعد از گذشت چند سال برای ما روشن نیست آقایی که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پول مردم را خورد و او را دستگیر کرده و حتی حکم اعدام هم برایش صادر شد و اکنون در زندان است الان، این پول کجاست و چه کسانی مسوول هستند و چرا آنهایی که در این زمینه نقش داشتند برای مردم توضیح داده نمی شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: از همه مسوولین می خواهم که جریان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار را برای مردم شفاف کنند، چرا که این پول، پول نفت، بیت المال و خزانه بوده است.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: همچنین از همه مسوولین و ارگان ها می خواهم درباره ۲ میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا ریخته شد و دولت قبل ۱۰ ماه فرصت داشت که آن پول را از حلقوم آمریکا درآورد اما دست روی دست گذاشت به مردم توضیح دهند. چند سال پیش شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که باید به سرعت به این پرونده رسیدگی شود اما تا امروز رسیدگی نشده است لذا می خواهم پرونده ۲ میلیارد دلاری برای مردم روشن شود تا مردم خوشحال شوند و بدانند که عزمی که برای مبارزه با فساد وجود دارد، راسخ است.

رئیس جمهور اضافه کرد: همچنین باید ۹۴۷ میلیون دلار و آنهایی که در این زمینه مسوول بودند که یک نهادی است که آن را گرفته و پس نداده به مردم توضیح داده شود و بایستی حسابرسی شده و این مبلغ پس گرفته شود.

دکتر روحانی گفت: می خواهم نهادهایی که بیش از ۷۰۰ میلیون دلار بدهکارند به مردم توضیح داده شود و در همه این زمینه ها از وزیر نفت می خواهم که این آمار و ارقام را برای مردم روشن کند همچنین رییس بانک مرکزی را مسوول می کنم تا پرونده ۲ میلیارد دلاری را به مردم گزارش کند و از دستگاه های نظارتی نیز می خواهم که سرنوشت ۹۴۷ میلیون دلار را برای مردم روشن کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: مبارزه با فساد دانه درشت ها کجاست و چرا به این فسادها و پول ها رسیدگی نمی شود اینکه چند نفر را به دادگاه کشانده و تبلیغ مبارزه با فساد شود، بدانید که سرِ مردم کلاه نمی رود مردم باید بدانند پولی که از بیت المال پرداخت شده، چگونه و کجا رفته و چه کسانی مسوول هستند و در این زمینه قضات و دادستان های شریف نباید از پیگیری این پرونده ها بترسند و سرنوشت این پول ها را برای مردم روشن کنند در غیر این صورت به مناسبت های مختلف و مورد به مورد این ارقام را به مردم توضیح خواهم داد.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف یک میدان بزرگ نفتی به عنوان یک خبر خوش برای مردم اطلاع داد و گفت: شرکت ملی نفت ایران و بخش اکتشاف شرکت نفت در ادامه تلاش های خود به ویژه از سال ۹۵ تا هفته گذشته توانستند یک میدان جدید نفتی بزرگ را کشف کنند و این یک هدیه کوچکی از دولت و وزارت نفت به ملت ایران است.

رئیس جمهور افزود: ذخیره این میدان نفتی به اندازه ۵۳ میلیارد بشکه نفت است و این میدان بزرگ نفتی از بستان تا امیدیه به طول ۲۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت و ۸۰ متر عمق دارد.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: در ایامی که دشمنان فروش نفت کشورمان را تحریم کردند و ملت ایران را تحت فشار گذاشتند کارگران و مهندسین کشور ما توانستند این میدان بزرگ نفتی را کشف کنند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این میدان بزرگ نفتی موضوع مهم ضریب بازیافت است اینکه از ۵۳ میلیارد بشکه نفت چه مقدار می توان استحصال کرد و به فروش رساند و در این زمینه با استفاده از دانش و تکنولوژی روز، یک درصد بازیافت بیشتر به معنای ۳۲ میلیارد دلار درآمد بیشتر برای کشور است.

دکتر روحانی گفت: آنهایی که در دو سه سال اخیر مرتبا مطرح می کنند که شرکت ها و فناوری های خارجی نباید وارد کشور شود، باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند لذا لازم است از فناوری های پیشرفته جهانی در هر کجایی که باشد، استفاده کنیم.

رئیس جمهور افزود: اگر ضریب بازیافت از این میدان نفتی ۱۰ درصد باشد این به معنای ۳۲۰ هزار میلیارد درآمد است و چنانچه ضریب بیشتر باشد درآمد بیشتری نیز بدست می آوریم بنابراین بایستی با علم، دانش و تکنولوژی روز، رفاه و آسایش مردم را افزایش دهیم و با این روش راه و مسیر درست آینده را روشن سازیم.

دکتر روحانی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: یک عده از افرادی که کمی بداخلاق هستند در طول ماه های گذشته در برخی از روزنامه ها چنین نوشته اند که این دولت در سال ۹۷ و با ارز ۴۲۰۰ تومانی، ۱۸ میلیارد دلار را به باد داده است در این راستا به رییس بانک مرکزی دستور دادم تا تمام پول هایی که در سال گذشته در ۶ ماه اول پرداخت کرده را فهرست و اعلام کند و در این زمینه اخیرا نامه آن را به من داده است و از ایشان خواستم که این نامه را منتشر کند.

رئیس جمهور گفت: یک عده آدمی که نه اخلاق و نه ایمان دارند و نه با منافع ملی آشنا هستند چنین می گویند که پارسال ۱۸ میلیارد دلار گم شده است لذا بانک مرکزی امروز آمار مربوط به این موضوع را منتشر کرد.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش بانک مرکزی از این رقم، ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار کالاهای اساسی و درمانی و پزشکی وارد شده است و تمام فهرست آن کاملا مشخص می باشد. ۱۲ میلیارد دلار هم کالاهای دیگری وارد شده که لیست همه آنها مشخص است به جز یک میلیارد دلار که اختلاف حساب وجود دارد و در این زمینه به تعزیرات اعلام شده که بررسی های لازم را انجام دهد.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم بدانند در این دولت یک ریال یا یک دلار گم نخواهد شد و آن در دوران دیگری بود که میلیاردها دلار گم می شد و هنوز هم پیدا نشده است. بنابراین راه را اشتباه نروید.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود مردم استان یزد را مردمانی غیور، مومن و فداکار توصیف کرد و گفت: از سال ۵۷ تا پیروزی انقلاب تقریبا هر سال یکی دو بار به این استان سفر می کردم و از فروردین ۵۷ حرکت نهضت مردم غیور یزد آغاز شد و دقیقا دهم فروردین ۵۷ بود که گام به گام ما را به ۲۲ بهمن و در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی رساند.

رئیس جمهور افزود: مردم یزد در تمام مراحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا سازندگی کشور در صف مقدم حضور داشتند.

دکتر روحانی اضافه کرد: فداکاری لشکر غدیر که آن زمان به تیپ الغدیر مشهور بود در میدان های نبرد به ویژه در عملیات خیبر فراموش نشدنی است و جوانان این دیار در آنجا با تمام سختی ها ایستادگی و مبارزه کردند.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت آغاز هفته وحدت گفت: امروز ما در آغاز هفته رسول خدا پیامبر اسلام و امام صادق(ع) قرار گرفتیم امروز به نقل برادران اهل سنت و برخی از علمای شیعه روز میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام است و ۱۷ ربیع الاول روز مشعوف برای میلاد رسول خدا و امام صادق(ع) می باشد.

دکتر روحانی همچنین گفت: این هفته هفته وحدت، اتحاد، یگانگی و قرب بیشتر به مسیر پیامبر عظیم الشان اسلام است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به عده معدودی که شعارهایی سر می دادند خطاب به مردم گفت: بی تردید صدای شما مردم، صدای این چند نفر جوان نیست شما مردمانی بزرگ، مهربان و در خط انقلاب هستید و همه باید آگاه باشیم که اختلاف و فاصله خواست آمریکا است لذا نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده معدودی بلند شود گرچه آن عده بسیار کم و معدود هستند اما در عین حال آن گروه اندک و کوچک را هم به اسلام و وحدت و پیامبر رحمت دعوت می کنیم.

دکتر روحانی با اظهار همدردی با مردم عزیز آذربایجان شرقی به خاطر حادثه زلزله گفت: همدردی خودم و همه مردم عزیز استان یزد را به مردم آذربایجان شرقی به خاطر حادثه زلزله اعلام می کنم و از همه دست اندرکاران و مردم به خاطر کمک به آسیب دیدگان تشکر و سپاسگزاری می کنم. اینکه در روزهای سخت مردم در مسیر همکاری و تعاون و یاری یکدیگر قرار می گیرند، ستودنی است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از مردم یزد به عنوان مردمی بااستعداد و سختکوش نام برد و افزود: موفقیت جوانان یزدی در کنکور دانشگاه‌ها بیانگر استعداد آنهاست و همچنین قنات‌های یزد که مردم توسط آنها از دل زمین آب کشاورزی خود را تأمین می‌کنند، نشانه سختکوشی مردم یزد می‌باشد.

دکتر روحانی با بیان اینکه استان یزد از سرمایه‌های خدادادی فراوانی برخوردار است، گفت:‌ برای این استان ۲ کار بزرگ باید انجام شود که من امروز اعلام می‌کنم.

رئیس جمهور مسأله آب استان را یکی از موضوعات مهم استان عنوان کرد و گفت: در شورای عالی آب تصویب کردیم آب آشامیدنی ۳۰ سال آینده استان تأمین شود. تمام جزئیات مصوبه مربوط به آن روشن است که این آب از کدام حوضه آب‌ریز برای مردم تأمین خواهد شد.

دکتر روحانی در مورد تأمین آب صنعتی و کشاورزی استان یزد نیز گفت: برای تأمین آب صنعتی استان، آب جنوب کشور شیرین‌سازی می‌شود و سال آینده ۲۰ میلیون متر مکعب از خلیج فارس به استان وارد خواهد شد. تمام نیازمندی‌های آب صنعتی و کشاورزی استان یزد از خلیج فارس و دریای عمان تأمین می‌شود و هر سرمایه گذاری که علاقمند باشد می‌تواند برای اجرای این طرح انتقال آب سرمایه‌گذاری کند.

رئیس جمهور افزود: اطمینان دارم که اگر آب کافی به استان برسد، شما که شهر جاذبه‌ها هستید، در صنعت، کشاورزی، گردشگری و تولید روز به روز بیشتر پیشرفت کرده و مردم دنیا را جذب خواهید کرد.

دکتر روحانی با بیان اینکه با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و آب، باید بیکاری را در استان ریشه‌کن کنید، افزود: شما در کشت گلخانه‌ای محصولات کشاورزی پیشتاز هستید و تأمین آب استان می‌تواند موجب تحول بیشتری شود.

رئیس جمهور راه‌آهن را مسأله دوم استان عنوان کرد و افزود: راه‌آهن یزد - اقلید جزو پروژه‌های مهم استان است که در این سفر پیش‌بینی‌های لازم برای تکمیل آن انجام خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال آینده این پروژه تکمیل و موجب رونق بیشتر استان شود.

دکتر روحانی در ادامه اظهار داشت: در سفر قبلی به استان یزد ۴۶ طرح و پروژه به شما قول دادم با ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار، تاکنون ۱۰۹۱ میلیارد تومان برای پیشرفت و تکمیل این پروژه‌ها پرداخت کرده‌ایم، اما برخی از این طرح‌ها هنوز تکمیل نشده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ۲۲ طرح از مصوبات سفر قبلی تکمیل شده، ۱۶ طرح بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشته و پیشرفت ۸ طرح زیر ۷۰ درصد بوده است، گفت: ۳۷ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح‌ها مورد نیاز است که آن را تأمین و پرداخت خواهیم کرد. در این سفر هم بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای ۳۷ پروژه توسعه‌ای استان اختصاص خواهیم دادیم که جزئیات آن در جلسه شورای اداری امشب اعلام می‌شود.

دکتر روحانی با بیان اینکه امروز ۲ طرح بزرگ در استان افتتاح خواهد کرد، گفت: یک طرح بزرگ در چادرملو و یک طرح عظیم ساخت کمپرسورها در یزد افتتاح می‌شود و امیدوارم این سفر برای مردم یزد پرخیر و برکت باشد.

رئیس جمهور در پایان سخنان خود یاد بزرگان و عالمان یزدی همچون سیدکاظم یزدی، آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی مؤسس حوزه علمیه قم، آیت‌الله العظمی محقق داماد، شیخ مرتضی حائری یزدی از اساتید فقه و اصول، شهید بزرگوار آیت‌الله صدوقی و فرزند گرامی‌اش شیخ محمدعلی صدوقی و همچنین مرحوم آیت‌الله روح الله خاتمی را گرامی داشت و گفت:‌ در جمع مردم یزد به سیدمحمد خاتمی افتخار این دیار و ایران نیز سلام می‌کنم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 68
  • حاجی
    0

    سلام

  • سجادنصرتي
    0

    مردم سالهااس دارن فريادميزنن. امروز ميگن تورم گراني جواب بده... ريس جمهور فااسد بي لياقت ما بجاي پاسخگوبودن ميگه اين صداي امريكااس

  • عاشق وطن
    0

    کاش بجای شعاااار بیهود بفکر مملکت و مردم شریف این مرز و بوم بودند. دلمان برای خودمان میسوزد

  • مرسل
    0

    روحانی یجوری صحبت میکنه انگارنه انگارمردم توفشاراقتصادی کمرشون شکسته.به جای جواب دادن به گرانی.تورم.بدبختی مردم ازدولت قبلی گله منده.اقای روحانی ملت ایران دربرابرفشاربیگانگان یکپارچه ایستاده وخواهدایستادامادربرابرفشاردولت شماودولت مردان شماکمرشون شکسته انقدبه ایستادگی این ملت نناز.خودت چی داری روکن.کجارفت اون رونق اقتصادی؟

  • حسن رحيمي
    0

    سخنان آقای روحانی وسوالش از قوه قضائیه و سلام فرستادناش برای رأی جمع کردن ایام انتخابات مجلس است او اساسا در این شش سال هیچ کار اقتصادی انجام نداده وفقط کارهای سیاسی انجام داده والآن هیچ دستاوردی در دستانش نیست ولذا مجبور است روی بیاورد به کارهای سیاسی وسیاسی کاری

  • مینا
    0

    سلام شعر درست و بجایی بوده..همه ی مردم از گرانی و تورم رنج میبرند.کسانی که میخان دختر شوهر بدهند واقعا تو تنگنا هستن این شرایط اصلا شرایط خوبی نیس و مردم نمیتونن زندگی کنن..حقوق بازنشستگان خیلی کمه

  • منصف
    0

    باسلام برای خبرفوری که دربین صدهارسانه خبری دارای مخاطبین زیادی هست ورویکردی حرفه یی پیشه خودساخته بدتربن آفات قرارگرفتن درموضع سخنگوی گروهای سیاسی هست وبشدت ازآن بایدپرهیزبکنید ودراین دام بشدت وسوسه کننده نبایدگرفتارشوید اینکه درموافقت موضع دولت ویادرموضع مخالف آن حتی بشکل ظاهرا غیرمحسوس قرارگیریدواخبارجهت دارمنتشربکنیدازدیدتیزبین اکثریت اعضا فرهیخته شما نادیده گرفته نخواهدشد وموجب ریزش وسلب اعتمادتان خواهدشدوخصوصادرایام نزدیک انتخابات مسئولین باسوادومتخصص وبیطرف خبرفوری بطورجدی ازاینگونه نظرسنجیهاکه ته آن مخالفت بافلان جناح خواهدبودوکاری سیاسی والقانظراتی خاص میباشد بایدجلوگیری نمایندواخبارایران وجهان رابطورفوری وبدون اتیکت موضعی خاص برسانید واین رمز اعتمادواعتقادوازدیاد مخاطبین واعضاخواهدبود

    نظرات شما -
    • جمع کن
      0

      جمع کن جول و پلاستو، نمیدونستیم خبر فوری به خاطر کسری بودجه دلار و برد بالا. بدبخت، فساد داره غوغا میکنه جوونا رو بیچاره کردن کسی جرات ازدواج کردن و نداره با این شرایطی که دولت بیتدبیر به ارمغان اوورده.

  • ناشناس
    0

    عملا روحانی توی اقتصاد ایران رید

    نظرات شما -
    • reza
      0

      همتون مثل هم هستيد... دزد دزد دزد و هرکسي اينو نفهمه همون بهتر که گاري نان خشک بگيره دستش.... وسلام

  • سادات بلندی
    0

    سلام وعرض ادب واحترام. آیا اعتراض به وضعیت وشرایط اقتصادی خواست آمریکاست؟؟؟

  • م.ز
    0

    خدایا چرا این بهتر شدن اوضاع برای ما محسوس نیست؟!نکند زیر فشارها حواس خود را از دست داده ایم! آقای رئیس جمهور، سهم مردم همواره تحمل و ایستادگی در برابر فشارهای تحریم و سوء مدیریتها بوده و هست.‌.. ظاهرا سهم شما و دیگر مسئولین هم به امید واهی دادن به مردم و انتشار آمار عجیب خلاصه میشود‌... دائما میگویید اوضاع بهتر شده است اما چون از جانب مردم ذره ای بهبود اوضاع حس نمیشود،نتیجه این نطقها، متهم شدن شما به دروغ گویی را در پی دارد.پس لطفا اجازه دهید با درد خودمان بمیریم.ما را دیگر به خیر شما امیدی نیست...

  • حسین هیزجی
    0

    آقای روحانی درست می گن این همه که دزدی کردن از بیت المال معلومه کیا خوردند گم نشده

  • ارغوان
    0

    جز دروغ و تهمت کاری بلد نیست اقای روحانی

  • علی عیدی
    0

    رئیس جمهور محترم به جای آنکه دنبال کار کردن باشد دنبال حاشیه هستش به خدا خونه دار شدن برای مردم آرزو شده باید جواب مردم را بدهد آقای رئیس جمهور حداقل اگر نمیتونه ساکت باشه مسکن مهر را که مسخره می‌کرد این دولت الان همون مسکن مهر در شهررشت 300 میلیون تومان هستش آقای روحانی یکم شرمنده این مردم باشند بد نیست یکم شرم کنند

  • امیر خان
    0

    دست از حزبی بازی دو جناح بردارید یک عده را جمع میکنید شعار بدهید همه شما ها فاسدید

    نظرات شما -
    • انقلابی
      0

      سلام.مردم با وجود این همه فشار اقتصادی که روشونه دم نزدن حالا چندنفرم پیدا شدن که صدای اعتراضشونو به روش مسالمت امیز به گوش روحانی برسونن شدن فاسد..فاسد این ریس جمهور خائنه که ایرانو ول کرده چسبیده به آمریکا...نتیجش هم که روشنه‌...

  • A.h
    0

    اینقدر که حرف مردم براش مهم نیست وخودخواه هست نسبت به اعتراض مردم فقط حرف مفت زده و یه عده که نون خور خودش بودن وشکمشون سیر بود براش دست وسوت زدن اصلا این آقای مثلا ریئس جمهور از مشکلات مردم چی میفهمه

  • فهيمه
    0

    اين بنده خداها دلشون براي كي سوخته ؟تا روحاني ميگه اينها صداي شما مردم نيستن ملت شروع ميكنن به تشويق و حمايت از روحاني ،هر چي سرمون مياد حقمونه

  • دختر آریایی
    0

    همشون از بالاتا پایین یکین دیگه شناختیمشون گولم نمیخوریم...

  • سالاری
    0

    دمشون گرم مردم با فرهنگ یزدی و دانشجویان فهیم یزد که با شعارشون حرف دلشونو دردشونو قشنگ به گوش رئیس جمهور رساندن اینها اقلیت نیستن ما همگی پشتیبان این مردمیم که رئیس جمهور اقلیت میخوانه

  • دلار
    0

    وای . جناب آقای رئیس جمهور محترم. تومان را ول کنیم .بچسبیم به دلار ها فقط. اینجوری که‌جنابعالی ذکر فرمودید اگر این مبالغ دلار به مملکت برگردد و بین ۸۰ و چند میلیون شهروند ایرانی و حتما‌ خود شما. به طور مساوی تقسیم میشد چه حالی میداد..؟ حد اقل هر شهروندی ۵۰ میلیون دولار گیرش میومد...!!! خدا یا .این پولها را برگردان تا همه ما پولدار خوب بشویم. الهی امین .

  • محمد
    0

    روحانی خیلی نازو مامانی

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      بخدا جواب ازاین بهترنخونده بودم

  • بینام
    0

    تویی که اسلام رانمیشناسی مردم رابه اسلام دعوت میکنی تواگراسلام میشناسی چراقوانین اسلام رازیرپامیگذاری وبه مردم ظلم میکنی ووضعیت اقتصادی ومعیشتی مردم کمرمردم راشکسته وفسادازخودت ونزدیکانت شروع شده حالادم ازمبارزه بافسادمیزنی ودروغهایی که به مردم گفتی وعمل نکردی وبادروغ خودت رابه تخت ریاست جمهوری رساندی این رابدان یک روزی پرت میشوی پایین وگردنت میشکنه

  • میثم
    0

    هرچی بوده خوب برادر احمدی نژاد که اونو ندزدیه استدلال این کلید ساز اینه چون اون زمان این پول یک دزد اونو پس نداده. برادر من یعنی آقای فریدون نیز باید ببرد. خودش بتنهای. بقیه هم به سهم خود

  • قربانی
    0

    با سلام خواست ومطالبات به حق مردم از دولتی که روز اول شعارش رو همه میدونن اینه که تعداد محدود و این صدای آمریکاس اینه؟؟؟ جواب مردم در حالیکه همه فهمیدن بالارفتن دلار و این همه گرانی و فشار سیاست نادرست و ناجوانمردانه همین دولت بود نه تحریم..و برای جبران کسری بودجه دولت پر هزینه و جلوگیری از ورشکستگی بانکهای وابسته به دولت بود که با دادن وامهای میلیاردی به تعدادی محدود درحال نابودی بودن پس تنها راه کسری ...چپاول جیب مردم بود ..با ارائه و تبلیغات دروغ توسط رسانه ملی چرا که در هر گزارشی که رسانه ملی اعلام میکرد در مورد هر جنسی و حتی به بهانه گرانی دلار و تحریم پافشاری میکرد مردم غیور و همیشه در صحنه ایران هم برای گرفتن جنس مورد نظر صف میکشیدن. .و به این سیاست چپاول دولت پولدارا و قشر اختلاس گر کمک کردن وهمچنان هم ادامه داره اگر دلار وطلا بالاتر نرفت دلیلش مشخصه دولت فهمید مردم و بازار کشش ندارن پس هروز یه جنسی رو تبلیغ کرد توسط رسانه ملی ...به بهانه تحریم وووو اما حالا بجای عذرخواهی از مردم بازهم دولت قبلی رو متهم میکنه مثل سالهای اول همین دولت... اتهام زدن بجای قبول کردن اشتباهات در اجرای سیاست های نادرستشان و برجامی که تحمیل شده به ایران ...حالا هر دو ماه دو ماه یک گام برمیدارن و هنوزم بجای اتکا به رهبری و همین مردم به غرب چشم دوختن که اصلا براشون مهم نیست چرا این دولت به مردم متکی نیست و سریعا از برجام خارج نمیشه که حساب دست خیلیها بیاد از جمله آمریکا ولی ....افسوس حالا چی شده به خاطر مطالبات به حق مردم شده صدای آمریکا؟؟؟همون که خودشون نشستن باهاشون مذاکره کردن و روز اول هم افتخار میکردن اگر بد و اخ بود چرا خودتون رفتین مذاکره ؟؟؟حالا چی شده ........

  • آرام
    0

    خواسته مردم حق و بجا هست و دولت روحانی واقعا عملکرد بسیار بدی در همه زمینه ها داشته و دائما دیگران رو مقصر میدونه خدا شرش رو هرچه زودتر از سرما کم کنه

  • سیدجواد
    0

    به این رئیس جمهورازخودراضی بفرمائیدسفره مردم هرروزتنگ ترمیشه توپ راتوزمین دیگران نندازید....روزی حساب وکتابی هست ازخداشرم کنید....

  • محمدرضاملامحمدی
    0

    روحانی مردسخن.....مردحرف‌....مردقول ووعده...مرد بدون عمل...مردبی تدبیر...مردخالی ازخوبی ها..مردشکننده کمرمردم شریف ایران.

  • ت
    0

    زمان احمدی نژاد خونخ خریدم 80 تومن الان 500 تومنه بیچاره ملت خدا لعنت کنه کساییکه به جای توکل بر خدا و تلاش چشم امیدشون به دشمنه و مردم رو بد بخت کردن

  • مجتبی عباسی
    0

    عزیزان محترم خبر فوری، یک جانبه گرایی نکنید، کاملا معلومه شما از کدوم حزب پیروی میکنید، خواهشی که دارم اینه که عدالت داشته باشید، به نظر من آقای روحانی درست میگن و بهترین هستند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      جدی خوب شد گفتی برم بینم دلار چنده

  • سیدحبیب سیف
    0

    سعار درستی است که باید رییس جمهور پاسخ دهد چون از اول دولت روحانی فقط وفقط درگیر دولت اقای احمدی نژاد بود وهست اق جان خودت برای این مردم چکار کردی؟

  • محمد داودآبادی
    0

    سلام خداقوت آقای روحانی . فکر میکنم کمتر حرف بزنی و بیشتر عمل بکنید بسیاری از موضوعات و مشکلات مملکت حل میشوت . آقای روحانی بنظر من حنجره آمریکا جیب اختلاسگران و رشوه گیران و پارتی بازان و فامیل بازان و حرافهاست . شمارو بخدا بگویید اصلاحات اول باید هرکس از خودش شروع کند تا اوضاع بهتر و بهتر شود . هرکس اول خودش را اصلاح کند و دوم دروغ را زشت و بد معرفی کنیم . هرکس دروغ گفت مجازات شود اینرا طی لایحه ای به قانون تبدیل کنید و همه در برابر کوچکترین دروغ بازخواست شوند ، مگر اسلام دروغ را خوردن گوشت مرده نمیداند ؟ پس چرا در جامعه مسءولان بیشتر دروغ میگویند و در بین مردم هم عادی شده ؟ ! سوم لایحه ای بدهید به مجلس که قول و قرارهای قبل از انتخابات اگر فرد کاندید بواسطه قولها برنده شد در محکمه ای بررسی شود چقدر محقق شده و میشود . چهارم وابستگان نزدیک مسءلان اگر مرتکب روشوه و اختلاس شدند بیشتر و زودتر مجازات شوند و اون مسءول هم عذر خوتهی کند ، تا ماهم بگوییم ؛ ببینید اینجامملکت اسلامی است اگر برادر رییس جمهور هم تخلف کند برخورد میشود و کسی هم حمایت نمیکند . البته هر مسءلی و در هر رده ای که باشد در برابر قانون برابراست . وحدت را و وحدت را کمک کنید تا تحقق یک اصل اسلامی را کمک کرده باشیم . رهبری را تضعیف نکنیم که تضعیف رهبری حرامترین چیزی است که میشناسم مملکت را در طوفان حوادث هوشمندی و تیزبینی و بصیرت رهبری معظم نجات داده این حکم مهم را تضعیف نکنیم در آخر ؛ شما وقتی کاندید شدید کاملا مملکت قانون اساسی ، و اختیارات و مقدورات و امکانات و منابع و چالشهارو میشناحتید و با این بستر قول شرایط بهتر رادادید ؛ بیاد بیاورید و امروز خود و همکارانتان یک مروری به قولهایتان بیندازید البته کارهایی هم کرده اید که انشاا... خدا از شما قبول کند .

  • امیر شکور
    0

    ضمن عرض سلام متاسفانه روحانی یک دروغ گوی بزرگی است که چوپان دروغگو و پینوکیو به گرد پاهاش هم نمیرسن با اینکه میدونیم مملکت رو روحانی اداره نمیکنه و از جای دیگه داره اداره میشه ولی باز هم اگر جرات داشت تو تریبون میگفت چه خبره آخرش این بود که بر کنارش میکردن مردم خسته شدن مگه یه آدم چند بار دنیا میاد

  • احمد یوسفیان
    0

    روحانی دروغگو جهانگیری هزار پله بدتر اون نوبخت دزد و حروم خور تمام وزرا رانتی و بیسواد و از مشکل مردم بی خبرن ؟بابا بس کنید پدر مردم در اومد آبرویی تو دنیا نداریم همه چیز چند برابر شده شما عرضه ندارید دکترا رو قانع کنید که دستگاه کارتخوان بزارن بعد میخواهید مملکت رو اداره کنید مردم رو مسخره کردید و به اسم اسلام هر کاری میکنید ولی صبر خدا هم حدی داره بالاخره این جوری نمیمونه

  • ناشناس
    0

    توروخدامردم درانتخابات دقت کنیدبه کیارای میدین.به کسی رای بدین (انقلابی،پیروخط امام ورهبری،دشمن شناس،شکست ناپذیر،...)باشه.چون همه چیزروماتعیین می کنیم.ماهرچه بدست اوردیم ازمقاومت وایستادگی بوده،درسایه ی سازش بادشمنانمون هیچی درست نمیشه.این وعده ی الهیه.(ان تنصرالله ینصرکم)

  • وحید عابدی
    0

    سلام طرف صحبتم با آقای روحانی و کابینه ایشونه اینکه میاید شعار میدید ما این کارو کردیم اون کارو کردیم باید شما رو متوجه این کنم که زمان قلقلک میرزا نیست تمام ملت شریف ایران کاملا خبر دارند که بودجه مملکت کجاها داره هزینه میشه همچین کار شاقیم نمیکنید با پول مردم میرید پروژه هایی احداث میکنید بعد تو بوقو کرنا میکنید شما هم نبودید این کارا انجام میشد. متاسفانه دولت تدبیر و ناامیدی شما بنیان خانواده،بنیان مدارس ،بنیان مردم سالاریو هدف قرار داده که کاملا آثار مخربش قابل دید بر همگانه پس تو این وقت کمی که از بازی بدتون مونده به فکر اصلاحات باشید آقای روحانی.

  • رضا
    0

    سلام...آقای رییس جمهور که عادت به فرافکنی عملکرد خود و دولتمردانشان دارند بهترین و مسجل ترین شاهد بر بی کفایتی ایشان کلیپ های سخنرانی های انتخاباتی و وعده های یامفتی که به این ملت دادن می باشد...چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است...جابل اینکه همچنان بر این مشی کاذب رهرو هستن

  • هوشنگ
    0

    سلام،. اینهمه نماینده مفتخر بی غیرت هست چرا متل امریکا رای به استیضاح روحانی نمیدن،. انقدر مفسد و جیره خوار تو مملکت هست که حاضر نیستند بخاطر مردم کاری بکنند

  • پدرام
    0

    واله ما عملکرد ننگین تو رو از ترامپ هم بدتر میدونیم. یک دروغگوی امنیتی افساد طلب که گندکاری ضعف و بقول خودشون فَساد هاشو میندازه گردن ترامپ. انگار قبل از اینکه ترامپ برجامو پاره کنه مملکت گل و بلبل بود با فروش اون همه نفت و ...

  • شهرام
    0

    اکثریت حاکم عادت دارن هر ضعف فساد گندکاری بی برنامه گی و ... خودشون رو بندازن گردن یه دشمن فرضی و چه کسی بهتر از آمریکا . سالیان اخیر چون فسادها بی شمار شده لاجرم دشمنان فرضی بیشتری تراشیدن از قبیل اسراییل عربستان امارات و ... حتی یه نفر گفته دشمن تو پوشک بچه هامون مواد عقیم کننده میریزن!!! هیچ دشمن و کشوری اندازه شما بیکار بیمار و متوهم نیست و همه به فکر پیشرفت کشور خودشونن البته غیر از بی عرضه های داخلی ما

  • هادی
    0

    رییس جمهور روحانی یه جوری میدان نفتی مال مردمه انگار پولش تو جیب ما میره... این میدان نفتی آخرش به اختلاس و رانت بازی رییس و وزیر ها میکشه....حالا اگه گفته کل درامد این میدان نفتی تو حساب مردم میریزیم یه چیزی؛ ایقد مردم ما دارن تو بدبختی و بی پولی غلط میزنن میگه کار آمریکا بوده؛ اون موقع که هم نفت میفروختید همینی بودیم که الان هستیم فقط عمرمون داره میگذره.... من نمیدونم چرا به اسم مردم میزنن و به کام خودشون میره

  • ابوالفضل صادقی
    0

    چند سال پیش روحانی تو همین یزد باد به غبغب انداخت و صحبت از شکستن حصر خانگی فتنه گران کرد . مردم هم سر مست از وعده های تو خالی این آقا !!! براش سوت و کف می زدند . ولی الان اوضاع خیلی فرق کرده خدا کنه مردم فهمیده باشند که به چه کسی باید رأی بدن . کسی که خودش و کابینه اش همگی قائل به کار جهادی باشند نه چشمشون به دست غربی ها باشه انتخابات اسفند امسال تمرین بصیرت هست برای انتخابات ۱۴۰۰

  • ایرانی
    0

    کشف میدان جدید نفتی رو به حزب اله لبنان حشدالشعبی عراق انصاراله یمن زینبیون پاکستان فاطمیون افغانستان و اسد قاتل و شیخ زکزاکی نیجریه و سایر انصار و اعوان آقایون بی غیرت تبریک میگم

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      اگه بخوان عادلانه تقسیم کنن، نباید سرمایه های جنوب و شهرهای های که اکثرا کسی کمتر بهشون بها میدن رو بریزن تو حلقوم تهرانیا و کرجیا....

    • احمدی
      0

      چه تبریکی، تبریک به خودشو و خانوادهاشونو و اون جیره خورایی که دور برشونن. از پول نفت ۴۵ تومن میده اونم میخوا قطع کنه واسه هزینه عیش و نوش اقازاده ها شون

  • محمد
    0

    من میگویم بهم زدن و شانتاژ کردن در نراسم یک نسیول در نظام مقدس جمهوری اسلامی مادامی که در مسیولیت و حمایت رهبری معظم است بسیار ناشایست و خلاف رهنمودهای رهبری است و خوراک تبلیغات و سواستفاده دشمنان در کمین نشسته منزوی این نظام است انتقاد و سوال و مخالفت و اعلام مواضع راه خود و رفتار اسلامی دارد و این در جهارچوب اخلاق ورفتار مودبانه یزد و یزدی نبود این روش انهایی است که در یک نظام غیر مردمی و ...هستند ..با پوزش

  • سعید
    0

    کانال خبر فوری تونسته مثل بی بی سی یواش یواش خواسته های اصولگراهای تندرو رو به اسم خبر رسانی به مردم تلقین کن به زودی همه این رو خواهند فهمید که شما از صدا و سیمای میلی هم ضد مردمی ترید

  • امین
    0

    وقتی به امام خمینی گفتن بنی صدر به نام مستعار sd_lour one جاسوس سازمان سیا هست اما گفت برید باهاش کار کنید.... این ینی مورد قبول امام بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟::::::::::::::::::: نخیر امام منطقش این بود که مردم انخاب کردن و نماینده های خوده مردم تصمیم بگیرن.ک در نهایت توسط مجلس غدم کفایتش تایید شدو ... اینکه رهبر چیزی نمیگه به معنای تایید نیست...مردم اگاه شدن و مطالبه صحیح دارند... اینکه از رییس جمهور عمل بخواهی بر هم زدن مظم نیست... اصلاح طلب عزیز اول اصلاح شو بعد اصلاحات دیگران رو طلب کن.... اصلاح شو و طلب کن... و من الله توفیق

    نظرات شما -
    • ....
      0

      دوست عزیز یه سوال دارم.یه پدر که میبینه بچهه داره می‌ره تو چاه باید وایسه تا بیوفته؟ ی سری میگن بیوفته تا دوباره وایسه بعد بچهه می‌فهمه اشتباه کرده باباته دوباره باید نگاه کنه تا بچهه بیوفته ؟ این چه منطقیه ب کار میبرید شما؟ هربار سکوت این پدری که میگه انتخاب خودش بوده ممکنه بچه یا مملکتو چندین سال عقب بندازه!!! یا کلا مسیرو عوض کنه و به نابودی بکشه!!! پس لطف کنید منطق چرت میارید

    • توحید
      0

      آقای امین درست می گوید -- .... امسال انتخابات مجلسه چشمامون را باز کنیم رهبر با مجلس و دولت خوب تقویت میشه اونوقت کل خانواده پشت پدر باشن بچه سرتق گی میخوره خانواده رو به خسارت بندازه

  • علی برنقوری
    0

    روحانی دروغگو فقط شعار میده فسادهاییکه دردولت اتفاق افتاده چرا روحانی که ریس دولت هست به قوه قضاییه گزارش نکرده خود عدم گزارش مسعول دولت جرم محسوب میشه وسلام ودرود بر آقای رییسی مرد عمل وباخداست خداوندحافضش باشه توده مردم آقای رییسی را دوست میدارندوبه صداقت اواعتماد دارند

  • امیر
    0

    خلایق هرچه لایق..اون زمانی ک بعضیا خودشونو میکشتن ک بهش رای بدن بایدبه اینجاشم فکرمیکردن!!!!

  • رضا
    0

    تا‌شفافیت‌‌نباشد‌اقتصاد‌مملکت‌درست‌نمی‌شود با‌این‌وضع‌هر‌کسی‌به‌جای‌روحانی‌بیاد‌همین‌آش‌وهمین‌کاسه

  • احمدی
    0

    بدبختمون کردی با اون همه وعده و وعید های توخالی. خدایی هم هست. تاوانشون رو پس میدید شمایی که این چنین روزگارمون رو سیاه کردید.

  • ناشناس
    0

    همه ایام روزگار خوردن بردن چپاول وغارت یک سری افراد گردن کلفت از خدا بی خبر بی وجدان که ارزش های انقلاب ودین و مذهب فقط هدف ووسیله اعمال کثیف شان بو ده اعلام میشود .و حتی رئیس جمهور یک کشور جرات ندارد اسم شان ببرد. در کنار این چپاول اکثر مردم بی پناه بدبخت و بیچاره شده اند و شب روز با اه ناله گریه وزاری شرمندگی زن و بچه های بیکار ونا امید از آینده تاریک سپری میشود خدای کاری کن .فرجی برسان.

  • محمدرضاملامحمدی
    0

    روحانی بی تدبیرترین رئیس جمهوردنیاست.فقط وعده فقط قول فقط حرف فقط انتقادوحرف زشت به منتقدین.

  • آریان
    0

    اقا من دوتا جمله میگم جای کلی حرف خواهشا نظرو بزارید حسن روحانی=بنی صدر

  • سعید
    0

    شما مردم رو قسم میدم به جان عزیزانتون زمان انتخابات بادقت بیشتری انتخاب کنید تا گرفتار نشید.رهبری چقدر هشدار دادند که درست انتخاب کنید.

  • علی
    0

    به قول قدیمیها خدا کنه این دروغ ها که میگی راست باشه

  • محمد مختاری
    0

    خدا همه را به راه راست هدایت کند ،آقای روحانی با سیاست های پوچ خودش و دولت فاسدش کمر مردم راشکست ،من به او به شعارهای تغییرش که به جهت درست کردن و برداشتن رانت ها رای دادم ولی دولتش از دولت احمدی نژاد خیلی فاسد تر هست وهمه مردم را فریب داد

  • الهه اقایی
    0

    ننگ بر تو اقای روحانی خدانشناسه موج سوار،،،،زنده باد اقای رییسی،،،زنده باد عدالت رییسی

  • هاشم طاها
    0

    دولتی که هیچ چیز دستش نیست چه توقعی ازش دارین؟فکر کردین گروه دیگه یاشخص دیگه ای بجای روحانی بیاد گلستان میشه؟خانه از پای بست ویران است

  • تببفع
    0

    خدا وکیلی دست بردارید بستونه چقدر میخورید از این ملت نفس مردم گرفتید

  • شیخ
    0

    چرا وقتی این مردم مظلوم داد از فساد میزنند سریع به امریکا و بیگانه نسبتشان میدید خوب اول فساد را در درون خودتون درست کنید از خون شهدا خجالت بکشید همین مردم هستند که شما را اون بالا نگه داشتن

  • سیدضیاالدین حسینی
    0

    حسن روحانی دست جلوانداخته عقب نماند چونکه خودش میداند توی این ۶سال چه بلایی سراین کشور آورده به جای جواب دادن سئوال میکند .تورم گرانی جواب بده روحانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها