کاوانی برای فیکس شدن باید با ایکاردی رقابت کند

توماس توخل، سرمربی PSG بعد از پیروزی دیروز تیمش در لوشامپیونا با گلزنی ایکاردی گفت کاوانی باید بپذیرد که برای راه یافتن به ترکیب اصلی باید با ایکاردی رقابت کند.

کاوانی برای فیکس شدن باید با ایکاردی رقابت کند

بعد از آنکه پاری سن ژرمن دیشب در لیگ1 فرانسه یا همان لوشامپیونا موفق شد حریفش برست را با گلهای دی‌ماریا و ایکاردی با نتیجه 2-1 شکست دهد، توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی گفت که ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای این تیم باید این را بپذیرد که برای راه یافتن به ترکیب فیکس باید با ایکاردی رقابت کند.

کاوانی در بازی دیشب برای اولین بار از روز 25 آگوست به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب PSG به میدان رفته بود ولی نتوانست نمایش خیلی خوبی داشته باشد. او در دقیقه 80 تعویض شد و جای خود را به ایکاردی داد و مهاجم آرژانتینی پنج دقیقه بعد گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

توماس توخل در پایان بازی گفت:" بازی کردن در مقابل این تیم در زمینش برای یک مهاجم کار ساده‌ای نیست. کاوانی فاقد ریتم لازم بود. او باید بتواند رقابتی که برای این پست وجود دارد را مدیریت کند. کار برای یک مهاجم همیشه سخت است چون پست او در زمین پست حساسی است. ولی ما چاره‌ای نداریم جز اینکه اوضاع را بپذیریم و سخت تلاش کنیم. مائورو الان در وضعیت خوبی به سر می‌برد و شانس هم با او یار است و ادینسون باید رقابت کردن با او برای راه یافتن به ترکیب را بپذیرد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها