مدرس فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم:

سخنان پناهیان درباره محاکمه مذاکره‌کنندگان تحت‌ تاثیر طیف احمدی‌نژاد است/ تندروها حتی خودشان را جلوتر از رهبری می‌بینند

محسن غرویان گفت: برخی حرکات و سخنان تند به نظر می‌رسد با مدیریت طیف احمدی‌نژاد است.

سخنان پناهیان درباره محاکمه مذاکره‌کنندگان تحت‌ تاثیر طیف احمدی‌نژاد است/ تندروها حتی خودشان را جلوتر از رهبری می‌بینند

محسن غرویان با اشاره به صحبت‌های اخیر پناهیان که خواستار محاکمه مذاکره‌کنندگان توافق هسته‌ای شده بود، گفت: برای بررسی چنین رفتارهایی می‌توان به چند نکته اشاره کرد. اول اینکه باید گفت این‌گونه حرکات و سخنان تند به نظر می‌رسد با مدیریت طیف احمدی‌نژاد است.

او ادامه داد: در واقع آنها به طیف احمدی‌نژاد وابسته‌اند و چون به فکر این هستند که بعد از دولت روحانی روی کار بیایند، سعی دارند جامعه را ملتهب کنند تا خودشان را منجی کشور نشان دهند.

وی افزود: همچنین آنها به دلیل دنبال این هستند که شکست‌های انتخاباتی سال‌های گذشته را به نوعی جبران کنند و به همین دلیل صلاح خودشان را در سیاه‌نمایی می‌بینند.

مدرس فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه گفت:‌ تلاش‌های تندروها همچنین نشان می‌دهد‌ حتی خودشان را جلوتر از رهبری می‌بینند. من خودم در جلسه‌ای بودم که آقای ظریف گفتند از نیویورک با رهبری تماس گرفته و ایشان گفته‌اند: «شما مذاکرات را با صلابت ادامه بدهید.» مقام معظم رهبری حتی برداشتن گام‌های هسته‌ای را خیلی علنی تایید کردند و گفتند بعد از خروج آمریکا از برجام باید طبق توافق هسته‌ای تعهدات‌مان را کاهش بدهیم.

غرویان توضیح داد: شرح این شرایط نشانگر آن است که حرف‌هایی که درباره برجام زده می‌شود و تخریب‌هایی که علیه مذاکره‌کنندگان صورت می‌گیرد،‌ کارهایی غیرقانونی هستند و با هدف و نیت سیاسی پیگیری می‌شوند. البته مردم ایران مردمی باهوش و نکته‌سنج هستند. به همین دلیل این پیام را باید به افراطیون داد که در آینده‌ای نزدیک مجبور به تحمل حاشیه‌نشینی خواهند شد.

این چهره حوزوی همچنین تاکید کرد: در سال‌های اخیر، مخصوصاً بعد از روی کار آمدن دولت روحانی و مجلس دهم، بازندگان انتخاباتی هنوز با شکست کنار نیامده‌اند. آنها به جای اینکه بروند و ایرادهایشان را اصلاح کنند و به فکر این باشند که برنامه‌های مدونی برای اداره کشور ترتیب دهند تا از این طریق بتوانند مردم را به رأی دادن ترغیب کنند، به طور دائم حاشیه‌سازی می‌کنند و ترجیح‌شان را سیاه‌نمایی و تخریب دیگری گذاشته‌اند تا بار دیگر فرصت حضور در دولت و مجلس را به دست آورند.

محسن غرویان در پایان گفت: توصیه‌ مشفقانه به تندروها این است که دست از خرابکاری و تحرکات ضرررسان بردارند، چراکه کشور سختی‌های زیادی را تجربه می‌کند. به همین دلیل لازم است همه گروه‌ها اولویت را مصالح نظام بدانند.

منبع: اعتمادآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر مذاکره کنندگان و دلسوزان ملت

  • ....
    0

    پناهیان خیلی بهتر خودت تهمت نزن حرف حق میزنه دردتون میگیرد شما تا جایی کم میارید از رهبری مایع میگذارید.

  • علوی
    0

    بازم از این گردن کلفت درباری نظر نوشتید؟!! این چکاره است؟! کسانیکه برخلاف نظر رهبری موجب خسران به مملکت شدند باید محاکمه بشوند. تیم مذاکره کننده اغلب جاسوس و خائن هستند

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      توهین نکن آقای مودب

  • كاوه
    0

    شما خودتان را جلوتر از رهبري نميبينيد ؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا توصيه هاي رهبري را در مذاكرات لحاظ نكرديد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حشمت
    0

    حداقل احمدي نژاد 4 سال كار كرد 4 سال دوم خراب كرد .... ولي شما كلا خراب كرديد .... كاري براي ملت تو اين شش سال نكرديد....

    نظرات شما -
    • صادق....
      0

      احمدی نژاد خیلی ها را با خودش همراه کرد خیلی هایی که او را سرکار آوردند اما وقتی علیه رهبری معظم موضع گرفت همین خیلی ها سکوت کردند و هیچ دفاعی از رهبری مظلوم ننمودند رهبری مظلومی که حتی از روش های دوستان هم ضربه میخوره اما دوستان مدعی ولایت خودشون را ولایی و کارهاشوت را قربت الی الله می دونند.... کی میخواید بیدار بشید؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها