روایت خروج ۲۲ میلیارد دلار توسط یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد


19 آبان 1398 - 10:30
5dc7b58cdcd5e_2019-11-10_10-30
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: سخنان آقای جهانگیری در زمینه خروج ۲۲ میلیارد دلار از کشور در دولت سابق برای مبارزه با افزایش قیمت ارز، درست است و ما خیلی قبل‌تر‌ها نیز از این موضوع خبر داشتیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس درخصوص اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز برای کنترل قیمت ارز در دولت سابق، اظهار داشت اولین بار که من این موضوع را در قالب مصاحبه‌ای با یک سایت معروف مطرح کردم، بعد از یک ساعت، آن خبر از روی سایت حذف شد و مسئولان آن سایت خبری گفتند، از طرف یک نهاد نظارتی با ما تماس گرفتند و مجبور به حذف این خبر شدیم، این در شرایطی بود که من تمامی اسناد مربوط به موضوع را در اختیار داشتم.

غلامعلی جعفرزاده افزود: سخنان آقای جهانگیری در زمینه خروج ۲۲ میلیارد دلار از کشور در دولت سابق برای مبارزه با افزایش قیمت ارز، درست است و ما خیلی قبل‌تر‌ها نیز از این موضوع خبر داشتیم. یکی از اتهاماتی که منجر به محاکمه یکی از اطرافیان محمود احمدی‌نژاد شد، همین موضوع خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور بود. نهاد‌های نظارتی به این موضوع ورود کرده‌اند، اما نباید انتظار داشت که به صورت گسترده‌ای این موضوعات را رسانه‌ای کنند، زیرا یک استدلال‌هایی پشت این قضیه وجود دارد و جنبه‌های دیگر آن باعث شده است که نتوانسته‌اند این مسأله را رسانه‌ای کنند.

جعفرزاده گفت که اسناد و مدارک لازم در این باره را در اختیار دارد و آن‌ها را ارائه می‌کند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: سخنان آقای جهانگیری در زمینه خروج ۲۲ میلیارد دلار از کشور در دولت سابق برای مبارزه با افزایش قیمت ارز، درست است و ما خیلی قبل‌تر‌ها نیز از این موضوع خبر داشتیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dc7b58cdcd5e_2019-11-10_10-30
19 آبان 1398 - 10:30

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس درخصوص اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز برای کنترل قیمت ارز در دولت سابق، اظهار داشت اولین بار که من این موضوع را در قالب مصاحبه‌ای با یک سایت معروف مطرح کردم، بعد از یک ساعت، آن خبر از روی سایت حذف شد و مسئولان آن سایت خبری گفتند، از طرف یک نهاد نظارتی با ما تماس گرفتند و مجبور به حذف این خبر شدیم، این در شرایطی بود که من تمامی اسناد مربوط به موضوع را در اختیار داشتم.

غلامعلی جعفرزاده افزود: سخنان آقای جهانگیری در زمینه خروج ۲۲ میلیارد دلار از کشور در دولت سابق برای مبارزه با افزایش قیمت ارز، درست است و ما خیلی قبل‌تر‌ها نیز از این موضوع خبر داشتیم. یکی از اتهاماتی که منجر به محاکمه یکی از اطرافیان محمود احمدی‌نژاد شد، همین موضوع خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور بود. نهاد‌های نظارتی به این موضوع ورود کرده‌اند، اما نباید انتظار داشت که به صورت گسترده‌ای این موضوعات را رسانه‌ای کنند، زیرا یک استدلال‌هایی پشت این قضیه وجود دارد و جنبه‌های دیگر آن باعث شده است که نتوانسته‌اند این مسأله را رسانه‌ای کنند.

جعفرزاده گفت که اسناد و مدارک لازم در این باره را در اختیار دارد و آن‌ها را ارائه می‌کند.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 24
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
شهروند 0 0 پاسخ 1398/8/21 -09:43

به ذلنوری بگو بیاید ...بجای پیگیری حق و حقوق مردم حرف مفت نزنه آخه

خ 2 0 پاسخ 1398/8/20 -18:59

آی هوارملت دم انتخابات همه پاک و منزه و افشاگر و ضد فساد شدندملت به امثال اینها رای ندیم،چند سال خفه خون گرفته حالا فقط حرف،اولویت اول معیشت و اقتصاد ه ولی اولویت اول اینها پاک کردن گندهاشون و ناکارآمدی هاشونه،

محسن 1 0 پاسخ 1398/8/20 -18:30

فساد اندر فساده مربوط به یه دولت هم نیست مربوط به همشونه،بوی الرحمن همتون با نطامتون دهره میاد

محمد 1 0 پاسخ 1398/8/20 -18:28

براساس کدام اقتصادی خروج ارز باعث پایین اومدن قیمتش میشه!!!! بعدشم مگرخارجش کرون ارز قیمتش امد پایین ،مردم چی فرص میکنید؟صاف پوست کنده بگید بقصد چپو کردنش خارجش کردن

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/8/20 -14:44

ما منتظریم اینها مملکت را درست کنند.

م.م.ک 1 1 پاسخ 1398/8/20 -10:56

به مدیران سایت خبرفوری توصیه میکنم شهامت اظهار وابستگی خودتان به اصلاح طلبان را داشته باشید زیرا صرفا اظهار نظرهای موافق با اصلاح طلبها را منعکس میکنید ایا شما هم مثل جماعت اصلاح طلب با مخاطبین تون رو راست نیستید ؟؟

شهرام 1398/8/21 -00:08

دوست عزیز نگاه شما کجه . تا جایی که من دیدم همه نوع نظر رو پوشش میدن . دستشون هم درد نکنه

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1398/8/20 -06:58

عیب این اون نکنید اگرپولی زمان احمدی نژاد رفته زمان شما هم رفته اگر کسی حرف احمدی نژاد بزنه چشمانش کور بشه

محمودی 3 0 پاسخ 1398/8/20 -01:44

دولت سابق که رفت . هشت سال دولت فعلی هم چند وقت دیگه تمومه. اسناد و مدارک هم که پیش شما محفوظ . یه وقت اونارو ندی به دادگاه یا مقامات صالحه. ای خاک بر سر ما که تو نماینده مجلسی.

احمد 10 1 پاسخ 1398/8/19 -23:44

بخدا قسم حقارت و رذالت تو چهره این ادمای حوچی گر بی خاصیت که تو این جمهوری اسلامی بی درو پیکر اسم نماینده مردم رو هم به یدک میکشن کاملامشخص و هویداست باید وقتی اسم احمدی نژاد رو میارید دهنتون ابکشیده باشه بعد ... این انسانهای حقیرِ فریبکار مثل کف روی اب، جوری از صحنه حذف بشن که انگار از اول هم نبودن رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون ...

زهرا 13 0 پاسخ 1398/8/19 -21:41

آقای روحانی شما فساد برادر و زمان رئیس جمهوری خودت را جواب بده بقیه با ما

الب 9 0 پاسخ 1398/8/19 -17:08

دروغ افسادطلبان.اگر حتی یک میلیون دلار جابه جا شودونه مجلس ونه دستگاههای نظارتی حرفی نزده اند همه راباید حبس یا اعدام کرد.متاسفانه کسی برای تهمتهایش هم جوابگو نیست

بهمن 10 0 پاسخ 1398/8/19 -16:51

اینکه مبلغی دلار از کشور خارج شده، خبر ابتر و ناقصی است؛ زیرا بسیار دلارها برای مقاصد درست و غلط از کشور خارج شده و در اخبارها هم برجسته نشده است. اینکه دلارها برای چه منظوری از کشور خارج شده مهم است تا شنونده دچار خطای در برداشت نگردد. همه می دانیم که با تمام تلاشی که کردند انگ مالی به احمدی نژاد وارد نشد(نه خود، نه برادر و نه خانواده خود بخلاف دولت فعلی)استناد به حرف جهانگیری که پرونده برادرش مفتوح است و قاچاق لباس را توجیه می نماید، تکیه بر علف است؛ بنابراین سزاوار است آن نماینده مستقل بجای ابهام آفرینی، گوشه ای از اسناد متقن و بی خدشه خود را ضمیمه ادعا نماید. والا مستقل بودنش Delete می گردد و حسابش با کرام الکاتبین است.

رضا 7 0 پاسخ 1398/8/19 -16:14

اینانان همانند اشخاصی هستن که قرآن را بر سر نیزها زدن

کاربر ناشناس 1398/8/19 -18:12

دزدی می آید وسنگی می زند ومی رود دراین میان آتش بیار معرکه می‌شود وخود رانخود اش می کند درصورتیکه اشتباهات گذشته راپای دیگران نگذاریم مردم می فهمند که تمام این حرفها دردی را دوا نمی کند مهم برخورد با هر مفسد است خواه برادر رئیس جمهور باشدیا اطرافیان رئیس جمهور چپ با شد یا راست ویا مستقل مهم نفس مبارزه با فساد است دولت بهتر است تغییر رویه بدهد وبه جای واردات توجه به تولیدات داخلی بها بدهد وکمک به مردم وحل مشکلات جوانان وعقب ماندگیها راجبران کند.

جکی چان 7 1 پاسخ 1398/8/19 -15:32

سلام عزیزم خودتونو ناراحت نفرمایید. شما حجابتو رعایت کن. مرگ بر امریکاتو بگو. مقاومت اقتصادی بفرماییدو برای روز قیامت استغفار کن و برای فرج دعا بفرمایید

آزاده 3 0 پاسخ 1398/8/19 -15:19

قربون دهنت محمدآقای ۱۳:۱۸ دقیقه ، حرف دل همه رو زدی این مردک فکر میکنه با این حرفا دوباره نماینده میشه !! ولی حیفه خاک تو سرش باشه باید چیزهای دیگه توسرش باشه .

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/8/19 -14:19

یعنی چهل سال ما نتوانستیم یک دولت با مسئولیت داشته باشیم همش فساد مالی ، هنوز هم ادامه دارد تا کی!!!؟؟؟؟؟

reza 1398/8/19 -17:59

دقيقن 40 سال فساد 40 سال دزدي 40 سال فقر و بدبختي براي ملت... آره اينم زندگي اجباري ما ايرانيا

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1398/8/19 -14:16

هر کس دنبال یک مقصر میگردد و تا وقتی مدیریت کشور اینچنین باشد آسمان همین رنگ است!!

محم 9 0 پاسخ 1398/8/19 -13:18

خاک بر سرت جعفرزاده تو که به حساي خودت نماينده مجلس هستي چرا تاکنون در اين شش سال يک نامه به قوه قضاييه ننوشتي چرا در خصوص اين همه اختلاس وسوئ مديريت و قرارداد کرسنت وبابک جزايري وخاوري ها و دستگيري دفتر قو ه قضاييه وبرادران لاريجاني و جهانگيري وريس جمهور واين همه مشکلات کجا بودي شماها فقط از خانواده شهدا وجانيازان وانقلاب ورهبري وامام فقط يک پله کان درست کرديد چرا در طول مدت نمايندگي شفاف حرف نمي زنيد چرا وظايف نمايندگيتان را در ست انجام نمي دهيد پيشنهاد مي کنم بعد از دوران خفت بار نمايندگي بقيه عمرتان را استغفار وآمرزش گناهان مشغول باشيد