کورتوا: ادن هازارد نیاز به گلزنی ندارد

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید ثبت کلین شیت های متوالی را محصول عملکرد تیمی می داند.

کورتوا: ادن هازارد نیاز به گلزنی ندارد

تیبو کورتوا که در اوایل فصل به شدت مورد انتقاد قرار داشت و بارها گل های بدی دریافت می کرد، اخیرا از شرایط خوبی برخوردار بوده و موفق به ثبت شش کلین شیت متوالی شده است. حالا تیبو کورتوا بعد از دیدار برابر ایبار، در مورد دلایل گل نخوردن رئال مادرید صحبت کرده است.

تیبو کورتوا گفت: "ثبت کلین شیت دیگر؟ این اتفاق برای کل تیم خوب است و البته فقط کار دروازه بان نبوده و معطوف به عملکرد کل تیم است. شما باید با هم دفاع و با هم حمله کنید و در این شرایط گل زدن بسیار دشوار می شود.

از ثبت کلین شیت بسیار خوشحالم و معتقدم تمام وظیفه شما این است که تلاش کرده، به خود اعتماد داشته باشید و همیشه کار کنید. ما باید با اعتماد به نفس به کار خود خود ادامه دهیم و من فکر می کنم پیروزی در استانبول به این امر کمک کرد.

عملکرد ادن هازارد؟ او در بازی های دیگر بسیار خوب بازی کرده بود و امروز نیز نمایش خوبی ارائه داد. اگرچه ادن هازارد نتوانست گلزنی کند، اما در جریان بازی بسیار تعیین کننده بود. امیدوارم او برای افزایش اعتماد به نفس در بازی های بعدی موفق به گلزنی شود، البته به نظر من هازارد برای اثبات خود نیاز به گلزنی ندارد.

رکورد ایکر کاسیاس؟ من در مورد رکورد ها فکر نمی کنم، بلکه تمام فکر من مشغول کسب پیروزی در مسابقات است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها