بهترین برند های دوچرخه موجود در بازار ایران کدام اند؟/چرا فروشگاه دوچرخه آریاچرخ؟

خرید دوچرخه مثل هر کالای دیگری نیاز به داشتن اطاعاتی کامل درباره مشخصات آن دارد.

بهترین برند های دوچرخه موجود در بازار ایران کدام اند؟/چرا فروشگاه دوچرخه آریاچرخ؟

خرید دوچرخه نه تنها مثل هر کالای دیگری نیاز به داشتن اطاعاتی کامل درباره مشخصات آن دارد بلکه از آنجا که بر اساس نوع نیاز و استفاده شما ، قطعات و فریم دوچرخه تغییر می کند لذا می بایستی با دقت بیشتری در جهت انتخاب آن عمل نماییم. با توجه به وجود مسائل فنی متعدد و تنوع زیاد دوچرخه ها، برای خرید دوچرخه و لوازم جانبی آن باید به اطلاعات محصولات توجه ویژه تری داشته باشیم. در ادامه این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را برای خرید دوچرخه و همچنین لوازم جانبی دوچرخه داشته باشید.

بهترین برند های دوچرخه موجود در بازار ایران کدام اند؟

جاینت، فوجی، بلاست، مریدا و اسکات از معروف ترین برند های دوچرخه موجود در بازار ایران هستند که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

جاینت

برترین و بهترین برند دوچرخه در دنیا که طرفداران پر و پا قرص خود را هم دارد، محصولات شرکت جاینت است. جاینت محصول یک برند تایوانی است . به کار گیری بهترین مواد و طراحی چشم نواز و همچنین استفاده از اصول مهندسی از مشخصه های برتر این برند دوچرخه هستند.

برای تحقیق و خرید بهترین دوچرخه مناسب با استفاده و نیازتان، شما می توانید از فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم جانبی آریا چرخ بازدید نموده و در صورت نیاز مشاوره تخصصی دریافت نمایید . محصولات اروجینال ، گارانتی معتبر ، تنوع بی نظیر محصولات در کنار نازلترین قیمت را در فروشگاه دوچرخه آریا چرخ خواهید یافت.

چرا فروشگاه دوچرخه آریاچرخ؟

- گارانتی معتبر

- ارسال سریع و ایمن کالا

- تنوع بی نطیر در محصولات

- ارائه با کیفیت ترین محصولات

- نازلترین قیمت برای محصولات اصلی

- مشاوره تخصصی به شما در خصوص اتنخاب دقیق و هوشمندانه

قناری

در طراحی و ساخت دوچرخه کودک قناری از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است تا فرزند دلبند شما بتواند لحضات لذت بخشی را تجربه کند . انواع دوچرخه دخترانه سایر 12 و دوچرخه دخترانه سایز 16 و دوچرخه دخترانه سایز 20 از جمله تولیدات این برند است که طراحی بسیار زیبا و دلنشینی دارند. همچنی انوع سایز ها برای دوچرخه های بچه گانه پسرانه در این برند نیز موجود است . 45 سال قبل اولین دوچرخه قناری توسط تجارتخانه نیکبخت از ژاپن وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون هیچ دوچرخه ای مرغوبیت و دوام دوچرخه های قناری را نداشته است و هنوز بعد از این مدت طولانی دارندگان این دوچرخه حاضر به فروش آنها به چندین برابر قیمت نیستتند . دوچرخه های قناری برای 4 نسل در یک خانواده مورد استفاده قرار گرفته اند .

ویوا

این شرکت از سال 1992 در چین تاسیس شد . و به مرور با رشد تولید و گسترش بازار برای محصولات خود پایه های تولید این شرکت به سریلانکا و ماکائو نیز کشیده شد . این کمپانی هم برای نماینده های خود و هم برای بازرگانان دوچرخه ، محصولات خود را تولید و عرضه می نماید . شعار این شرکت " قابل اعتماد باشید و به سبک خودمان باشید" در تجارت است . اکنون این برند در کشور ما از آوازه خوبی برخوردار است و متقاضیان زیادی برای دوچرخه های این برند در کشور ما وجود دارد . از جمله تولیدات مطرح از این برند دوچرخه سایز 26 ویو ا و دوچرخه کودک ویوا است که اخیرا مدلهای دوچرخه کوهستان سایز 29 و 27.5 ویوا همچنین مدلهای دوچرخه شهری و برقی ویوا را روانه بازار کرده است

بلاست

بلاست شاید نسبت به رقبای خود دیرتر وارد بازار شد اما طی مدتی که وارد بازار ایران شده است، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب نماید. زیبایی و کارآیی بالای محصولات از ویژگی های محصولات بلاست است.

بهترین برند لوازم جانبی دوچرخه چیست؟

لوازم جانبی دوچرخه ها شامل چراغ، کلاه، دستکش، کفش، قمقمه و... می شود. اما بهترین برند لوازم جانبی دوچرخه چیست و چگونه آن را تهیه کنیم؟

شیمانو یکی از برترین برند های لوازم و قطعات جانبی دوچرخه است که در بازار ایران نیز موجود است. شما می توانید برای خرید و سفارش لوازم جانبی دوچرخه شیمانو و همچنین دریافت مشاوره تخصصی رایگان به وب سایت آریاچرخ مراجعه فرمایید.

لوازم دوچرخه شیمانو

امروزه فروش محصولات شیمانو ۵۰٪ بازار جهانی تجهیزات دوچرخه را شامل شده است. محصولات آن شامل تجهیزات پیشران، ترمز، چرخ و پدال برای دوچرخه‌های جاده، کوهستان و هیبرید میباشد.

براساس رده بندی لوازم دوچرخه کورسی شامل موارد زیر است:

DURA ACE ، ULTEGRA، 105 ، TIAGRA، SORA

براساس رده بندی لوازم دوچرخه کوهستانی نیز شامل موارد زیر میباشد:

XTR ، DEORE XT، DEORE LX، SLX ، DEORE، ALIVIO ، ACERA ، ALIVIO، TOURNY ، SIS

این شرکت همچنین رقیبانی نیز در بازار دارد که شرکت های کامپانیولو ایتالیایی و اس آر ای ام SRMA آمرکایی جزو رقیبان اصلی این شرکت محسوب می شوند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها