شایعه عجیب پشت سر سرمربیان تیم ملی و سپاهان

برخلاف دفعه قبل، این بار امید نورافکن به جای اردوی تیم ملی بزرگسالان به اردوی تیم ملی امید می‌رود!

شایعه عجیب پشت سر سرمربیان تیم ملی و سپاهان

وقتی اسامی بازیکنان تیم ملی بزرگسال توسط مارک ویلموتس برای جدال با کامبوج و بحرین اعلام شد، اثری از اسم امید نورافکن مشاهده نمی‌شد و فقط پیام نیازمند، مرتضی منصوری و محمد محبی از سپاهان در اردوی تیم ملی قرار بود، حضور داشته‌باشند.

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان در چارچوب جام حذفی نیز با برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود در همان برهه برگزار شود و دعوت از تنها سه بازیکن سپاهان به تیم ملی بزرگسالان باعث می‌شد دیدار این تیم به تعویق نیافتد.

همین مسائل دست به دست هم داد تا ناگهان اعلام شود، امید نورافکن پیروی توافق میان سرمربیان تیم‌های ملی امید و بزرگسال، به اردوی تیم ملی بزرگسالان منتقل شده‌است. نتیجه مشخص بود:

دیدار حذفی سپاهان مقابل پیکان با رسیدن تعداد ملی‌پوشان زردپوشان اصفهانی به عدد 4، لغو و به زمانی دیگر موکول شد!

امیر قلعه‌نویی وقتی با سوالی در این خصوص روبه‌رو شد تاکید کرد: کافر همه را به کیش خویش پندارد! اینها احتمالا در گذشته خودشان این کارها را کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند و فکر می‌کنند همه تیم‌ها این مدلی هستند. ما در سه بازی گذشته چه نتایجی به دست آوردیم؟ تنها تیمی که به نظرم واقعا ضرر کرد سپاهان بود که در بهترین شرایط از مسابقات دور شده است.

حالا با گذشت تنها 20 روز از آن زمان، امید نورافکن گرچه ابتدا در لیست بزرگسالان حضور داشت، اما با توافق میان ویلموتس و استیلی، نورافکن به اردوی امیدها خواهدرفت!

داستان زمانی جالب‌تر می‎شود که بدانیم سپاهان قرار نیست دیداری در چارچوب لیگ یا جام حذفی در این روزها برگزار کند.

گرچه در کیفیت بالای فنی نورافکن شکی نیست، اما کاش سرمربیان تیم‌های ملی کشورمان برای آگاهی افکار عمومی توضیح دهند چرا دفعه قبل برای بازی با تیم‌هایی مثل کامبوج و بحرین، نورافکن باید تیم ملی امید را (که بازوبندش هم بر بازوی خود اوست) رها می‌کرد، اما برای دیدار حساس با عراق، نیازی به حضور این بازیکن در تیم ملی بزرگسال نبود؟

تیم ملی امید باید در چارچوب مقدماتی المپیک 2020 توکیو، دی‌ماه به مصاف رقبا برود و منطقا بیش از همیشه به کاپیتانش نیاز دارد، اما چرا آقایان برای اردوی قبلی به این نتیجه نرسیدند؟

البته به این مسائل فکر نکنید تا از نظر قلعه‌نویی جزئی از کفار نباشید!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    0

    دیگر همه میدانند که ورزشی نویسان خبرفوری پرسپولیسی اند. ولی ترا بخدا حیا کنید. تا این درجه از ناجوانمردی سقوط نکنید. چطور ویلموث خارجی هنوز دوسه ماهی هست از راه رسیده با کمک حمید استیلی پرسپولیسی به تبانی با امیر قلعه نویی استقلالی پرداختند؟! فقط یک پرسپولیسی می تواند از این دروغهای وقیحانه ببافد. یا به قول قلعه نویی کسانی که خودشان از این کارها بلدند!! واقعا شما از کفار هم بدترید و کسی حاضر نیست خودش را به کیش شما دربیاورد. بابا هنوز اول فصل است، دو روز صدر جدول که ارزش اینقدر حسادت ناجوانمردانه لازم ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها