سانچو: دورتموند برای انتقام‌گیری به مونیخ می‌رود

درحالیکه دورتموند امروز در دربی بزرگ آلمان به مصاف بایرن مونیخ می‌رود جیدون سانچو پدیده انگلیسی زردپوشان می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش به دنبال انتقام‌گیری از بایرن هستند.

سانچو: دورتموند برای انتقام‌گیری به مونیخ می‌رود

در آستانه دیدار امروز بایرن مونیخ و دورتموند، دربی بزرگ فوتبال آلمان که در این کشور از آن با عنوان دِر کلاسیکر یاد می‌شود، جیدون سانچو، پدیده جوان انگلیسی دورتموند می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند که انتقام شکست سنگین 5-0 فصل گذشته خود مقابل باواریایی‌ها را در این بازی بگیرند.

در بازی مورد اشاره که فصل گذشته بین دو تیم برگزار شد و در نهایت تکلیف قهرمان فصل بوندس‌لیگا را مشخص کرد، دورتموندی‌ها در نیمه اول چهار گل از حریف دریافت کردند و در نهایت در آلیانز آرنا با نتیجه 5-0 شکست خوردند.

سانچو که به همراه دورتموند از سه دیدار قبلی بایرن و دورتموند دو بار طعم پیروزی را چشیده می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند که امشب در آلیانز آرنا انتقام شکست سنگین فصل گذشته را بگیرند. سانچو در گفتگو با کانال یوتیوب باشگاه دورتموند گفت:" ما وقتی به مونیخ می‌رویم قصدمان گرفتن انتقام است. روی هر دو تیم فشار وجود دارد. بایرن چند بازیکن کلیدی خود را مصدوم می‌بیند و اخیرا مربی‌اش را عوض کرده است. من هم در بازی اینتر صدمه دیدم و مارکو رویس هم ممکن است بازی نکند. تنها کسی که به ترکیب ما برمی‌گردد پاکو آلکاسر است. هر کسی که در این بازی اشتیاق بیشتری داشته باشد برنده خواهد شد".

سانچو در ادامه گفت:" من عاشق شرکت در این طور بازی‌ها هستم. بازی‌های بزرگ. شک ندارم بازی خوبی خواهد شد. من که خیلی هیجان دارم. امیدوارم روز شنبه در زمین حضور داشته باشم. خیلی دلم می‌خواهد در این بازی در میدان باشم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها