آریا برزگر؛ خریدی با چشمان باز

آریا بزرگر مهاجم پرسپولیس در دومین دیدار تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها زننده یکی از گل های ایران بود. او در بازی ابتدایی هم یک گل زده بود.

آریا برزگر؛ خریدی با چشمان باز

مهاجم شیرازی تیم پرسپولیس که قد و قامتی شبیه سردار آزمون دارد و هم روی هوا خوب بازی می کند و هم روزی زمین به خوبی در موقعیت قرار می گیرد. هر چند که در هر دو بازی تیم ملی جوانان موقعیت های خوبی را از دست داد و این بیشتر به خاطر اقتضای سن و کم تجربگی اش است.

آریا که در خط حمله تیم ملی جوانان پرتلاش بازی می کند و در توپ گیری از حریف نقش پررنگی دارد همان طور که اشاره شد به خوبی در موقعیت قرار می گیرد و ضربات سر خوبی می زند که برای پرسپولیس داشتن چنین مهاجمی خوب است. هر چند که او برای حضور در ترکیب تیم و هم چنین جا افتادن نیاز به زمان دارد و باید به مرور زمان جای خود را در ترکیب تیم پرسپولیس پیدا کند.

جالب اینکه پرسپولیس در سال های اخیر جوانان زیادی خرید که هیچ یک کمکی به تیم نکردند اما به نظر می رسد آریا برزگر خرید خوب تیم بوده و می تواند در ادامه مسیر برای پرسپولیس یار باشد. او خریدی با چشم باز بود. بازیکنی که در صورت درخشش در جام ملت ها و در ادامه حضور در جام جهانی می تواند مورد توجه تیم های خارجی قرار بگیرد و برای تیم پرسپولیس سودآور باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها