نگاهی به بازار کم‌رونق تلفن‌های هوشمند سه ماهه سوم سال 2019 / سامسونگ برترین صادر کننده بازار گوشی شد

به نظر می‌رسد بازار صادرات تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری رشد کمی را تجربه کرده است. با این وجود، سامسونگ بیشترین میزان صادرات را تجربه کرده است.

نگاهی به بازار کم‌رونق تلفن‌های هوشمند سه ماهه سوم سال 2019 / سامسونگ برترین صادر کننده بازار گوشی شد

براساس آخرین گزارش شرکت بین المللی اطلاعات، محموله های گوشی های هوشمند در سراسر جهان در دوره ژوئیه تا سپتامبر 0.8 درصد رشد داشته است. به طور کلی ، بازار شاهد 358.3 میلیون محموله در مقایسه با 355.6 میلیون در یک سال گذشته بود. شایدد این رقم نسبت به سال گذشته کمی بیشتر باشد اما با وجود ورود تلفن های متعدد به بازار واقعا عملکردی ضعیف محسوب می شود.

سامسونگ با نگاهی به پنج تولید کننده برتر، در این دوره با 78.2 میلیون محموله در صدر قرار گرفت که به ترتيب 21.8٪ سهم بازار و 8.3٪ رشد سالانه داشته است. هواوی با ورود به مقام دوم ، موفق به ارسال 66.6 میلیون تلفن در این دوره شد و سهم 18.6٪ این شرکت از بازار جهانی نیز خوب بود. جالب تر اینکه ، هواوی با 28.2 درصد بیشترین رشد را در طول سال داشته که می توان آن را به پشتوانه محکمی که در چین دریافت کرده نسبت داد.

نگاهی به بازار کم رونق تلفن های هوشمند سه ماهه سوم سال 2019 / سامسونگ برترین صادر کننده بازار گوشی شد

اپل با 46.6 میلیون محموله و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت اما در حمل و نقل سالانه خود رکود 0.6٪ را تجربه کرد. شیائومی در ردیف بعدی قرار دارد و 32.7 میلیون محموله را مدیریت می کند که 3.3٪ کمتر از سال قبل است. اوپو با 31.2 میلیون محموله تلفنی خود در رده پنجم جدول قرار دارد که 4.1٪ بهتر از نتایج سال گذشته است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها