تلاش منافقین برای سخنرانی محمود عباس در اجلاس سالانه ویلپنت

اجلاس سالانه گروهک تروریستی منافقین در حالی قرار است روز شنبه در فرانسه برگزار شود که این گروهک تروریستی در تلاش است محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به عنوان سخنران ویژه این همایش دعوت کند.

تلاش منافقین برای سخنرانی محمود عباس در اجلاس سالانه ویلپنت

به گزارش خبر فوری ، این اجلاس هرساله در ویلپنت در حوالی پاریس برگزار می‌شود و پیش از این معمولا چهره‌های معروف و بازنشسته آمریکایی به ازای دریافت 60 تا 80 هزار دلار در ازای هر ده دقیقه سخنرانی، حضور در این اجلاس را می‌پذیرفتند.

به گفته یک منبع آگاه، محمود عباس برای یک سخنرانی نیم ساعته در اجلاس شنبه منافقین، یک پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری از آنها دریافت کرده اما ظاهرا هنوز این پیشنهاد را نپذیرفته است.

این منبع آگاه در گفت‌وگو با خبر فوری اظهار داشت: آخرین اعلام نظر محمود عباس این بوده که باید متن سخنرانی رو قبل از اجلاس ببیند و این در حالی است که معمولا در این جلسات سالانه، منافقین متن سخنرانی‌ها را آماده کرده و سخنرانان هم در ازای دریافت مبالغ کلان، حاضر به قرائت عین متن ارائه شده از سوی آنها می‌شوند.

بر اساس این گزارش، منافقین برای جلب رضایت محمود عباس دست به دامن سعودی‌ها شده‌اند و عربستان هم که ید طولایی در حمایت از تروریست‌ها و اقدامات ضدایرانی دارد، واسطه شده تا نظر محمود عباس را برای سخنرانی در این اجلاس، جلب کند.

30

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها