استاندار خوزستان تایید کرد؛

ساقط شدن پهپاد ناشناس از سوی پدافند قرارگاه جنوب غرب ارتش

استاندار خوزستان گفت: پدافند قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در ماهشهر با شلیک موشک این پهپاد ناشناس را ساقط کرده که لاشه آن در نیزارهای اطراف ماهشهر سقوط کرد.

ساقط شدن پهپاد ناشناس از سوی پدافند قرارگاه جنوب غرب ارتش

به گزارش خبر فوری ، طبق برخی شنیده ها و به نقل از خورنا خبرگزاری استان خوزستان، بامداد امروز سامانه‌ پدافند موشکی مرصاد مستقر در بندر ماهشهر فعال شده و یک فروند پهپاد را ساقط کردند.

استاندار خوزستان جزئیاتی از ساقط شدن یک فروند پهپاد ناشناس در حوالی شهرستان ماهشهر را اعلام کرد

غلامرضا شریعتی تاکید کرد: در نخستین ساعات اولیه بامداد جمعه یک فروند پهپاد ناشناس وارد حریم شهرستان ماهشهر شد. پدافند قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در ماهشهر با شلیک موشک این پهپاد ناشناس را ساقط کرده که لاشه آن در نیزارهای اطراف ماهشهر سقوط کرد.

وی ادامه داد: هم‌اینک لاشه این پهپاد توسط نیروهای نظامی و امنیتی از لای نیزارها بیرون کشده شده و کارشناسان تحقیقات از آن را آغاز کرده اند.پهپاد یاد شده به طور قطع مربوط به کشورهای ديگر است و نتایج بررسی‌های کارشناسان نیز پس از مشخص شدن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد تاکید کرد: ما بارها اخطار داده‌ایم که شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، قاطعانه با هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور پاسخ خواهد داد. بیشتر بخوانید

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شبنم بهرامی از مشهد
    0

    درود بر دلاوران ارتش جمهوری ایران... ارتش یک هدیه الاهی برای تمام قرنهاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها