دلار یکماهه ۴.۲ درصد ارزان شد

متوسط نرخ دلار در شش ماه ابتدای سال ۹۸ براساس آمار بانک مرکزی، به ۱۲ هزار و ۸۹۰ تومان رسید و قیمت این ارز در شهریورماه ۴.۲ درصد نسبت به مردادماه کاهش یافت.

دلار یکماهه ۴.۲ درصد ارزان شد

به گزارش خبر فوری ، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فـروش یک دلار آمریکا در شهریور ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۱۱ هزار و ۳۹۱ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۲ درصد و ۹.۸ درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکـا در ماه مذکور به ترتیب ۱۰ هزار و ۹۸۰ تومان و ۱۱ هزار و ۶۴۰ تومان بوده است.

همچنین در شهریور ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران ۱۲ هزار و ۶۳۹ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۵.۸ و ۱۴.۴ درصد افزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب ۱۲ هزار و ۳۶۳ تومان و ١۳ هزار و ۳۴ تومان بوده است.

در شش ماه اول سال ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب ۱۲ هزار و ۸۹۰ تومان و ۱۴ هزار و ۵۸۸ تومان بوده است. متوسط قیمت فروش سایر ارزهای عمده در جداول زیر نشان داده شده است.

دلار یکماهه ۴.۲ درصد ارزان شد

دلار یکماهه ۴.۲ درصد ارزان شد

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها