اتهام بزرگ به گلر لیگ برتری/ پای شرط‌بندی در میان بود؟

شایعاتی در خصوص دخالت بنگاه‌های شرط‌بندی در ثبت نتیجه پرگل استقلال-نفت آبادان به گوش می‌رسد.

اتهام بزرگ به گلر لیگ برتری/ پای شرط‌بندی در میان بود؟

طوفان شرط‌بندی در فوتبال ایران به تازگی آغاز شده و هر روز هم که می گذرد، اخباری نگران‌کننده‌تر از گذشته به گوش می‌رسد.

فصل قبل بود که محسن فروزان، به خاطر گل‌های بدی که در سردار جنگل رشت خورد، با اتهاماتی در خصوص شرط‌بندی روبه‌رو شد و تا امروز فرصت بازی دوباره در مستطیل سبز را از دست داده‌است.

حالا اما دوباره صحبت‌هایی عجیب در خصوص نتیجه دیدار استقلال-نفت آبادان به گوش می‌رسد که مشخص نیست دقیقا چقدر با واقعیت انطباق دارد.

برخی شایعات حکایت از آن دارند که کمیته اخلاق به بازی صنعت نفت و استقلال ورود کرده و از ناصر سالاری، سنگربان این تیم که در آن دیدار، ۵ بار دروازه‌اش را باز شده دید، خواسته که با حضور در این کمیته، توضیحاتی ارائه کند.

اگر چنین تخلفی ثابت شود و شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود گیرند، بدون شک فوتبال ایران با جنجال بزرگی روبه‌رو خواهدشد و سالاری هم که به تازگی معروف شده و در سطح نخست فوتبال ایران بازی می‌کند، برای ادامه فوتبالش با مشکلاتی از جنس مشکلات فروزان روبه‌رو خواهدشد.

نباید فراموش کرد که مدیرعامل نفت نسبت به این شایعات واکنش نشان داده و گفته: این که گفته می شود کمیته اخلاق سالاری را فراخوانده است، اصلا درست نیست و نامه ای در این زمینه نیز به باشگاه ارسال نشده است. مطرح کردن بحث تبانی سالاری واقعا خیلی مضحک است.

وی بیان کرد: یقینا این شایعه سازی ها کار یک عده خاص است که هدف شان ضربه زدن به فوتبال ایران است.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با اشاره به بازی شب گذشته یوونتوس و لوکوموتیو مسکو، گفت: گلی که در این دیدار لوکوموتیو مسکو دریافت کرد، مشابه گلی بود که ناصر سالاری در بازی با استقلال تهران دریافت کرد. به هر حال این ها اتفاقات فوتبال هستند و نمی شود گفت که عمدی در کار بوده است.

وی بیان کرد: کسانی که می گویند سالاری در بازی با استقلال تهران تبانی کرده است، افرادی هستند که هیچ شناختی از این دروازه بان ندارند. سالاری بسیار با تعصب، با شخصیت، باشرف و انسانی وارسته و دوست داشتنی است. واقعا درست نیست که با این جوسازی ها او را از نظر روحی روانی، تضعیف و زیر سوال ببرند. اگر ذره ای به او شک داشتیم، یقینا برای دومین بار با او همکاری نمی کردیم. به او اطمینان کامل داریم.

عیسی زاده با بیان این که موضوع تبانی را قویا رد می کنم، گفت: این شکست یک اتقاق فوتبالی بود. بد باختیم و تلاش می کنیم که در دیدارهای آینده جبران کنیم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها