ایران بدون من هم موفق خواهد بود

روحانی: المپیک ارزش زیادی برای روسیه دارد

حسین روحانی گفت: المپیک برای روس‌ها اهمیت بالایی دارد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا شرایط خوبی برای کاراته کاهای این کشور به وجود بیاورم.

روحانی: المپیک ارزش زیادی برای روسیه دارد

حسین روحانی پس از قبول هدایت تیم ملی کاراته روسیه، گفت: در حاشیه لیگ جهانی روسیه با رییس فدراسیون کاراته روسیه جلسه یک ساعته‌ای داشتم و با توافقاتی که بین دو فدراسیون به وجود آمد تصمیم گرفتم فعالیتم را در این کشور ادامه دهم.

او افزود: قرارداد یک ساله‌ای با این کشور بسته‌ام و تا بعد از المپیک هدایت تیم ملی روسیه را برعهده خواهم داشت.

روحانی در مورد شرایط مدال آوری کاراته کاهای روسیه گفت: روسیه قدمت خوبی در کاراته دارد و از کشورهای مدال‌آور بوده اما چند سالی است که کاراته‌کاهای این کشور از مدال‌آوری دور بوده‌اند و افت کرده‌اند.

وی ادامه داد: المپیک برای روس‌ها اهمیت بالایی دارد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا شرایط خوبی برای کاراته کاهای این کشور به وجود بیاورم.

روحانی گفت: امشب تهران را به مقصد روسیه ترک می‌کنم و راهی مسکو و سپس عازم کازان می شوم تا روز شنبه و یک‌شنبه که مسابقات قهرمانی کشور روسیه برگزار می‌شود را از نزدیک نظاره‌گر باشم.

او در مورد دستیارانش در تیم ملی روسیه نیز گفت: دستیارانم روس خواهند بود.

روحانی در مورد تیم ملی ایران گفت: ۷ سال مربی تیم ملی بزرگسالان بودم و چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که مربی بودم با تمام وجود برای کشورم خدمت کردم. برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج چه در المپیک و چه در مسابقات پیش رو برای کاراته ایران رقم بخورد. ایران همیشه از قدرت‌های کاراته دنیا بوده و چه با من چه بدون من قطعا موفق خواهد بود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها