دستگیری مالخر کابل های برق سرقتی وکشف ۱۱ تن سیم

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری مالخر کابل های برق سرقتی خبر داد و گفت: ۱۱ تن کابل های سرقتی از داخل یک کامیونت کشف شد.

دستگیری مالخر کابل های برق سرقتی وکشف ۱۱ تن سیم

سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: در ساعت ۱۱ صبح روز سیزدهم آبان ماه امسال خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیونت حامل مقدار فراوانی سیم و کابل برق لخت شده در جلوی گاراژ ضایعاتی واقع در اتوبان فدائیان اسلام، توقف کرده است، تیم عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و منطقه را تحت کنترل خود را آوردند.

وی بیان داشت: ماموران در محل مشاهده کردند که راننده کامیونت در حال گفت و گو با مالک گاراژ می باشد و پس از تایید صحت خبر، تیم عملیات کلانتری مولوی برای دستگیری متهمان وارد عمل شد و راننده کامیونت و مالخر اموال سرقتی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم حدودا ۴۰ ساله می باشند و در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: کامیونت توقیفی حامل ۱۱ تن سیم و کابل های توزیع برق سرقتی می باشد که کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه تحقیقات از متهمان در خصوص جزئیات پرونده و سایر همدستان آنها ادامه دارد، گفت: هر ۲ متهم با دستور قضائی در اختیار پلیس قرار دارند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها