فروش بلیت نیم‌میلیونی برای نمایش رامبد جوان؟

از صبح امروز اخباری در فضای مجازی پخش شده است که بلیت دوشب پایانی اجرای نمایش «زیبایی گاهی زن است» به تهیه‌کنندگی رامبد جوان در بازار سیاه به قیمت ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود؛ ادعایی که روابط عمومی این نمایش آن را رد کرده است.

فروش بلیت نیم‌میلیونی برای نمایش رامبد جوان؟

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی نمایش «زیبایی گاهی زن است» اعلام کرد فروش بلیت ۵۰۰ هزار تومانی برای دو اجرای پایانی این اثر صحنه‌ای، شایعه است.

موضوع بلیت‌های خارج از ظرفیت ۵۰۰ هزارتومانی برای دو اجرای پایانی در بازار سیاه که از صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ آبان)، در فضای مجازی مطرح شده است، نه تنها شایعه است بلکه اصلاً ممکن نیست. چون هیچ مرجعی جز گیشه‌ پردیس تئاتر شهرزاد، بلیتِ ورود به سالن در اختیار تماشاگران قرار نمی‌دهد و این فرآیند از ساعاتی قبل از شروع نمایش آغاز می‌شود.

گروه اجراییِ نمایش از تمام تماشاگرانی که بلیت این دو شبِ اجرا را تهیه کرده‌اند، تقاضای اکید دارد که از خرید و فروشِ برگه‌های بلیت خودداری کنند. چرا که این موضوع توسط پلیس امنیت و حراست سالن نظارت جدی خواهد شد.

نمایش «زیبایی گاهی زن است» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی، تهیه‌کنندگی رامبد جوان و بازی هومن برق نورد، بهاره افشاری و ویداجوان اجرا می‌شود.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها