تن هاگ: جایگاه بایرن مونیخ در قلب من است اما

اریک تن هاگ، سرمربی هلندی آژاکس، تایید کرد که تا پایان فصل جاری قطعا در آژاکس خواهد ماند.

تن هاگ: جایگاه بایرن مونیخ در قلب من است اما

بایرن مونیخ روز شنبه با نتیجه سنگین و تحقیر آمیز 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت شکست خورد؛ این شکست باعث شد که باشگاه بایرن تصمیم به قطع همکاری با نیکو کواچ، سرمربی کروات خود، بگیرد. در همین رابطه طی روزهای اخیر نام های زیادی اطراف باشگاه بایرن مونیخ برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم شنیده شده است؛ مائوریسیو پوچتینو، ماسیمیلیانو آلگری، اریک تن هاگ و ژوزه مورینیو از جمله این نام ها بوده اند.

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس، دیشب و در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی، نسبت به شایعات پیرامون حضورش در بایرن واکنش نشان داد. او در این باره گفت: " در حال حاضر در هلند هستم و رابطه خوبی نیز با بازیکنانم دارم و تاکید می کنم که تا پایان فصل قطعا در آژاکس حضور خواهم داشت. بایرن مونیخ یک باشگاه فوق العاده و رویایی است. من پیش از این نیز در آن جا بوده ام و واقعا دوران لذت بخشی را در این باشگاه سپری کردم. جایگاه بایرن در قلب من است اما فعلا در آژاکس هستم و شرایط خوبی هم در این تیم دارم."

تن هاگ در ادامه گفت: " ما باید در لیگ قهرمانان به مصاف چلسی برویم و در حال حاضر این مهم ترین چیز برای من است و تنها روی دیدار مقابل چلسی تمرکز کرده ام. همچنین تاکید می کنم که هیچ ارتباطی بین من و بایرن مونیخ برقرار نشده است و مذاکره ای نداشته ایم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها